@riskquote:
quote:
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
Hmm... tsja, daar kan ik je helaas ook niet bij helpen. Sterkte er mee
Gefeliciteerd! eindelijk is ie financieel onafhankelijk en hoeven jullie niet meer voor z'n schulden op te draaienquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor bloesebaby, hij is 21 vandaag geworden![]()
En het vróór toen ie werd geboren![]()
Mijn kindje is nog ouder.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Bluezz, gefeli. Jeetje, wat een oud kind heb jij
Veeleisende professorquote:
quote:
Ben zelf nu bezig met MS Visio om wat organisationcharts in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was ik al bang voor
Blegh, ik denk dat ik het hele weekend aan het werk ben... Volgende week woensdag definitief verslag inleveren...
gefeliquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor bloesebaby, hij is 21 vandaag geworden![]()
En het vróór toen ie werd geboren![]()
De oudste wordt over een maandje alweer 24quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Bluezz, gefeli. Jeetje, wat een oud kind heb jij
Loop jij nog zó laat over straat, kindquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik liep net met mijn jas open buiten omdat het veel te warm is voor mijn siberiëjas
*wegrent*quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Migraine is forbei, lets bring in the wine man
Slechtste optie na Word, Excel en Powerpoint om zoiets in te maken... maar heb jij een beter alternatief?quote:
Pron/SM-kanaaltje opzoeken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ik vanancht weer eens gaan doen. Er gebeurt hier helemaal niets, dus ik word momenteel goed betaald om te internetten en Hart van Nederland te kijken
Oké, dan zullen we even een leuk trauma-gevalletje op je af moeten sturen waar je de komende uren mee bezig kunt zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ehm, dat kan ècht niet hier, daarbij kijk ik dat thuis niet eens, dus het zou wel heel raar zijn dat hier te gaan kijken.
Duurt een penisverlenging tegenwoordig een week?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:05 schreef Den_Haag het volgende:
We sturen Steer wel. Daar is ze wel een weekje mee zoet
Spelletjes doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ik vanancht weer eens gaan doen. Er gebeurt hier helemaal niets, dus ik word momenteel goed betaald om te internetten en Hart van Nederland te kijken
Gezondheid.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:59 schreef Stereotomy het volgende:
grmblmorgeh.
Oew! Spannend!quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Liejannuh een brief gestuurd en roosters voor mijn collega's gemaaktEn er was zowaar iets te doen op de SEH
(hoofdwond, niet heel spannend) Ik kijk nu De Wereld Draait Door. Waarom praat die man altijd zo enorm snel? Ik heb net geleerd dat je kalm moet praten wil je belangrijk overkomen. Als je heel snel praat kom je over alsof je snel je boodschap wilt vertellen omdat je niet boeiend genoeg bent om lang naar te luisteren. Daarom stralen mensen die rustig praten meer autoriteit uit
Bweuh... Lange dag voor de boeg en ik heb buikpijn en geen zinquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:59 schreef Stereotomy het volgende:
grmblmorgeh.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweuh... Lange dag voor de boeg en ik heb buikpijn en geen zin
En dat is toch wel heel erg tof!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Blegh, ik denk dat ik het hele weekend aan het werk ben... Volgende week woensdag definitief verslag inleveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |