Nee joh, ik koop m wel een keer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan wel vragen of daddy dearest een kopie'tje wil draaien voor je? Als je wil.
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Fado Zangeres ?
Vlgs mij heb ik een cd van haar
Als ze braziliaanse is kan het fado zijn...moet het ff thuis opsnorren (overigens klinkt Sosa eerder Braziliaans dan Argentijns)..quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?
Mercedes Sosa is Latijns-Amerikaans, ik meen Braziliaans of Argentijns.
En dan kan ik ook niet stil blijven zitten, dan moet ik dansen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
Als dat nummer op staat, gaat de radio altijd minstens 2 keer zo hard overigens, vind het zo'n fantastisch nummer
Jaaaaaa, yadayadadaaa...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja opera is toch eigenlijk ook musical. Alleen musical is een wat hipper woord.
Dan moet je de CD Anothology van Paul Simon horen. Dubbel CD, met eerst de gewone simon and garfunkel nummers solo, en daarna zijn eigen nummers. Die zijn zo lekker, en daar heefthij zo'n eigen, swingend, geluid, zo heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff. Ik ben een sloeber, jeweets
Ik heb wel Paul Simon's Concert in the park... Maar solo was hij toch niet hetzelfde
*Meldquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vanavond. Heb zin in vlees!
En ga lekker veel makenquote:
Argentijns.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Bedoel je dan niet Amalia Rodriguez?
Mercedes Sosa is Latijns-Amerikaans, ik meen Braziliaans of Argentijns.
Die ken ik dan wel weer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan moet je de CD Anothology van Paul Simon horen. Dubbel CD, met eerst de gewone simon and garfunkel nummers solo, en daarna zijn eigen nummers. Die zijn zo lekker, en daar heefthij zo'n eigen, swingend, geluid, zo heerlijk!
Solo le pido a dios is een mooi nummer van haar, vind ik. Ze heeft echt een bizar lage stem!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Argentijns.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes_Sosa! Leuk dat je haar kent
Je weet wat Sonja daarvan zegt, hèquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:46 schreef Bluezz het volgende:
En nu een stukkie grillworst... we gingen met trek boodschappen doen
Jij moet s naar Lara Fabian luisteren, 'I will love again'. Kun je lekker meegalmenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Muziek....echt een onderwerp waar ik totáál geen verstand of echte affiniteit mee hebIk heb geen favoriete bands, zangers of zangeressen, ik heb wel favoriete nummers. En ik hou van alles wat, van klassiek tot metal. Ik heb geen muzieksmaak, maar dat zal ook weel een soort smaak zijn en over smaak zouden we niet twisten dus ik heb muzieksmaak
(Isa-logica)
Ze heeft ook een nummer met Joan Baez, dan hoor je dat enorme contrast idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
Solo le pido a dios is een mooi nummer van haar, vind ik. Ze heeft echt een bizar lage stem!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ben ik absoluut niet met je eens!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja opera is toch eigenlijk ook musical. Alleen musical is een wat hipper woord.
Oh, hoe heet dat? Dan zoek ik t even op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft ook een nummer met Joan Baez, dan hoor je dat enorme contrast idd.
Heb haar in Vredenburg Utrecht, jaaaaaren geleden live gezien... toen ze opkwam kreeg ik gewoon kippenvel
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
Jij moet s naar Lara Fabian luisteren, 'I will love again'. Kun je lekker meegalmen
Nee joh, lekker dramatisch ludduvudduh-nummer juist. Ik kan me altijd helemaal inlevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi nummer, lekker vrolijk en ik hou altijd wel van krachtige vrouwenstemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |