wie weetquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt dus karma-punten gescoord vandaag
http://youtube.com/watch?v=sbFEnoITiWEquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
Even wat lekker muziek ter ontspanning
http://www.youtube.com/watch?v=pk7YxDzjTxA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tweVwF1X5AQ
Doe mij maar oude muziek! Janis Joplin, Neil Young, Simon and Garfunkel, Crosby, Stills & Nash, of met Neil Young erbij. Protestsongsquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:19 schreef SiGNe het volgende:
Doe mij maar http://www.youtube.com/watch?v=q25Zx6B5HJA
Verrek..ik kom er nou pas achter dat het Tilda Swinton is in die clip![]()
(en aan de reacties die er bij staan ben ik niet de enige)
altijd leukquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh joy, heb er een weirdo bij op MSN. Nadat de lieve Lein Zen-tactiek niet werkte, kan je gelukkig altijd blokkeren.
Ik ben meer van de elektronische muziek, Orbital is m'n favoriet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe mij maar oude muziek! Janis Joplin, Neil Young, Simon and Garfunkel, Crosby, Stills & Nash, of met Neil Young erbij. Protestsongs![]()
http://youtube.com/watch?v=fEFsBF1X1ow
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben meer van de elektronische muziek, Orbital is m'n favoriet.
Elektro vind ik ook erg lekker, vrolijke muziek vaak, beetje jaren 80 sound in een modern jasje:
Legowelt bijvoorbeeld, http://www.youtube.com/watch?v=rEXoCcxwH4Y
Maar De oude elektronicahelden vind ik ook erg goed, Jarre, Kraftwerk, Mike Oldfield...
Alan Parsons heeft ook veel elektronica muziek gemaakt, die op veel veramelingen staan met Jarre, Oldfield, en al die meuk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben meer van de elektronische muziek, Orbital is m'n favoriet.
Elektro vind ik ook erg lekker, vrolijke muziek vaak, beetje jaren 80 sound in een modern jasje:
Legowelt bijvoorbeeld, http://www.youtube.com/watch?v=rEXoCcxwH4Y
Maar De oude elektronicahelden vind ik ook erg goed, Jarre, Kraftwerk, Mike Oldfield...
En ook qua cookies, hehquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, jij en ik zitten wel een beetje op een vlak, qua muziek. Janis JoplinSimon&Garfunkel
Mike OldfieldMr CF luistert dat wel; ik vind het schuwlelijk.
Heb nu het Deutsches Requiem van Brahms op mn podje. Heel erg mooi!
Jullie hebben ook dat muziekje van Amelie...erg tof, ik heb het maar ff gedownloadquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, jij en ik zitten wel een beetje op een vlak, qua muziek. Janis JoplinSimon&Garfunkel
Mike OldfieldMr CF luistert dat wel; ik vind het schuwlelijk.
Heb nu het Deutsches Requiem van Brahms op mn podje. Heel erg mooi!
Ik ben geen dolle Mozart-fan... Maar dat van Fauré is idd erg mooi. Ik vind het Requiem van Rutter overigens ook erg mooi.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:15 schreef beunkster het volgende:
Ah, die is erg goed idd!
Ik vind ook het Requiem van Verdi erg mooi, vooral de uitvoering die ook op dvd is verschenen van Abbado en het Berliner... briljant!
Ook die van Mozart is best de moeite waard, net als die van Fauré vind ik
Ella: ja, Billie ook wel, Nina Simone:quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein, hou je ook van Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Nina Simone, dat soort muziek?
wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm ben ik in MUZ verzeild geraakt?
Nee, complottheorieënquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?
Daar kun je ook niets aan doenquote:
Nee, sex toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?
Nee, in een slowchat. En daar kan je niet off-topic zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm ben ik in MUZ verzeild geraakt?
Raar? Neuh, gewoon een goeie smaak! Mijn favo versie is die van het concert in 1983, in Central Park, ken je die?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, sex toch?
Simon and Garfunkel horen bij mijn alltime favorieten...vooral sounds of silence, staat bij mij in de top-3.
Ik ben ook zo'n rare klassiekers gek!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Raar? Neuh, gewoon een goeie smaak! Mijn favo versie is die van het concert in 1983, in Central Park, ken je die?
De DVD van dat concert is zo cool! Dat hele concert is zo vreselijk gaaf! Kan er helemaal eufoor van wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef AKnynke het volgende:
ken ik die??dat is zo'n goed concert!!!!
ik ken ook elk nummer, woord voor woord!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De DVD van dat concert is zo cool! Dat hele concert is zo vreselijk gaaf! Kan er helemaal eufoor van worden
En ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ken ook elk nummer, woord voor woord!
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik de enige was
Ik weet wel dat dat een musical is hoor....quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Laaglawaai, ik neem aan dat je de Carmina Burana van Orff bedoelt?
Lein, die heb ik dus niet, die CD. Mrs.Robinson is echt het leukste nummer, zingt zo lekker mee
quote:
Mijn oude router heette Cecil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....
Popquiz: welk nummer?
Cecilia!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....
Musical?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dat een musical is hoor....
alleen nerds geven hun routers namen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn oude router heette Cecil.
Die van jou heet linksys, sitecom of sweex zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen nerds geven hun routers namen!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, een soort van. Het vertelt toch een verhaal. Met muziek en gezongen tekst, dus een soort van musical.quote:
ik ben niet zo'n nerd. Ik heb eigenlijk geen idee, maar volgens mij is het linksys!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van jou heet linksys, sitecom of sweex zeker.
Vertel vertel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo, alvast een shitload aan boodschappen gehaald voor de komende dagen.
Alleen zaterdag nog even naar onze dorpsslager voor de laatste verse spullen.
ik stel me altijd die scene voor. eerst maken ze love, up and down, is het klaar, hij gaat z'n gezicht wassen, en denkt, goh, nog een keer? en dan is er een andere vent uit de kast gekomen ofzo! Geweldig!quote:
Dan heb je dezelfde merk router als ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n nerd. Ik heb eigenlijk geen idee, maar volgens mij is het linksys!
Ik heb m ook niet. Papa wel, gelukkig! Maar ze hebben m ook bij bol.com. Hij is alleen wel 22 euroquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, die heb ik dus niet, die CD. Mrs.Robinson is echt het leukste nummer, zingt zo lekker mee
als dat geen liefde is..quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde merk router als ik.
Pfff. Ik ben een sloeber, jeweetsquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet. Papa wel, gelukkig! Maar ze hebben m ook bij bol.com. Hij is alleen wel 22 euro
Mja, mja... Dan kunje opera ook musical noemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, een soort van. Het vertelt toch een verhaal. Met muziek en gezongen tekst, dus een soort van musical.
Peter en de wolf kun je ook zo zien.
Kan wel vragen of daddy dearest een kopie'tje wil draaien voor je? Als je wil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff. Ik ben een sloeber, jeweets
Ik heb wel Paul Simon's Concert in the park... Maar solo was hij toch niet hetzelfde
JAquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou heel erg van Mercedes Sosa, maar niemand kent haar
Hehe herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef cul_non_kul het volgende:
Music was my first love ... and it will be my last ... (John Miles)
Tja opera is toch eigenlijk ook musical. Alleen musical is een wat hipper woord.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, mja... Dan kunje opera ook musical noemenIk bedoelde te zeggen dat ik me iets herinner van Middeleeuwse geschriften.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vwb de Carmina Burana nooit verder gekomen ben dan 'O Fortuna'. Ben geen fan van Orff, het doet me niet zoveel.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou heel erg van Mercedes Sosa, maar niemand kent haar
Nee joh, ik koop m wel een keer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan wel vragen of daddy dearest een kopie'tje wil draaien voor je? Als je wil.
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Fado Zangeres ?
Vlgs mij heb ik een cd van haar
Als ze braziliaanse is kan het fado zijn...moet het ff thuis opsnorren (overigens klinkt Sosa eerder Braziliaans dan Argentijns)..quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?
Mercedes Sosa is Latijns-Amerikaans, ik meen Braziliaans of Argentijns.
En dan kan ik ook niet stil blijven zitten, dan moet ik dansen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
Als dat nummer op staat, gaat de radio altijd minstens 2 keer zo hard overigens, vind het zo'n fantastisch nummer
Jaaaaaa, yadayadadaaa...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja opera is toch eigenlijk ook musical. Alleen musical is een wat hipper woord.
Dan moet je de CD Anothology van Paul Simon horen. Dubbel CD, met eerst de gewone simon and garfunkel nummers solo, en daarna zijn eigen nummers. Die zijn zo lekker, en daar heefthij zo'n eigen, swingend, geluid, zo heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff. Ik ben een sloeber, jeweets
Ik heb wel Paul Simon's Concert in the park... Maar solo was hij toch niet hetzelfde
*Meldquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vanavond. Heb zin in vlees!
En ga lekker veel makenquote:
Argentijns.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?
Mercedes Sosa is Latijns-Amerikaans, ik meen Braziliaans of Argentijns.
Die ken ik dan wel weer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan moet je de CD Anothology van Paul Simon horen. Dubbel CD, met eerst de gewone simon and garfunkel nummers solo, en daarna zijn eigen nummers. Die zijn zo lekker, en daar heefthij zo'n eigen, swingend, geluid, zo heerlijk!
Solo le pido a dios is een mooi nummer van haar, vind ik. Ze heeft echt een bizar lage stem!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Argentijns.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes_Sosa! Leuk dat je haar kent
Je weet wat Sonja daarvan zegt, hèquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:46 schreef Bluezz het volgende:
En nu een stukkie grillworst... we gingen met trek boodschappen doen
Jij moet s naar Lara Fabian luisteren, 'I will love again'. Kun je lekker meegalmenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Muziek....echt een onderwerp waar ik totáál geen verstand of echte affiniteit mee hebIk heb geen favoriete bands, zangers of zangeressen, ik heb wel favoriete nummers. En ik hou van alles wat, van klassiek tot metal. Ik heb geen muzieksmaak, maar dat zal ook weel een soort smaak zijn en over smaak zouden we niet twisten dus ik heb muzieksmaak
(Isa-logica)
Ze heeft ook een nummer met Joan Baez, dan hoor je dat enorme contrast idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Solo le pido a dios is een mooi nummer van haar, vind ik. Ze heeft echt een bizar lage stem!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ben ik absoluut niet met je eens!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja opera is toch eigenlijk ook musical. Alleen musical is een wat hipper woord.
Oh, hoe heet dat? Dan zoek ik t even op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft ook een nummer met Joan Baez, dan hoor je dat enorme contrast idd.
Heb haar in Vredenburg Utrecht, jaaaaaren geleden live gezien... toen ze opkwam kreeg ik gewoon kippenvel
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
Jij moet s naar Lara Fabian luisteren, 'I will love again'. Kun je lekker meegalmen
Nee joh, lekker dramatisch ludduvudduh-nummer juist. Ik kan me altijd helemaal inlevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi nummer, lekker vrolijk en ik hou altijd wel van krachtige vrouwenstemmen.
Gracias a la vida.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, hoe heet dat? Dan zoek ik t even op.
Joan Baez heb ik pas twee jaar geleden 'ontdekt'; echt van die muziek voor je ouders, zeg maar. Maar ze heeft ontzettend mooie Dylan-covers, en natuurlijk het ontzettend leuke 'Love is just a four letter word'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |