Inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Kinga het volgende:
Die voice over moeten ze zijn nek omdraaien.
Nee, onreglementair dus eigenlijk "vals spelen".quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft ie nou gewonnen? 'k Snap het niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, nu weer een leuk programma![]()
Deal or no Deal
Zeg ik, geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef deepart het volgende:
Dat zag er zo nep uit dat hij neerging
Gaat Yuri gewillig neer en nog geeft hij hem een trap na, bedoel je dat? Brian written all over it.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dus dit moest hem zijn????![]()
[ afbeelding ]
Als dit niet fixed was, dan ben ik een vliegtuigquote:Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat Yuri gewillig neer en nog geeft hij hem een trap na, bedoel je dat? Brian written all over it.
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik, geloof er geen flikker van
Ach, gewoon al hoe ze de hele wedstrijd brengen. Zum kotsequote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |