abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62050882
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef PDOA het volgende:
Nou, volgens mij word je gewoon aan het (telefoon)lijntje gehouden.
Jups zo voelt het indd, maja ik heb werk en hier begint het me ook steeds beter te bevallen, dusja ik wacht gewoon af, kijk dit bedrijf spreekt me gewoon ontzettend aan, en is ook een goeie werkgever, die ook nog eens 5 minuten op de fiets van mijn huis ligt. Momenteel rij ik iedere dag 1 tot 1,5 uur naar mijn werk dus dat irriteert me wel.

Dus ik zit redelijk goed, maar als het uiteindelijke aanbod van deze werkgever beter is dan ga ik daarvoor, blijkt het uiteindelijk nergens op uit te lopen tjah pech gehad.Ik hou jullie op de hoogte..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:04:21 #102
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62088326
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Jack. het volgende:
Ook was hij de enige die vroeg naar mijn privesituatie (getrouwd, kinderen) en hij vond het interessant dat ik vrijgezel was en thuis woonde, terwijl ik dat een volstrekt irrelevant gegeven vind.
Ik kreeg in België de vraag of ik bij de padvinderij had gezeten.
pi_62089416
Ik heb mijn vrijwilligerswerk op mijn CV gezet (vind ik altijd wel een goed beeld van mijn totale persoontje geven), kreeg ik deze week bij een gesprek de vraag wat kittens waren. Als in 'vrijwilligerswerk voor Redcat, zwerfkatten en kittens opvangen'.

Toen ik het had uitgelegd ging ze . En ik ben uitgenodigd voor de tweede ronde!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62099173
Joepie, ik ben aangenomen!! congres niet voor niets helemaal in elkaar gezet.

Ben al een jaar aan het solliciteren om een carrière switch te kunnen maken en het lijkt zowaar eindelijk te lukken. Maandag arbeidsvoorwaardengesprek. Geen idee wat een beetje standaard is voor deze functie dus ga maar eens zoeken.
pi_62202266
En vandaag is het Dinsdag, zojuist gebeld en indd, een hop gebakken lucht, die functie die ie voor me had wilden ze liever meer ervaren mensen inzetten, dus hij moest verder gaan zoeken...

Pfff waardeloos figuur heb gezegd dat ik nu wel t via het uzb zou proberen, maja aangezien ze nu al HRM kosten aan mij gemaakt hebben, ze misschien zo iets konden regelen? Maja snapte ie niet helemaal geloof ik..

Godtering wat een waardeloos incompetent figuur, 8 weken aan het lijntje houden, en dan nog niks..

Hij zei het zelfs ook toen ik over uzb begon, ja dan (oneerbiedig gezegd) hou ik je liever zelf nog even aan het lijntje.. Ik heb hem gezegd er niet op te gaan wachten, als ie nog wat tegenkom kon ie me bellen, maar ik ging verder kijken..
pi_62234831
Ik zei het toch...

Met bedrijven weet je het maar nooit. Ik spreek dan ook uit ervaring.

Dat je uberhaupt nog voor dat kutbedrijf wilt werken.
pi_62241734
was vandaag ergens waar ze een foto van mij wilde maken. Niet dat ik daar een probleem mee heb, maar ik voel me wel een nummertje zegmaar.. Gaat het dus ook niet worden (detachering)
pi_62260431
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:03 schreef PDOA het volgende:
Ik zei het toch...

Met bedrijven weet je het maar nooit. Ik spreek dan ook uit ervaring.

Dat je uberhaupt nog voor dat kutbedrijf wilt werken.
Hahaha ja, achja ik zie t als slecht functioneren van hrm kerel, je kunt t hele bedrijf niet afschrijven door het slecht functioneren van 1 persoon..

Nu weer een andere ingang gevonden, die vriend die er werkt gevraagd het zijn manager voor te leggen, die manager was meteen enthiousiast, staat te springen om mensen, heeft contact opgenomen met die hrm kerel, hoe het precies zit.

En heeft zojuist mijn telefoonnummer gekregen van die vriend en ik verwacht dus nu wel een telefoontje..
Achja ik geef niet zo snel op, en als ik dalijk 7/800 euro meer per maand kan verdienen met werk dat ik leuker vind, en dat maar 5 minuten (ipv 1 uur) rijden van mijn huis ligt, dan kan die hrm manager veel doen voordat ik ervanaf zie..

dus weer een vervolg...
pi_62274833
Nu niet weer 8 weken gaan afwachten he?
pi_62279453
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef PDOA het volgende:
Nu niet weer 8 weken gaan afwachten he?
Zojuist gebel door de afdelingsmanager van die vriend, hij had contact opgenomen met die HRM kerel en ging t zsm regelen, ze staan behoorlijk te springen om mensen, dus kan misschien nog wel een leuk loontje eruit halen, het is dan alleen via uzb dat vind ik wel beetje jammer..
Ik heb dus voor mandag een afspraak gepland met deze manager, dus ben eens benieuwd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Berzerker op 10-10-2008 10:49:41 ]
pi_62347616
Zojuist sollicitatiegesprek gehad, 3 kwartier gezeten.... ook de vraag over goede en slechte eigenschappen
Alles geprobeerd zoveel mogelijk naar de functie te vertalen, heb me er volgens mij redelijk uit weten te redden.... Nu afwachten, krijg nog deze week bericht of ik langs kan komen voor een 2e gesprek.
A mind with a heart of it's own
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:25:22 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62350799
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
Salaris?
Precies. Ik heb een tijdje terug gehad dat ik een gesprek had, en toen ze aangaven dat ze met me een 2e gespreksronde in wilden, en toen aangaf dat ik zoals ze wisten op dit moment X verdiende, en ik graag een groei van 10% wou maken, of dit een probleem was. Bleek dus dat het bedrijf (groot consultancy bedrijf) voor mijn functie / leeftijd een loonschaal had van bla bla waardoor ze na een hoop gedraai met de mededeling kwamen dat mijn looneins misschien toch een probleem werd. Toen heel vriendelijk gemeld dat ik erg geinteresseerd was in de baan, maar dat dit voor mij gewoon een blokkade was, en het graag zou horen als hier nog over te praten was. Heb dat gesprek uiteindelijk gebruikt om met m'n huidige werkgever te onderhandelen.
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden heeeeel wat gesprekken achter de rug. Mijn houding is veranderd van 'neem me aan, neem me aan' in 'Eens kijken of er van beide kanten een klik is' . Ik stel geen zogenaamde slimme antwoorden, geef niet de juiste antwoorden. Ik blijf mezelf en sinds ik die omslag heb gemaakt gaat het veel beter.
Ja, precies, maar da's wat lastiger als je niet in de luxepositie van bijvoorbeeld een IT-er zit.
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef teamlead het volgende:
ik werd juist heel erg kriegel van mijn eerste gesprek met een Belgische manager. Al dat geneuzel zonder nou echt to the point te komen en te vragen wat je eigenlijk wilt weten..

ben bang dat het gewoon een cultuurverschilletje is
Ik zou niet graag voor een belgische manager werken. Tijdje terug een project gedaan waarbij we een externe projectmanager inhuurden omdat we met capaciteitsproblemen zaten. Helaas een belg van in de 50. Die gast kan er niet mee omgaan dat een 'jong' iemand van 28 hem verteld dat iets wat hij in z'n hoofd heeft simpelweg niet mogelijk is. Flink aantal aanvaringen mee gehad, en een aantal van m'n collega's willen gewoon absoluut niet meer met hem samenwerken, nemen gewoon de telefoon niet op.

Verder ook betere ervaringen met vooral jongere belgen gehad hoor, maar ik ben blij dat dat project eindelijk afgelopen is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Catbert op 13-10-2008 14:34:32 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:19:06 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62432411
Ik heb het een beetje gehad.

Heb zojuist de 3e afwijzing gehad dat ik zo slim en leuk en de ideale kanidate ben en twee goede gesprekken heb gevoerd en bla bla ben, maar dat er nét een kandidaat was met meer werkervaring die morgen kan beginnen. Als die er niet zouden zijn geweest, had ik al 3 banen kunnen hebben.

Heb het erg moeilijk om mezelf weer op te peppen elke keer voor gesprekken en om verder te gaan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62432993
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef Berzerker het volgende:

[..]

Zojuist gebel door de afdelingsmanager van die vriend, hij had contact opgenomen met die HRM kerel en ging t zsm regelen, ze staan behoorlijk te springen om mensen, dus kan misschien nog wel een leuk loontje eruit halen, het is dan alleen via uzb dat vind ik wel beetje jammer..
Ik heb dus voor mandag een afspraak gepland met deze manager, dus ben eens benieuwd.
Gesprek van Maandag is verplaatst geworden naar Woensdag oftewel gister.

Gister gesprek gehad, heel leuk informeel gesprek, geen moeilijke vragen, is wel op uitzendbasis dan, ze zouden deze week iets laten horen, ofwel vandaag of morgen, er werd gezegd we bespreken het, en kijken dan dat we je een goeie aanbieding kunnen doen...

Kwam allemaal heel positief over, dus ben eens benieuwd.
Bij de vraag 1 maand uitwerktermijn, hoe werkt dat? Vanaf moment ontslag 1 maan uitwerken, of de volgende kalendermaand?

Ik heb hem gezegd dat ik dacht de volgende kalendermaand uitwerken, kan iemand dit beamen?
In mijn contract staat gewoon uitwerktermijn van 1 maand.
pi_62433718
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn vrijwilligerswerk op mijn CV gezet (vind ik altijd wel een goed beeld van mijn totale persoontje geven), kreeg ik deze week bij een gesprek de vraag wat kittens waren. Als in 'vrijwilligerswerk voor Redcat, zwerfkatten en kittens opvangen'.

Toen ik het had uitgelegd ging ze . En ik ben uitgenodigd voor de tweede ronde!
Vrijwilligerswerk erop zetten is altijd goed. Wel zorgen dat een beetje relevant is en maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft. 2x per week barman zijn bij de sportclub heeft niet veel nut, maar meehelpen bij een opvangsorganisatie daarintegen wel. Dat toont aan dat je zeer betrokken bent/kan zijn bij zaken.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62433749
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:42 schreef Berzerker het volgende:

[..]

Gesprek van Maandag is verplaatst geworden naar Woensdag oftewel gister.

Gister gesprek gehad, heel leuk informeel gesprek, geen moeilijke vragen, is wel op uitzendbasis dan, ze zouden deze week iets laten horen, ofwel vandaag of morgen, er werd gezegd we bespreken het, en kijken dan dat we je een goeie aanbieding kunnen doen...

Kwam allemaal heel positief over, dus ben eens benieuwd.
Bij de vraag 1 maand uitwerktermijn, hoe werkt dat? Vanaf moment ontslag 1 maan uitwerken, of de volgende kalendermaand?

Ik heb hem gezegd dat ik dacht de volgende kalendermaand uitwerken, kan iemand dit beamen?
In mijn contract staat gewoon uitwerktermijn van 1 maand.
de maand waarin je opzegt moet je nog werken en die maand erna ook.
*verwijderd door Admin*
pi_62435012
Zijn jullie ook met meerdere opdrachtgevers/bedrijven tegelijk aan het solliciteren? Of doen jullie het 1 voor 1?
pi_62435231
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn jullie ook met meerdere opdrachtgevers/bedrijven tegelijk aan het solliciteren? Of doen jullie het 1 voor 1?

meer tegelijk, hoezo?
*verwijderd door Admin*
pi_62435331
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:03 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

meer tegelijk, hoezo?
Zekerheid en minder lang wachten? . Moet wel zeggen dat het voornamelijk detacheerders zijn, maar het geeft mij wel meer ruimte. Nadeel is dan weer dat ik net gebeld werd om maandag ergens te beginnen, op zich wel een leuke functie, maar ik wilde nog even iets anders afwachten waar ik volgende week nog een gesprek mee heb (betere carrieremogelijkheden).

En ik heb niet de instelling dat ik ontzettend graag die baan wil hebben, maar meer dat ik elders ook nog dingen heb lopen en daar ben ik eerlijk om als ze het vragen (en dat doen ze).
pi_62435960
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:07 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Zekerheid en minder lang wachten? . Moet wel zeggen dat het voornamelijk detacheerders zijn, maar het geeft mij wel meer ruimte. Nadeel is dan weer dat ik net gebeld werd om maandag ergens te beginnen, op zich wel een leuke functie, maar ik wilde nog even iets anders afwachten waar ik volgende week nog een gesprek mee heb (betere carrieremogelijkheden).

En ik heb niet de instelling dat ik ontzettend graag die baan wil hebben, maar meer dat ik elders ook nog dingen heb lopen en daar ben ik eerlijk om als ze het vragen (en dat doen ze).
Kan je toch ook gewoon zeggen? Zij praten toch ook met meer kandidaten?

En gewoon zeggen dat je het andere voorstel af wil wachten. Heb laatst ook een werkgever 1,5 week laten wachten. Alles eerlijk gespeeld, hij wist dat ik meer had lopen, geen punt. uiteindelijk toch bij hem getekend....
*verwijderd door Admin*
pi_62438388
Jij kan ook vragen of ze nog meer kandidaten hebben hoor. Altijd goed om het niet bij één sollicitatie te houden. Weten die lui tenminste ook gelijk dat je niet op je gat blijft zitten afwachten.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:18:00 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62438950
Ik wed ook niet op één paard, maar het is wel frustrerend als er drie favoriete paarden aan je neus voorbij racen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:21:00 #123
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_62439040
Balen XcUZ_Me . Het lijkt mij ook vreselijk frustrerend om tot drie keer toe tot de laatste twee te komen...

Ik had destijds ook meerdere sollicitaties lopen. Toen ze me er bij mijn sollicitatiegesprek naar vroegen, heb ik eerlijk gezegd dat ik ook elders op gesprek uitgenodigd was.
En bedrijven hebben inderdaad ook meerdere kandidaten. Op de functie die ik nu heb, hadden 20 mensen gesolliciteerd, hoorde ik achteraf
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_62439231
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het een beetje gehad.

Heb zojuist de 3e afwijzing gehad dat ik zo slim en leuk en de ideale kanidate ben en twee goede gesprekken heb gevoerd en bla bla ben, maar dat er nét een kandidaat was met meer werkervaring die morgen kan beginnen. Als die er niet zouden zijn geweest, had ik al 3 banen kunnen hebben.

Heb het erg moeilijk om mezelf weer op te peppen elke keer voor gesprekken en om verder te gaan.
Dit heb ik echt letterlijk 13 keer te horen gekregen...de 14e keer was het raak. Ze gingen voor mij als persoon in plaats van voor het schitterende CV van de ander Beetje makkelijk maar voor mij oh zo waar: Blijf enthousiast doorgaan. Mijn enthousiasme gaf de doorslag kreeg ik achteraf te horen.

Wat ik mezelf steeds vertelde (hoe moeilijk het soms ook was): Het is jammer, zeker voor hun. Er zijn genoeg leuke banen dus hup (en ik ging weer monsterboard, google etc etc af)
pi_62446931
haha ik ben de afgelopen maand zeker met 8 verschillende bedrijven bezig geweest (waarvan de helft eigenlijk bij voorbaat al kansloos was ivm tekort aan relevante werkervaring), en nog wat open sollicitaties. Ik dacht dat ik daarin vrij zeldzaam was, maar blijkbaar doet iedereen het zo . Heb vandaag nog gebeld met het bedrijf waar ik maandag kon beginnen, en ze wilde me zo graag hebben dat ze me aan de telefoon gelijk een salarisverhoging gaven (is overigens de overheid, dus eigenlijk ben ik dan dief van mn eigen portemonnee ) maargoed ik gezegd dat ik nog 2 weken af wil wachten, vonden ze prima.
Ander bedrijf (waar ik super graag wil werken!!!) heb ik volgende week nog een 2e gesprek met een directielid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')