abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:09:08 #51
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58314374
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
Hooikoorts manifesteert zich zelden voor het 6e levensjaar. Meestal ben je er ook weer vanaf, of overheen gegroeid, na je 55e.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_58314435
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hooikoorts manifesteert zich zelden voor het 6e levensjaar. Meestal ben je er ook weer vanaf, of overheen gegroeid, na je 55e.
Zij is dokter in spe
hahahaha
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:27:28 #53
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58314634
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zij is dokter in spe
hahahaha
Wat is je probleem??

Een en ander valt gewoon op te zoeken op het wereldwijde web.
pi_58314670
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat is je probleem??

Een en ander valt gewoon op te zoeken op het wereldwijde web.
Een kind kan van geboorte af aan al een allergie hebben.
Daar heb je geen google voor nodig..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:34:29 #55
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58314748
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Een kind kan van geboorte af aan al een allergie hebben.
Daar heb je geen google voor nodig..
Dat was de vraag niet. De vraag was vanaf welke leeftijd hooikoorts zich manifesteert. Er zijn legio allergieën. Een kind kan vanaf de geboorte inderdaad een allergie, zoals lactose-intolerantie, hebben, maar geen hooikoorts allergie. Die openbaart zich dus later.

Maar wat was nu je probleem, gezien je opmerking?
pi_58314769
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet. De vraag was vanaf welke leeftijd hooikoorts zich manifesteert. Er zijn legio allergieën. Een kind kan vanaf de geboorte inderdaad een allergie, zoals lactose-intolerantie, hebben, maar geen hooikoorts allergie. Die openbaart zich dus later.

Maar wat was nu je probleem, gezien je opmerking?
Stel je mij een vraag, die je beter aan jezelf kunt vragen?
pi_58314967
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heb er ook last van, eigenlijk ben ik er gedurende mijn leven overheengegroeid van max naar min (op mijn 4e ofzo begonnen met geen lucht meer krijgen en bijna stikken), nu blijft het bij af en toe niezen, kriebelende neus, ogen, enz. 'S morgens heb ik dr het meest last van, maar ff wat water in mn gezicht helpt altijd wel. En de allerfrey is geweldig hiervoor
url
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:28:01 #58
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58316480
Ik heb dinsdag en woensdag echt 2 kutdagen gehad, dinsdag begon het al met snotteren en mn ogen die ik niet open kon houden. Op woensdag avond had ik ook nog eens buikpijn hoofdpijn snotteren oftewel overal last van, volgende dag was het zo goed als over. Toch vreemd dat het van het 1 op het andere moment komt en gaat
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58317040
Wat ik het aller-aller ergste vind van hooikoorts hebben is: dat je d'r zo belachelijk moe van wordt.......

Nog niet veel last gehad dit jaar, maar het gras bloeit ook niet echt.....
pi_58317084
Ik ben al 4 weken aan het snotteren. Mijn neus zit steeds helemaal dicht, zo irritant. Hiervoor gebruik ik het hele jaar door Nasonex spray (huisstofmijtallergie & astma). Het zou ook goed moeten werken bij hooikoorts, maar integendeel Zit nu weer aan de gewone neusspray, maar dat is ook weer niet goed op langer termijn. Ik hou het nog even in de gaten, anders naar de kno-arts.
Deze week begonnen mijn ogen ook weer te jeuken en tranen. De Livocab oogdruppels uit mijn voorraad gehaald.
Verder gebruik ik nog Xyzal, werkt prima Ik moet het zeker niet een dag vergeten, dan is het meteen mis.

Hooikoorts
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:00:10 #61
182728 honda1990
pi_58319065
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:29 schreef conleche het volgende:
Wat ik het aller-aller ergste vind van hooikoorts hebben is: dat je d'r zo belachelijk moe van wordt.......

Nog niet veel last gehad dit jaar, maar het gras bloeit ook niet echt.....
Idd, je kan je ogen al bijna niet openhouden en dan ook nog is zo aftands moe worden van dat genies. Blegh

hopelijk komt het niet meer terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:54:14 #62
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58429645
Nou, denk dat het vanaf deze week wel gaat beginnen voor veel mensen. De weersverwachting is een gemiddelde van 19-22 graden met veel zon, dus het gras zal wel volop gaan bloeien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58431361
ik heb het nu een beetje

Lang leve het kut voorjaar, waardoor berken niet allemaal tegelijk bloeien
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  Moderator vrijdag 2 mei 2008 @ 11:13:27 #64
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58432284
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EricT het volgende:
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
Het is bij mij inderdaad al weer weg ! Die rooie oogjes dan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58435506
Ik heb alweer een paar x geniest, maar nog geen aanval gehad. Ik vrees wel het ergste voor de komende dagen, met dat gras dat de hoogte inschiet...
pi_58435589
Ik heb ook al een paar keer mogen niezen, maar ik weet nou niet of het hooikoorts was.. maar de pillen zijn al binnen.. .
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58436248
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb ook al een paar keer mogen niezen, maar ik weet nou niet of het hooikoorts was.. maar de pillen zijn al binnen.. .

zaterdag 3 mei 2008 @ 07:30:39 #68
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58450295
allerfree werkt wel redelijk bij mij..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58456581
De het weer beter is, zit ik te niezen. Niet constant, en waarschijnlijk is het ook geen hooikoorts in die mate als sommige mensen hier hebben. Maar als de berk gaan bloeien dan ga ik niezen Gelukkig belemmert het me verder niet. Ik slik er ook geen medicijnen voor.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_58458339
Wat een 15 minuten Intratuin niet allemaal te weeg kan brengen.. oftewel de hooikoorts is begonnen...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58458434
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:18 schreef PieterBas het volgende:
Wat een 15 minuten Intratuin niet allemaal te weeg kan brengen.. oftewel de hooikoorts is begonnen...
Ik had het pas ook in de Praxis waar ze een paar lullige bloemetjes verkopen.
  zondag 4 mei 2008 @ 01:14:18 #72
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58464651
Iemand vertelde me dat ze een hooikoortsprik had gekregen van de dokter en dat ze er ,zo goed als, vanaf is, weet iemand wat voor prik dit is? Ik heb er nog nooit van gehoord nml.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  zondag 4 mei 2008 @ 08:43:04 #73
182728 honda1990
pi_58466976
Heerlijk dat weer, maar ik wil 5 mei dus wel gewoon vollebak gaan feesten
  zondag 4 mei 2008 @ 10:52:28 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58467900
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef Druuna het volgende:
Iemand vertelde me dat ze een hooikoortsprik had gekregen van de dokter en dat ze er ,zo goed als, vanaf is, weet iemand wat voor prik dit is? Ik heb er nog nooit van gehoord nml.
Dat is een kuur van een paar jaar. Moet je in september mee beginnen en elke paar weken een prik halen. De resultaten schijnen nogal wisselend te zijn, mijn huisarts is er geen voorstander van omdat volgens haar uit geen enkele wetenschappelijke literatuur blijkt dat het een effectief middel is. Maargoed, wie weet werkt het voor jou wel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58468327
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef Druuna het volgende:
Dat kan een hormonale injectie zijn ( ). Je bent in 1 klap van je hooikoorts af maar doordat het een hormooninjectie is zijn er niet veel artsen voorstander van.

==> ik denk nog even na over welke hormonen het gaat. Ik vermoed een cortisolinjectie oid..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')