Vervolg van:
[COS # 3339] Waar Huub zich afvraagt wat hij allemaal mist.Claire en Huub hebben in het bijzijn van Eric een discussie gehad over hoe nu verder in de kooi, C heeft uitgesproken dat ze Jaap er wel uit wil hebben, Huub was positief over haar uitspraak en dacht dat ze dat nooit zou durven, hij is het er niet mee eens en heeft later het verhaal aan Jaap gedaan en beloofd dat hij hem er nooit uit zou stemmen.
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Varen het volgende:Huub durft het niet aan om alleen met Claire door te gaan. Vindt hij nog veel te vroeg.
Claire zou Jaap er wel uit willen stemmen, ze heeft niks met Jaap.
Huub wil Jaap er niet uitstemmen.
Huub: Brian en Amanda hebben alleen nog maar elkaar, die stemmen elkaar nooit weg, dat statement staat in steen gebeiteld. Het breekpunt ligt bij ons.
Claire denkt er over om de confrontatie met Jaap aan te gaan.
Huub en Eric vinden het geen goed idee. Claire zou het heel moeilijk krijgen en dwingen om Huub te laten kiezen.
quote:
![]()
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:Huub zegt tegen Jaap: "Weet je hoe oprecht blij ik ben met jou als medespeler?Geloof me! Ik laat jou never nooit niet gaan!:
Jaap is blij, MOOIIIII zegt die.
Huub gaat weer naar boven, kijkt naar beneden. Jaap kijkt naar boven, steekt zijn duimen in de lucht.
Lacht naar Huub, trekt zijn zwembroek naar beneden, en laat zijn piemel zien

quote:
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Varen het volgende:Huub en Eric hopen dat Claire zo snel mogelijk de confrontatie met Brian en Amanda op zal zoeken.
Claire laat zich nooit dwingen om iets te doen.
Huub: ik zal je niet dwingen, maar ik weet niet of andere je zullen dwingen.
Claire is geirriteerd dat Eric en Huub haar uitlachen omdat ze Jaap wil confronteren
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:Huub vraagt aan Claire wie in haar ogen de drie winnaars zijn.
Claire: Brian, jij en Jaap
Huub en Eric barsten in lachen uit.
Huub tegen Eric: "Snap je nu waarom ik Jaap er never nooit niet uit zal stemmen?"
Claire:

quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:44 schreef Varen het volgende:Huub heeft het filmpje gezien over het boxen van hem en Eric, achter. Het was heel grappig.
Claire piekert een beetje ziet Huub, ze maakt zich zorgen. Ze bespreekt zulke dingen liever met Huub alleen, zonder Eric.
Ze voelde zich aangevallen.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:50 schreef mazaru het volgende:Ook alleen maar omdat Eric vroeg wat er was. Anders was ze mokkend blijven zitten.
Nou loopt ze boos weg

quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:E: Ik vind het niet fair naar Huub toe, hij probeert je alleen maar te helpen
C: Weet ik
E: Je laat je eigen wel heel erg kennen
C: ik heb geen zin om gezellig naast hem te gaan zitten.
E: hoeft toch ook niet gezellig, je kunt toch discussieren?
C: hmm
E: en lukt het niet dan loop je toch weer naar beneden.
C;..........hmmm
Ondertussen:
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:20 schreef Kaleddis het volgende:Brian doorzoekt zijn nachtkastje, zogenaamd een brief zoekend,
en neem snel een pilletje. Kan hij niet zonder de pammetjes ?
quote:
![]()
Ja, logisch als je net je pilletje hebt gehad.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:claire: nou dan blijf ik eens een keer zitten, dan zullen we zien hoe het gaat lopen
erik: mag ik er dan ook weer bij zitten?

(Prospera)En uiteindelijk komt de aap uit de mouw:
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:Huub vindt het een ego ding van Clair.
Eric: hoe oud zijn jullie?
Ze kunnen hun lachen niet inhouden, tijdens het gespek.
Dag scriptje

quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:Ze nemen een ootje met het script en liggen alle drie te lachen
Claire: rotzak
Huub: vergeet dat nooit

Eric&Claire liggen helemaal uit hun rol, maar Huub gaat door
quote:
![]()
Vervolgens duikt iedereen zijn bed in zonder ruzie of scheve gezichten.
's Ochtends is José niet in een goed humeur, de miljonairs krijgen een silent treatment vanwege de rotzooi, tja een meel gevecht laat z'n sporen na, Herma is ziek dus zijn ze maar met zijn 2-en, ze heeft er zelfs een schort bij aan gedaan.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:José zelfs met een schort om, het moet niet gekker worden. Laat de FEBO haar zomaar een keertje werken?
Die kop van haar spreekt boekdelen.
Een zeldzaam plaatje.
![]()
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:Eric vraagt aan José waar de zoetjes zijn, ze houdt haar kaken stijf op elkaar. Nieuw script voor José, zwijgen ipv schelden?
quote:
![]()
quote:
Op maandag 25 februari 2008 10:28 schreef Ziet het volgende:huub is aan het pianospelen met Ivar
en palma loopt flink te smijten met alles in de keuken.
claire vraagt of ze soms boos is, maar ze reageert niet.
Erg flauw, Claire heeft nadat ze door haar is afgekamd gewoon met haar, Huub en Eric zitten puzzelen, dit zegt imho meer over haar dan over Claire.
Nadat FOK! weer hersteld is van een totale SL blijkt dat H&C een interview hebben met Tillywood, hun eerste duo-interview.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef T-lex het volgende:Ey Fok weer in de lucht.
Nu in de villa:
- Claire heeft een intervieuw.
- Ondertussen maakt Huub haar belachtelijk bij Jaap
- Brian en Amanda zijn al ff niet in beeld, ze zijn volgens mij samen in de slaapkamer. (ff bijslapen, rusten en knuffelen denk ik.)
quote:
quote:
![]()
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
![]()
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:Die eikel zit weer te liegen. Hij zegt dat ze hem van de straat geplukt hebben, duh.....hij staat ingeschreven bij een castingburo.
Alsvast graag gedaan, dit is geen HiHaHooligans, alleen COS aub.
[ Bericht 50% gewijzigd door kahaarin op 25-02-2008 15:51:13 ]