Beter hier dan bij een sollicitatiebriefquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
damn ik heb groenten getypt in plaats van groeten
serieus waar dat heb ik niet express gedaan
Doe hetquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef freiss het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog eens een e-mail sturen naar Danone. Die Activia-reclame ergert mij zo ontzettend. Allemaal vrouwen die het hebben over hun onregelmatige stoelgang![]()
![]()
![]()
Ik zeik in mijn broek bijna.quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef superworm het volgende:
beste redactie van het joernaal,
ik heb heel lang getweifeld, omdat ik niet zo durf want julie zijn vet belangerijk. ik ben 43 maar niet zo inteligent, dat komt omdat ik na de geboorte op men hoofdje was gevallen.
het nieuws wat julie maken is te moeilijk. ik vind sbs al beter maar kan er niet meer nieuws komen met makelijke woorden?
woorden als Broei Kas Efect of Verkiziengs Zege, zeg gewoon Kut Warm Weer en Die en Die Megeaul is President Geworden Van Die en Die Bananen Republiek
dan begrijpen we elkaar wat beter![]()
alvast bedankt voor u begrip.. ik hoop dat uw wilt reageeren.
met vriendelijken groeten
ton van schaik
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef superworm het volgende:
Dus, in het kort, waarom bouwen jullie niet adequate Moffen-geschutzabwehrabteilungsstellungen, ipv de hele dag maar een beetje Matzes te eten en diamanten te slijpen*?
quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef superworm het volgende:
Dus, in het kort, waarom bouwen jullie niet adequate Moffen-geschutzabwehrabteilungsstellungen, ipv de hele dag maar een beetje Matzes te eten en diamanten te slijpen*?
Ik ga kapot.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef superworm het volgende:
Jawel, ik kreeg een paar dagen later reactie van de klantenservice. Ze bedankten me voor de moeite van mijn klacht en zouden het doorgeven aan hogerop. De prijs van de smoothies is echter juist omhoog gegaan de laatste tijdquote:
Wat een eikelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Life het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg een paar dagen later reactie van de klantenservice. Ze bedankten me voor de moeite van mijn klacht en zouden het doorgeven aan hogerop. De prijs van de smoothies is echter juist omhoog gegaan de laatste tijd
de standaard reactie dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Life het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg een paar dagen later reactie van de klantenservice. Ze bedankten me voor de moeite van mijn klacht en zouden het doorgeven aan hogerop. De prijs van de smoothies is echter juist omhoog gegaan de laatste tijd
quote:LS,
Onlangs heb ik uw Gelderse Rookworst gekocht. Een lekkere worst maar het viel me op dat er geen touwtje aanzat. Hoe worden de worsten dan eigenlijk opgehangen in uw rookkamer?
Mvg,
Pieter
Waarschijnlijk zullen een heleboel zich helemaal klem lachen (sommige mailtjes zijn echt grappig), maar toch, omdat het moet, een serieus antwoord terugsturenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe de reacties van de klantenservice zijn die ze niet per mail sturen.
Dus wanneer ze zo'n mail krijgen
quote:Geachte heer Pieter ,
Allereerst bedanken wij u voor de genomen moeite ons te mailen, naar aanleiding hiervan het volgende.
Wij hebben uw opmerking inzake de Gelderse Rookworsten doorgespeeld naar de verantwoordelijke afdeling. Omdat u niets heeft doorgegeven van de verpakking, met hierop voor ons belangrijke productiegegevens, is uw vraag moeilijk te beantwoorden. Wanneer u nog in het bezit bent van de verpakking dan zouden wij het op prijs stellen als u ons de gegevens van de verpakking alsnog doorgeeft binnen 2 dagen. Het gaat dan om de streepjescode van het product .
Wij stellen het bijzonder op prijs dat u gereageerd heeft en gaan er vanuit u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Censuur
Consumentenservice Super de Boer
The plot thickensquote:Hallo,
Sorry voor het niet meesturen van de streepjescode. De streepjescode is 8710406017336.
Mvg,
Pieter Molenaar
quote:
Stuurde ik naar Blokker,zal ik me kapot lachen als ik de mail terug krijgt.quote:hallo blooker
ik achmed en vraag heben
bloker heeft vrouw opgeligt!
vouw ging hoorlooge halen
boek stond veif uro vrow gin haale maar tien uroo moest butaalt worden ik nu boos op blokur!
Blokur heefd geen arabiese toetsunboort!
achmed tailebiliebilie
Maar ik zou toch zweren dat er 'Op ambachtelijke wijze gemaakt' op de verpakking stondquote:Geachte heer Pieter,
Allereerst willen wij u bedanken voor de genomen moeite ons te mailen. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u het volgende mededelen.
Super de Boer Gelderse en magere rookworst worden niet op ambachtelijke wijze gerookt. Deze rookworsten worden gerookt door middel van een rookvloeistof. Dit is vloeistof waarin rookextracten zijn verwerkt. Deze vloeistof wordt in het proces gelijkmatig over de rookworsten gesproeid.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Censuur
Consumentenservice Super de Boer
quote:Hallo,
Bij deze kom ik een klacht indienen.
Ik heb gehoord op nu.nl dat http://habboveggies.be/ een van de best beoordedeelde kindersites van Nederland was.
Allereerst wil ik jullie hiervoor bedanken, maar als jullie beoordeeld zijn als de beste kindersite vraag ik me in eerste instatie erg af waarop uw site beoordeeld is?
Mijn kinderen zaten op internet vanmiddag, en ik hoorde vanuit de computer kamer een ongeloof gegniffel en gelach en besloot eens te gaan kijken.
Wat ik toen zag, kon ik mijn ogen niet geloven.
Mijn kinderen zaten te lachen om het onderstaande plaatje (zie attachment). Het is een afbeelding van een man met een wortel tussen zijn benen, wat tevens ook een man met een erg lange en grote mannelijke geslachtdeel moet voorstellen.
U begrijpt al, dit zou toch niet moeten kunnen, en dan heeft het poppetje ook nog duidelijk zijn mond open en kijkt ernaar.
Als ik eerlijk mag zeggen vind ik dit duidelijk een visualisatie naar seks, en dat op een kindersite?
U snapt wel, ik heb mijn vertrouwen ernstig verloren in uw site, dat ik en mijn kinderen dit op een kindersite gezien mogen hebben, en ik verwacht op zijn minst wel een excuus, en dat liever het plaatje verwijderd wordt.
Een voorbeeld van het plaatje heb ik in de attachment bijgevoegd.
Ik zou graag meer duidelijkheid hierover verwachten als dat kan,
met vriendelijke groeten,
Attachment:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |