Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik, geloof er geen flikker van
Ach, gewoon al hoe ze de hele wedstrijd brengen. Zum kotsequote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten
Dit was de klasse (als ze dat bij K1 zo noemen) van deelnemers die voor de eerste keer mee deden en niet zwaarder dan 75kg wogen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe zoeken ze tegenstanders eigenlijk uit?
Ware het niet dat het voor Yuri ook de eerste was dat hij bij K1 in de ring stond.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die K1 fighters normaal ziet vechten, dan kan brian daar echt niet tegenin, zag je hoe hij sloeg die brian?
Ik ben een zeilbootquote:Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dit niet fixed was, dan ben ik een vliegtuig
Ik heb er 2 telefoon filmpjes van gezien, in de eerste was voornamelijk boegeroep te horen en in de 2e voornamelijk gejuich....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef avonne het volgende:
opvallend dat het gejuich uitgerekt werd over alle beelden heen. Boegeroep was helemaal weggesneden.
Ze hadden het heel wat dynamischer kunnen presenteren. De aanloop duurde me ook veel te lang.
Waarom is die eigenlijk ooit de Kooi in gekomen. Hij heeft toch nog nooit een fatsoenlijke hit gehad ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:14 schreef fathank het volgende:
Luc die mag komen "optreden".
Wat een verschrikkelijke "artiest" is hij zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |