quote:Ismael Urzaíz is bezig aan de laatste maanden van zijn loopbaan. Volgens ploeggenoot Albert Luque zet de ervaren spits van Ajax na dit seizoen een punt achter zijn carričre.
Luque vertelt in een interview met Marca over zijn eigen verblijf bij Ajax en antwoordt eveneens op de vraag hoe het met Spaanse ploeggenoten als Gabri en Urzaíz gaat. 'Gabri speelt veel en is een vaste waarde in de basis. Urzaíz speelt niet veel en als het seizoen voorbij is, dan stopt hij met voetbal', aldus Luque.
Urzaíz arriveerde in de zomer van 2007 bij Ajax, waar hij als breekijzer zou gaan fungeren achter spits Klaas-Jan Huntelaar. Maar de 36-jarige spits kwam zelden in actie. In alle competities voetbalde hij zes keer mee, telkens als invaller en goed voor een totaal van 117 minuten. Scoren deed hij niet. Zijn laatste invalbeurt dateert van 7 oktober.
De stevige aanvaller heeft een imposante loopbaan achter de rug. Urzaíz is bezig aan zijn zeventiende profseizoen, kwam vooralsnog tot 495 competitieduels en maakte 142 doelpunten. Hij heeft 25 interlands op zijn naam staan en produceerde acht goals namens Spanje.
quote:Aissati spijt van afwijzen Ajax
26 februari
Ismail Aissati is kenbaar ontevreden over zijn rol bij PSV. De jonge spelmaker stond in de belangstelling van Ajax, maar koos er voor om bij te tekenen tot 2011, waar hij grote spijt van heeft.
Na het ondertekenen van zijn nieuwe contract had Aissati gehoopt op meer speeltijd, maar tevergeefs. Trainer Sef Vergoossen doet momenteel geen enkel beroep op hem en geeft de voorkeur aan andere talentvolle spelers.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf 1 juli ook verboden te roken in de Arena.
Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me niet.
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voetbalstadions die voorzien zijn van een gesloten dak dienen zich vanaf 1 juli ook te houden aan het algehele rookverbod in de Horeca.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus met open dak mag er wel gerookt worden?
Ligt eraan, bij de meeste wedstrijden wel open, behalve als het hard regent.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Weet niet hoe vaak dat dak open of dicht is?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |