wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm ben ik in MUZ verzeild geraakt?
Nee, complottheorieënquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?
Daar kun je ook niets aan doenquote:
Nee, sex toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dacht je dat ze het hier over culi dingen hadden?
Nee, in een slowchat. En daar kan je niet off-topic zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm ben ik in MUZ verzeild geraakt?
Raar? Neuh, gewoon een goeie smaak! Mijn favo versie is die van het concert in 1983, in Central Park, ken je die?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, sex toch?
Simon and Garfunkel horen bij mijn alltime favorieten...vooral sounds of silence, staat bij mij in de top-3.
Ik ben ook zo'n rare klassiekers gek!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Raar? Neuh, gewoon een goeie smaak! Mijn favo versie is die van het concert in 1983, in Central Park, ken je die?
De DVD van dat concert is zo cool! Dat hele concert is zo vreselijk gaaf! Kan er helemaal eufoor van wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef AKnynke het volgende:
ken ik die??dat is zo'n goed concert!!!!
ik ken ook elk nummer, woord voor woord!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De DVD van dat concert is zo cool! Dat hele concert is zo vreselijk gaaf! Kan er helemaal eufoor van worden
En ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ken ook elk nummer, woord voor woord!
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik de enige was
Ik weet wel dat dat een musical is hoor....quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Laaglawaai, ik neem aan dat je de Carmina Burana van Orff bedoelt?
Lein, die heb ik dus niet, die CD. Mrs.Robinson is echt het leukste nummer, zingt zo lekker mee
quote:
Mijn oude router heette Cecil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....
Popquiz: welk nummer?
Cecilia!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet altijd er lachen om "i got up to wash my face, when i came back to bed someone else has taken my place" ....
Popquiz: welk nummer?
Musical?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dat een musical is hoor....
alleen nerds geven hun routers namen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn oude router heette Cecil.
Die van jou heet linksys, sitecom of sweex zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen nerds geven hun routers namen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |