Ik heb ze ook in de winter.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:49 schreef FleshWound het volgende:
Kan niet, ik bén de kampioen sproeten.
In de zomer dan.
Dat had je moeten bedenken voordat je me uitleende meidquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HEUJ! Jij zou hier weg blijven!![]()
![]()
Guess who won't be getting laid any time soon.
'A gentleman never tells'quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef MrRebound het volgende:
Dat had je moeten bedenken voordat je me uitleende meid
Uitlenen, aan wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef MrRebound het volgende:
[..]
Dat had je moeten bedenken voordat je me uitleende meid
A gentleman never tellsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uitlenen, aan wie?
Ben je wel goed gedïsinfecteerd? Heb je sterillisatie ondergaan?
Beter lezen Steer, Lein had Mr. Rebound ook aan Isabeau beloofd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uitlenen, aan wie?
Ben je wel goed gedïsinfecteerd? Heb je sterillisatie ondergaan?
'beloofd'... Eerder aangeraden... Mja, gun je een ander ook eens een keer iets, gebeurt er zoiets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Beter lezen Steer, Lein had Mr. Rebound ook aan Isabeau beloofd!
Ja, wilde net zeggen, beloofd, afbetaald en gekeurd is uiteraard wat anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet hem eerst nog een keer langsbrengen voor een medische keuring
Mja. Ben hier even niet zo van gecharmeerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet hem eerst nog een keer langsbrengen voor een medische keuring
Misschien heeft de Jumbo die dingen wel. De Jumbo heeft heel veel dingen die je er niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lief van jeMaar nee joh, als ik al tijd heb om koekjes te maken dit weekend, ga ik wel even de stad in. Ze moeten die dingen toch ergens verkopen, bij de Bijenkorf of de kookwinkel ofzo?
Kan niet dat ben ik winter zomer maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:49 schreef FleshWound het volgende:
Kan niet, ik bén de kampioen sproeten.
In de zomer dan.
Dat klopt welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan niet dat ben ik winter zomer maakt niet uit
Ja, bruine suiker heeft molasses en dat maakt lekkerderder crumbles dan geraffineerde witte suiker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Jongens, even over die (CF) apple-crumble, is dat lekkerder/beter/mooier met bruine suiker?
dank voor uw molassesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, bruine suiker heeft molasses en dat maakt lekkerderder crumbles dan geraffineerde witte suiker.
Ik ben altijd sproeterigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan niet dat ben ik winter zomer maakt niet uit
Wat wil je doen dan? Langskomen? Be my guestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Rebound, gedraag je. Ik ga slapen, maar wee je gebeente als je je misdraagt vanavond. Ik weet waar je woont.
15 cm.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef SeaOfLove het volgende:
SiGNe ik wil jou iets heul ergs prive vragen
Quequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Klote programma trouwens, ik snap er geen bal van
Gefeliciteerd met Bloezezoon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor bloesebaby, hij is 21 vandaag geworden![]()
En het vróór toen ie werd geboren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |