abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 21:38:12 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57292548
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft nu zelf je eigen ongelijk toe

Maar ik ben blij dat jij ook inziet dat ondanks Surfboy de 6e plaats dichterbij is dan de 3e plaats voor Liverpool en dat er nauwelijks meer wordt gescoord
LFC heeft 56, en de derde plek heeft nu 58 punten. Twee punten verschil. De zesde plek heeft 48 punten en dat is dus een verschil van 8 punten...

Dus op het ogenblik heb je dus lettterlijk gezien weer eens ongelijk. Maar goed, STEL dat CFC z'n beide inhaal wedstrijden zou winnen, dan NOG is de zesde plek niet dichter bij dan de derde ...

Over het aantal doelpunten: vorig jaar na 29 rondes - 44 doelpunten, en nu 53. Dat is ruim 20% meer. Dat is best aanzienlijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 21:49:51 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57292865
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En een spits die kampioen wordt scoort in grote wedstrijden
Ik heb allang aangetoond dat hij in grote wedstrijden ook scoort.

Ook heb ik al aangetoond dat waar kleine teams twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen als grote teams Torres niet twee keer zoveel tijd nodig heeft om tegen grotere teams te scoren, en dus relatief eigenlijk zelfs beter scoort dan menig andere spits tegen de grotere clubs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 10-03-2008 21:57:33 ]
pi_57293036
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.

Torres , geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt ) maar De Gouden Schoen mag winnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:03:53 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293234
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Dat je er nog tijd en moeite insteekt, Doc, om één iemand te overtuigen die toch alleen maar je uitstekende argumenten klakkeloos negeert en zelf nauwelijks twee zinnen uit zijn toetsenbord geperst krijgt.

Torres , geweldige spits en dat hij (als Huntelaar het niet wordt ) maar De Gouden Schoen mag winnen.
DAM mag aangeven bij welke prestatie van Torres hij wel overtuigd zou zijn van diens voetbalkwaliteiten.

Hij had al aangegeven dat hij verwachte dat Torres rond de 15 doelpunten zou maken over het hele seizoen, nu is het al eerder rond de 20, dus scoort hij nu al meer dan DAM verwacht had ...

Deze (gedeelde) nummer 2 van de toppscorers lijst was trouwens de voetballer van de maand - een prijs die hij eergister in ontvangst nam op Anfield voor de wedstrijd tegen NUFC, zoals ik persoonlijk heb mogen aanschouwen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:08:43 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293367
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je het zelf maar gelooft he
Praat je nu tegen jezelf?

Als je scoren tegen CFC en scoren in twee cruciale must-win wedstrijden in de CL wedstrijden niet "scoren in grote wedstrijden" vind, dan kan ik ook alleen maar zeggen: "als je het zelf maar gelooft".

Jij bent hier de enige die niet overtuigd is dat het een goede spits is. Jij bent de enige die dat nog gelooft.
pi_57293534
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:

Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.

Zoals al eerder gezegd: ik had niet verwacht dat hij het zijn eerste seizoen al zo goed zou doen, maar ik zag vorige week bijna een hele wedstrijd, dan is het echt een hele goede voetballer. Toen scoorde ie ook drie keer.
Topspits
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57293629
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 20
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90
30 FC Liverpool - Newcastle United 3 : 0 11 72
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77

En nu mag je gaan tellen als je dat kan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57293695
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Praat je nu tegen jezelf?

Als je scoren tegen CFC en scoren in twee cruciale must-win wedstrijden in de CL wedstrijden niet "scoren in grote wedstrijden" vind, dan kan ik ook alleen maar zeggen: "als je het zelf maar gelooft".

Jij bent hier de enige die niet overtuigd is dat het een goede spits is. Jij bent de enige die dat nog gelooft.
Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goals

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 10-03-2008 22:54:36 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57293706
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, kraamt weer ouderwets onzin uit.

Zoals al eerder gezegd: ik had niet verwacht dat hij het zijn eerste seizoen al zo goed zou doen, maar ik zag vorige week bijna een hele wedstrijd, dan is het echt een hele goede voetballer. Toen scoorde ie ook drie keer.
Topspits
Ik ook niet. Ik verwachtte eerlijk gezegd een soort Morientes #2. Een Spanjaard die niet kan aarden in het harde Engelse voetbal, maar hij verrast me echt in positieve zin. Al zoveel (belangrijke) doelpunten gemaakt in een eerste seizoen, als jonge jongen in het buitenland. Spitsenprobleem lijkt ook definitief opgelost bij Pool, want de laatste jaren is er nooit echt een topschutter geweest, maar - met alle respect, wat mindere spitsen als Kuijt, Morientes, Crouch.
pi_57293768
Die scoorden net zo vaak en behaalden betere resultaten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:25:14 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293806
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uitslag 4-0, 4-1. Inderdaad hele belangrijke goals, in jou leven dan, in de echte wereld zijn het nietszeggende goals
Die twee tegen Porto waren absoluut belangrijk. Als je dat niet ziet zet je jezelf voor gek. Netzoals dat doelpunt tegen CFC absoluut belangrijk was.
pi_57293850
Okay, klaar weer DiegoArmandoMaradona. Je gaat vanaf nu inhoudelijk en serieus reageren hier (en in andere topics) en op een normale manier de discussie aan. Het wekt ontzettende irritatie bij mij en bij anderen dat jij continue discussies afkapt, dooddoeners plaatst, one-liners uitpoept, nooit ingaat op posts waar anderen tijd in hebben gestoken en gewoon alleen maar schijt lijkt te hebben aan de rest.

Het is aan jou, of je voert op een normale manier een discussie en gaat in op de argumenten van anderen, of het is weer een mogelijk vertrek. Succes.
pi_57293871
de 2 goals in de 4-1 overwinning waren inderdaad super belangrijk. Zonder surfboy had Pool echt niet gewonnen

[ Bericht 35% gewijzigd door RayMania op 10-03-2008 22:53:57 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:30:04 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57293925
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 FC Liverpool - West Ham United 4 : 0 3 82
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1 1 90
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 2 90
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 1 90
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 1 20
15 FC Liverpool - Bolton Wanderers 4 : 0 1 76
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 2 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 1 90
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 1 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90
30 FC Liverpool - Newcastle United 3 : 0 11 72
5 FC Liverpool - FC Porto 4 : 1 2 90
6 Olympique Marseille - FC Liverpool 0 : 4 1 77

En nu mag je gaan tellen als je dat kan
Gefeliciteerd - je eerste lijstje waarin je het juiste aantal doelpunten bij iedere wedstrijd weet te zetten - je gaat vooruit.

Inderdaad 19 PL doelpunten en 3 CL doelpunten. Niet gek voor een eerste seizoen. En wat denk jij dat je aangetoond hebt?
pi_57294082
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die scoorden net zo vaak en behaalden betere resultaten
Prima, als ze net zo vaak scoorden voor Liverpool dan Torres, laat die statistieken maar zien. De resultaten bij Liverpool zijn in de competitie al jaren hetzelfde (3e of 4e worden zonder mee te spelen om de titel), in de CL valt er nog niet veel van te zeggen omdat ze daar nog net zo goed inzitten.

Torres doet her daar gewoon verrassend goed, klaar
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57294117
Dat zou Doc gaan bewijzen maar die geeft weer eens niet thuis
pi_57294218
Waar wel iets voor te zeggen is, is dat Torres zo te zien wel weinig scoort in uitwedstrijden. Daar zou hij voor zijn ploeg nog de nodige punten mee kunnen winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:44:52 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294313
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zou Doc gaan bewijzen maar die geeft weer eens niet thuis
Wat zou ik bewijzen wat ik niet al bewezen heb?
pi_57294379
Je kan dan niet tellen, als je denkt dat je bewijzen hebt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:56:40 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294669
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan dan niet tellen, als je denkt dat je bewijzen hebt
Wat heb ik fout geteld dan? 19 PL doelpunten en 3 CL doelpunten, klopt dat volgens jou niet dan?
pi_57294743
In die reactie waar je beweerd dat hij bijna net zo vaak scoort tegen ploegen in het linkerrijtje dan in het rechterrijte

Maar jij hebt gewoon gelijk joh
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 22:59:25 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294762
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
de 2 goals in de 4-1 overwinning waren inderdaad super belangrijk. Zonder surfboy had Pool echt niet gewonnen
Inderdaad - als hij LFC niet twee keer op voorsprong gezet had dan had Porto met gemak de 0-1 voorsprong kunnen verdedigen en was er de ruimte niet geweest voor de laatste twee doelpunten in de laatste 10 minuten. Fiijn dat je dat ook ziet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 23:04:22 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57294924
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In die reactie waar je beweerd dat hij bijna net zo vaak scoort tegen ploegen in het linkerrijtje dan in het rechterrijte

Maar jij hebt gewoon gelijk joh
Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.

En lees jij nou maar wat ik WEL schrijf, want ik zeg niet dat hij even vaak scoort tegen die ploegen. Dat gebeurt namelijk logischerwijs in het algemeen niet omdat die ploegen over alle wedstrijden heen ook twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen. Lees maar eens na ...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Doc het volgende:

Ook heb ik al aangetoond dat waar kleine teams twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen als grote teams Torres niet twee keer zoveel tijd nodig heeft om tegen grotere teams te scoren, en dus relatief eigenlijk zelfs beter scoort dan menig andere spits tegen de grotere clubs.
pi_57294987
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij beweert dat hij in grote wedstrijden NIET scoort en dat is aantoonbaar onzin.
Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voelt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 23:12:03 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57295170
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat beweer ik dan ook niet, maar ik wil dat best zeggen als jij je daar beter door voelt
Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:12:45 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57295187
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een goede spits doet meer dan scoren, Maar ik wil je niet nog meer verwarren dus ik laat het maar daarbij. Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandeling
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57295696
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Je beweert dat hij de koning van de kleine wedstrijd is, en dat is dus zeker niet meer dan bij andere zeer goede spitsen.
Goede spitsen worden kampioen

Maar het is jou dag dus vandaag heb jij gelijk
pi_57295729
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
En lees jij nou maar wat ik WEL schrijf, want ik zeg niet dat hij even vaak scoort tegen die ploegen. Dat gebeurt namelijk logischerwijs in het algemeen niet omdat die ploegen over alle wedstrijden heen ook twee keer zoveel doelpunten tegen krijgen. Lees maar eens na ...
Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellen
pi_57297945
Torres 26 (19)
Kuijt 60 (15)
Crouch 79 (19)
Morientes 41 (8)

DAM, welke van deze spitsen heb jij het liefst in je ploeg?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57298252
Een spits die er voor zorgt dat mijn ploeg kampioen wordt en dat is alleen Morientes als meevoetballer ooit gelukt
pi_57298496
Waar haal je die achterlijke theorie nu weer vandaan? Waarom zou je pas een wereldspits zijn als je kampioen bent geworden? Voor zover ik weet is voetbal nog steeds een teamsport...
Koning.
pi_57298523
Het is andersom
pi_57298617
?

Dat je kampioen wordt als je een wereldspits bent?
Koning.
pi_57298791
Wederom andersom
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 16:47:13 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57308712
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daaruit blijkt hooguit dat jij niet kan tellen
Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.

6 doelpunten in 770 minuten tegen een team uit het linkerrijte: 0.70 doelpunt per 90 minuten
13 doelpunten in 1244 minuten tegen een team uit het rechterrijtje; 0.92 doelpunt per 90 minuten.

Conclusie
Dat is dus niet twee keer zoveel doelpunten tegen teams uit het rechterrijtje, terwijl die teams wel ongeveer twee keer zo veel doelpunten tegen hebben. Relatief gezien dus een goede score tegen teams uit het linkerrijtje
pi_57308829
Torres speelt natuurlijk ook twee wedstrijden minder tegen clubs die in het linkerrijtje staan, want Liverpool staat daar zelf in .
pi_57309700
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Zeg maar waar de telfout zit in de onderstaande berekening.

6 doelpunten in 770 minuten tegen een team uit het linkerrijte: 0.70 doelpunt per 90 minuten
13 doelpunten in 1244 minuten tegen een team uit het rechterrijtje; 0.92 doelpunt per 90 minuten.

Conclusie
Dat is dus niet twee keer zoveel doelpunten tegen teams uit het rechterrijtje, terwijl die teams wel ongeveer twee keer zo veel doelpunten tegen hebben. Relatief gezien dus een goede score tegen teams uit het linkerrijtje
Welke 6 goals?
pi_57310041
Denk dat hij bedoelt de goals tegen Chelsea, Portsmouth(2x), en 3 tegen West Ham.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 20:50:12 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314134
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke 6 goals?
Je hebt zelf een heel mooi lijstje gepost. Dan zoek je de teams op die in het linkerrijtje staan (hint; dat zijn de teams in de bovenste helft van de competitie) en dan tel je de goals bij elkaar op. Dan weet je welke goals. Als het je niet lukt staat in de post hierboven de zes doelpunten. Dat lijkt mij goed geteld, nietwaar? Of zie jij ergens een telfout?

Hoeveel goals dacht jij dat het er waren?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 20:55:21 #140
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314268
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Torres speelt natuurlijk ook twee wedstrijden minder tegen clubs die in het linkerrijtje staan, want Liverpool staat daar zelf in .
Vandaar dat ik het ook relateer aan het aantal minuten dat Torres speelt tegen de teams in de onderste en tegen teams in de bovenste helft van de competitie.
pi_57314411
Heeft ie de bal geraakt in het eerste kwatier?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 21:08:32 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314563
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef jij eens antwoord op de vraag die ik je stelde.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 21:13:40 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57314698
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een hond mag je zo aanspreken, mij niet

Ik vroeg je iets. Dan mag je best antwoorden. Of heb je er weer moeite mee ominhoudelijk te reageren?

edit:

niet verrassend - DAM wordt er weer eens op feiten uitgeluld en geeft vervolgens niet thuis; maar goed, nomaals de vraag: hoeveel doelpunten dacht jij dat Torres tegen teams uit het linkerrijtje gescoord heeft?

En geloof je nog steeds dat dat het correcte aantal is?

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 11-03-2008 21:26:20 ]
pi_57316283
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
pi_57316373
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, weliswaar tegen 2 verdedigers die niet kunnen verdedigen en niet weten welke kant ze op moeten draaien, maar het blijft een goal in de 2e ronde van de CL
Oh, je kijkt toch de wedstrijd? Waarom vraag je dan zoiets onbenulligs?
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer lekker aan het zuigen, DAM? Begint hier trouwens vrij eentonig te worden, jammer van zo'n topic.
pi_57316412
Omdat het de waarheid is misschien?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2008 @ 22:18:26 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57316475
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog een goal in een grote wedstrijd erbij

Ik ben trouwens nog steeds heel nieuwsgierig hoeveel doelpunten jij dacht dat Torres gemaakt had tegen de ploegen in het linkerrijtje. Kan je daar een antwoord op geven?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:23:56 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57316645
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Nog een goal in een grote wedstrijd erbij
Was te verwachten.

Toch jammer, had liever Internazionale door zien gaan. Maar goed, Fernando Torres is een held!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57317100
Scoten @Inter is natuurlijk heel eenvoudig toch DAM.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:53:46 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57317526
Deze van Fernando Torres is ook niet echt belangrijk te noemen, zonder deze goal was LFC ook doorgeweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')