Geen idee waar tong is...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:, waar is tong eigenlijk? Tijdje niet gezien......?
Gezworen hartsvriendinnen, hèquote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
Lieke zit ook bij Aman
Ja, het is niet andersom: Mike met Amanda aan z'n arm.quote:
Wat had de overhand of is dat niet bekend?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
Kijk ook weer eens een keer. Om te zien hoe die wedstrijd (...) in beeld wordt gebracht. Zullen we boegeroep of triomfgejuich horen?
In de zaal boe-geroep, maar dat zullen ze wel wegdraaienquote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat had de overhand of is dat niet bekend?
Alleen maar van het gaatje van Amandaquote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef jakees het volgende:
Hij is dichter hahahah
Nadat de beelden op schermen werden vertoond in de zaal, het boegeroep.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef Ecila111 het volgende:
Wat had de overhand of is dat niet bekend?
Via de betreffende topics in de k1-fora en de verslagen van de mensen die er waren.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:49 schreef RHCPeter het volgende:
Hoe weten jullie dat er boe-geroep was dan?
Het gevecht was vorige week zondag.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:49 schreef RHCPeter het volgende:
Hoe weten jullie dat er boe-geroep was dan?
Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze er niets van laten zien, is dit de laatste uitzending die ik kijk
Van alle schouderklopjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Brian voor rode vlekken op zijn rug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Want? Is toch de sport?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:52 schreef Smash-it het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik het echt zie. Die tweede trap is zo laf..
Ja maar dalijk komen de beelden van Brian die de villa inkomt als 'winnaar'quote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
NO CONTEST.
Valt me niet tegen.
Dus je kijkt af en toe nog HiDiHo
Ik geloof er nog steeds niets van, mja het zal welquote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
NO CONTEST.
Valt me niet tegen.
Dus je kijkt af en toe nog HiDiHo
iddquote:Op maandag 25 februari 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja maar dalijk komen de beelden van Brian die de villa inkomt als 'winnaar'
Inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Kinga het volgende:
Die voice over moeten ze zijn nek omdraaien.
Nee, onreglementair dus eigenlijk "vals spelen".quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft ie nou gewonnen? 'k Snap het niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, nu weer een leuk programma![]()
Deal or no Deal
Zeg ik, geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef deepart het volgende:
Dat zag er zo nep uit dat hij neerging
Gaat Yuri gewillig neer en nog geeft hij hem een trap na, bedoel je dat? Brian written all over it.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dus dit moest hem zijn????![]()
[ afbeelding ]
Als dit niet fixed was, dan ben ik een vliegtuigquote:Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat Yuri gewillig neer en nog geeft hij hem een trap na, bedoel je dat? Brian written all over it.
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik, geloof er geen flikker van
Ach, gewoon al hoe ze de hele wedstrijd brengen. Zum kotsequote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten
Dit was de klasse (als ze dat bij K1 zo noemen) van deelnemers die voor de eerste keer mee deden en niet zwaarder dan 75kg wogen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe zoeken ze tegenstanders eigenlijk uit?
Ware het niet dat het voor Yuri ook de eerste was dat hij bij K1 in de ring stond.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?
Ik ben een zeilbootquote:Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dit niet fixed was, dan ben ik een vliegtuig
Ik heb er 2 telefoon filmpjes van gezien, in de eerste was voornamelijk boegeroep te horen en in de 2e voornamelijk gejuich....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef avonne het volgende:
opvallend dat het gejuich uitgerekt werd over alle beelden heen. Boegeroep was helemaal weggesneden.
Ze hadden het heel wat dynamischer kunnen presenteren. De aanloop duurde me ook veel te lang.
Waarom is die eigenlijk ooit de Kooi in gekomen. Hij heeft toch nog nooit een fatsoenlijke hit gehad ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:14 schreef fathank het volgende:
Luc die mag komen "optreden".
Wat een verschrikkelijke "artiest" is hij zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |