Sjeesis, wat een boel roze! Ben je verliefd ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Maar
je
kan
wel
volgende
week
je
definitieve
verslag
inleveren!
![]()
[..]
En dat is toch wel heel erg tof!
Neem een kopje thee en eet een granaatappel en dan ga je die hele handel gewoon afmaken!![]()
![]()
Beetje jammer trouwens van granaatappels dat je er eeuwen over doet om zo'n ding te eten en dat je ook niets anders kunt doen dan zo'n ding oppeuzelen omdat anders alles onder zit!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, je hebt natuurlijk volledig gelijk... Maar ik heb gewoon een klein ochtendhumeurtje
Ze hebben dequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sjeesis, wat een boel roze! Ben je verliefd ofzo?
Ook weer op het werk. Kon vannacht niet slapen, dus nu erg duf!
Damz...een stuk agressie afstaan aan het beton en asfalt is geen slecht idee....quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
CNK het liedje helpt niet. IK ga licht ontbijten en dan hardlopen. Hopelijk doet dat iets goeds voor mn humeur.
Goed bezig!quote:
Deze week tentamens corporate strategy en managerial economics.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:26 schreef beunkster het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ben nu thuis aan het werk, ook wel prettig.
Welk vak heb je nu?
Leuke vakken! Heftig of valt het mee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Deze week tentamens corporate strategy en managerial economics.
Wie logt je uit dan? Of is dat een bug ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Was weer eens uitgelogd
Kreeg ineens een ad in beeld om FOK! financieel te steunen
Ik ga even een blauw pomponnetje voor Liejannuh zoeken.
En Danny laatst in een interview: "Zo'n slimme zakenman ben ik niet hoor" - dat ie pas sinds kort van Fok kan leven. Hij kan er minstens 5x van leven man.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Was weer eens uitgelogd
Kreeg ineens een ad in beeld om FOK! financieel te steunen
De boze bugs loggen me stiekum uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie logt je uit dan? Of is dat een bug ofzo?
gave en hippe stad, genoeg te doen en te zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje
Hoe is Berlijn als stad om een citytrip van 3 dagen naar te maken? Ik wil weer wat doen in de meivakantie, maar dan niet al te duur weer, net als Barcelona.
Het is een samenzwering! Snel, maak een NU een hoedje van aluminuimfolie voor ze je hersens laten ontploffen!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De boze bugs loggen me stiekum uit
Ga er dan heen met SOL! VInd ze vast heelquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:59 schreef cul_non_kul het volgende:
gave en hippe stad, genoeg te doen en te zien
Ben er (helaas te) lang gelee geweest....in 1991 > damnz ik wordt oud
Berlijn is verschrikkelijk hipquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje
Hoe is Berlijn als stad om een citytrip van 3 dagen naar te maken? Ik wil weer wat doen in de meivakantie, maar dan niet al te duur weer, net als Barcelona.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een samenzwering! Snel, maak een NU een hoedje van aluminuimfolie voor ze je hersens laten ontploffen!!!
Een cocktail op een tropisch strand, op een terras in de binnenstad in de zomer...cocktails horen overal wel bijquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Berlijn is verschrikkelijk hipIk hoop dat je van cocktails houdt, voor mij hoor dat echt bij elkaar, Berlijn en cocktails
Ik ben niet zo'n alcoholdrinkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Berlijn is verschrikkelijk hipIk hoop dat je van cocktails houdt, voor mij hoor dat echt bij elkaar, Berlijn en cocktails
Mooie musea (Joods Museum is ècht geweldig, Guggenheim heeft vaak wat moois), briljant om te shoppen en genoeg sights om te see-en
Ja, ik vind Berlijn wel tof. Wel met de trein gaan, met de ICE naar Berlijn is veel comfortabeler dan een goedkope vlucht
OV in Berlijn is extreem goed, en wordt weinig gebruikt door Berlijners... Je kunt nl ook overal parkeren
Te laat zekerquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is een samenzwering! Snel, maak een NU een hoedje van aluminuimfolie voor ze je hersens laten ontploffen!!!
Ohjee ohjee, doe HET teken nog maar een paar keer, bij voorkeur een meervoud van 3!! RED JE HERSENS!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat zeker![]()
Ik deed wel HET teken op mijn voorhoofd
Berliner bollen danquote:
Niet lekgeprikkeld?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef DarkElf het volgende:
Zo, ochtendhumeur ook weer achter de rug en dat alleen door de zon en door een vriendelijk mens
Toch wel fijn dat zelfs het ergste ochtendhumeur opgeheven kan worden door een vriendelijk woordquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef DarkElf het volgende:
Zo, ochtendhumeur ook weer achter de rug en dat alleen door de zon en door een vriendelijk mens
Dan neem je maar een Virgin Margarita, of een Virgin Maryquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n alcoholdrinker
Maar ik zat inderdaad te kijken. Eerst met de trein naar Schiphol en dan in zo'n krappe 737 gaan zitten, of met de ICE vanaf Amersfoort of een auto'tje huren en zelf naar Berlijn rijden. Denk dat de ICE met zo'n 100-120 EUR het goedkoopst is.
Niet echt maar bleef wel gezellig lang nabloeden, ik ben nogal vloeibaar somsquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet lekgeprikkeld? [ afbeelding ]
En dat terwijl ik bijna van mijn sokken gereden werd door een of andere opa die natuurlijk dacht dat hij alleen op de wereld was.. zelfs toen ben ik niet boos gewordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat zelfs het ergste ochtendhumeur opgeheven kan worden door een vriendelijk woord
Berlijn is een vet toffe stad. Een van mijn favoriete Europese steden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje
Je hebt dus karma-punten gescoord vandaagquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet echt maar bleef wel gezellig lang nabloeden, ik ben nogal vloeibaar soms
[..]
En dat terwijl ik bijna van mijn sokken gereden werd door een of andere opa die natuurlijk dacht dat hij alleen op de wereld was.. zelfs toen ben ik niet boos geworden
Je mag wel mee hoor. Kunnen we misschien samen met de auto. En van 30 april - 5 mei zijn het voor mij allemaal vrije dagen (zit weekend tussen).quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Berlijn is een vet toffe stad. Een van mijn favoriete Europese steden.
Mag ik niet mee? Meivakantie op de uni? Dat hadden wij niet. Wel carnavalsvakantie natuurlijk!![]()
Hey D_H: nog maar een weekje!
Nee hoor, dat hoort er gewoon bij. Je moet het portioneren en zorgen dat je de grote lijn blijft zien. Dan is het overzichtelijk. Verlies je je in de details, dan kun je de spullen beter aan de kant smijten en de volgende dag het nog eens proberen (das mijn tactiek althans).quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge, wat moeten jullie een hoop theorie in je hoofd stampen. Ben je niet gewoon 'vol' op een gegeven moment?
Heb net ff de verschillende business profit models geleerd, en wat ze betekenen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef beunkster het volgende:
Persoonlijk vind ik case-gebaseerde tentamens altijd het prettigs. Daarvoor moet je inderdaad de theorie kennen maar ook kunnen toepassen. Daarmee komt tenminste duidelijk naar boven wie het écht heeft begrepen
Maar is wel heftig werken idd... wij hebben zo'n zelfde soort geintje voor het vak Management & Organisatie. Eén boek (Keuning en Eppink) van 760 pagina's zeer compact weergegeven informatie... en dan tot in detail kennen. Waardeloos voor mij, ben meer van de grote lijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |