Daar zou ik niet zo blij mee zijn eigenlijk. Tenminste binnenkort komt SDK en dat brengt ook een nieuwe FW. Ik denk dat Steve het niet zo leuk vindt dat iedereen iPhone unlocked is en dat ze aardig wat gaten gaan dichten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
De Touch vind ik ook net niet. Maar als het goed is heb ik over 6 weken een IphoneEen collega gaat naar SF
Mijn motief om maar even niet aan de iPheun te beginnen. En ik vind 'm voor een lulijzer aan de forse kant eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo blij mee zijn eigenlijk. Tenminste binnenkort komt SDK en dat brengt ook een nieuwe FW. Ik denk dat Steve het niet zo leuk vindt dat iedereen iPhone unlocked is en dat ze aardig wat gaten gaan dichten.
Lekker belangrijk wat Steve wil. Ik ga hem laten overkomen en dan zie ik wel. Ook als de firmware geupdate wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo blij mee zijn eigenlijk. Tenminste binnenkort komt SDK en dat brengt ook een nieuwe FW. Ik denk dat Steve het niet zo leuk vindt dat iedereen iPhone unlocked is en dat ze aardig wat gaten gaan dichten.
Als ze het bij Apple zat zijn en hun Firmware dichtspijkeren als Fort Knox dan kun je een simple unlock waarschijnlijk wel vergeten. Helemaal omdat ze met de komst van een SDK eens kritisch moeten gaan kijken welk deel van de software open en welk deel dicht is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat Steve wil. Ik ga hem laten overkomen en dan zie ik wel. Ook als de firmware geupdate wordt.
En ik ga hem idd in mijn broek dragen
Alles is te kraken zolang er genoeg gesleuteld wordt. Ik ben er eerlijk gezegd niet bang voor. Zoals nietzman aangeeft de vraag is groot genoeg dus de community zal vast wel providen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ze het bij Apple zat zijn en hun Firmware dichtspijkeren als Fort Knox dan kun je een simple unlock waarschijnlijk wel vergeten. Helemaal omdat ze met de komst van een SDK eens kritisch moeten gaan kijken welk deel van de software open en welk deel dicht is.
Dus ik zou er niet al te luchtig over doen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef nietzman het volgende:
Tja, aan de andere kant is het aantal mensen met een unlocked iPhone inmiddels wel zo groot geworden dat het belang en dus de haksorscommunity groot genoeg is om een flink gat in een potentieel fort knox te meppen.
Ja. Werkt prima.En hoesjes zijn voor mietjes natuurlijk !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn motief om maar even niet aan de iPheun te beginnen. En ik vind 'm voor een lulijzer aan de forse kant eerlijk gezegd.
Heb jij 'm gewoon in je broekzak zitten?
duhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Werkt prima.En hoesjes zijn voor mietjes natuurlijk !
Sommige gebruiken haast een kluis om de iPhone. Van die siliconen troep. Dan kun je hem gebruiken als sltiterbal.quote:
Idd. Enkel als ik ga fietsen even een steelcase er omheen, mocht hij donderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nooit zo van de hoesjes en pasticjes. Ik heb echt een hekel aan die dingen. Ik haal ze dan ook altijd overal vanaf
hij doet t op de pc van mn vriend ook niet. zal t wel aan de service liggen (die volgens de site stabiel isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef G.Fawkes het volgende:
er zijn wat problemen volgens mij adium had ook aardig wat tijd nodig. Maar uiteindelijk doet ie het hier wel
Bij de MBP 2,5Ghz.quote:NVIDIA GeForce 8600M GT grafische processor met 256 MB SDRAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |