quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Varen het volgende:
Huub durft het niet aan om alleen met Claire door te gaan. Vindt hij nog veel te vroeg.
Claire zou Jaap er wel uit willen stemmen, ze heeft niks met Jaap.
Huub wil Jaap er niet uitstemmen.
Huub: Brian en Amanda hebben alleen nog maar elkaar, die stemmen elkaar nooit weg, dat statement staat in steen gebeiteld. Het breekpunt ligt bij ons.
Claire denkt er over om de confrontatie met Jaap aan te gaan.
Huub en Eric vinden het geen goed idee. Claire zou het heel moeilijk krijgen en dwingen om Huub te laten kiezen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Varen het volgende:
Jaap wordt ingelicht door Huub over wat Claire gezegd heeft.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt tegen Jaap: "Weet je hoe oprecht blij ik ben met jou als medespeler?Geloof me! Ik laat jou never nooit niet gaan!:
Jaap is blij, MOOIIIII zegt die.
Huub gaat weer naar boven, kijkt naar beneden. Jaap kijkt naar boven, steekt zijn duimen in de lucht.
Lacht naar Huub, trekt zijn zwembroek naar beneden, en laat zijn piemel zien
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Huub: zelfs Brian en ik zouden betere team-matties zijn dan Jaap en Claire.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Varen het volgende:
Huub en Eric hopen dat Claire zo snel mogelijk de confrontatie met Brian en Amanda op zal zoeken.
Claire laat zich nooit dwingen om iets te doen.
Huub: ik zal je niet dwingen, maar ik weet niet of andere je zullen dwingen.
Claire is geirriteerd dat Eric en Huub haar uitlachen omdat ze Jaap wil confronteren
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt aan Claire wie in haar ogen de drie winnaars zijn.
Claire: Brian, jij en Jaap
Huub en Eric barsten in lachen uit.
Huub tegen Eric: "Snap je nu waarom ik Jaap er never nooit niet uit zal stemmen?"
Claire:
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:44 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het filmpje gezien over het boxen van hem en Eric, achter. Het was heel grappig.
Claire piekert een beetje ziet Huub, ze maakt zich zorgen. Ze bespreekt zulke dingen liever met Huub alleen, zonder Eric.
Ze voelde zich aangevallen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:50 schreef mazaru het volgende:
Ook alleen maar omdat Eric vroeg wat er was. Anders was ze mokkend blijven zitten.
Nou loopt ze boos weg
Ondertussen:quote:Op maandag 25 februari 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
E: Ik vind het niet fair naar Huub toe, hij probeert je alleen maar te helpen
C: Weet ik
E: Je laat je eigen wel heel erg kennen
C: ik heb geen zin om gezellig naast hem te gaan zitten.
E: hoeft toch ook niet gezellig, je kunt toch discussieren?
C: hmm
E: en lukt het niet dan loop je toch weer naar beneden.
C;..........hmmm
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian doorzoekt zijn nachtkastje, zogenaamd een brief zoekend, en neem snel een pilletje. Kan hij niet zonder de pammetjes ?
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:25 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: ik ben meer van de rustige![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:
claire: nou dan blijf ik eens een keer zitten, dan zullen we zien hoe het gaat lopen
erik: mag ik er dan ook weer bij zitten?
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Huub vindt het een ego ding van Clair.
Eric: hoe oud zijn jullie?
Ze kunnen hun lachen niet inhouden, tijdens het gespek.
Dag scriptje
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
Ze nemen een ootje met het script en liggen alle drie te lachen![]()
Claire: rotzak![]()
Huub: vergeet dat nooit
Eric&Claire liggen helemaal uit hun rol, maar Huub gaat door![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 02:01 schreef Prospera het volgende:
Huub draait Katie Melua, hij weet dat Claire daar gevoelig voor is.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
José zelfs met een schort om, het moet niet gekker worden. Laat de FEBO haar zomaar een keertje werken?![]()
Die kop van haar spreekt boekdelen.
Een zeldzaam plaatje.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
Eric vraagt aan José waar de zoetjes zijn, ze houdt haar kaken stijf op elkaar. Nieuw script voor José, zwijgen ipv schelden?
quote:
Erg flauw, Claire heeft nadat ze door haar is afgekamd gewoon met haar, Huub en Eric zitten puzzelen, dit zegt imho meer over haar dan over Claire.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:28 schreef Ziet het volgende:
huub is aan het pianospelen met Ivar
en palma loopt flink te smijten met alles in de keuken.
claire vraagt of ze soms boos is, maar ze reageert niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef T-lex het volgende:
Ey Fok weer in de lucht.
Nu in de villa:
- Claire heeft een intervieuw.
- Ondertussen maakt Huub haar belachtelijk bij Jaap
- Brian en Amanda zijn al ff niet in beeld, ze zijn volgens mij samen in de slaapkamer. (ff bijslapen, rusten en knuffelen denk ik.)
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Angela van Tillywood in da house voor een interview met Claire.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub in de jacuzzi , fotoshoot voor het blad Tillywood.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
Alsvast graag gedaan, dit is geen HiHaHooligans, alleen COS aub.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
Die eikel zit weer te liegen. Hij zegt dat ze hem van de straat geplukt hebben, duh.....hij staat ingeschreven bij een castingburo.
Dat moet hij dan recht in haar gezicht zeggen die rat, maar dat doet hij dus niet. Het is gewoon een laf bek, lullen over iemand die er niet meer is. Maar....what else is new?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Kan ik hem toch geen ongelijk in geven...
En skippydel zal ook niet even een tegengeluidje geven..het gaat toevallig wel over een hele goede vriendin van haar..quote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
Thanx kahaarin![]()
[..]
Dat moet hij dan recht in haar gezicht zeggen die rat, maar dat doet hij dus niet. Het is gewoon een laf bek, lullen over iemand die er niet meer is. Maar....what else is new?
Geen idee, ik mijd hen!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Dark het volgende:
Heb ik goed begrepen, dat Amanda en Brian iedereen mijden, behalve Mikey?
Angsthazen?
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.quote:
Dank fluitertje. Ben ik blij dat die 2 opgerot zijn uit dat hok. Zo te zien beviel het kapsel geknipt door Amanda niet zo goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.![]()
Gast-spelers: Prins Emin en Prinses Xristina.
http://ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=13136
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.![]()
Gast-spelers: Prins Emin en Prinses Xristina.
http://ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=13136
Goh, verrassing, had je anders verwacht?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank fluitertje. Ben ik blij dat die 2 opgerot zijn uit dat hok. Zo te zien beviel het kapsel geknipt door Amanda niet zo goed.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, dat matje was echt geen gezicht.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Goh, verrassing, had je anders verwacht?
Goh, ik durf het bijna niet te suggereren maar, zou het?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat matje was echt geen gezicht.
Mooie OP, heb je nog plek voor een veertje?
![]()
Brian loopt als een dolle stier door de slaapkamer, tijd voor een pammetje? Amanda loopt met vuilniszakken te slepen, over vuilnisman/vrouw gesproken.
Uuh, ze waren zoals gebruikelijk een "Antilliaans kwartiertje" te laat aan het ontbijt vanochtend.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog meekregen of Brian & Amanda hun masterplan aan de ontbijttafel ten uitvoering hebben gebracht?
Nope, zoals gewoonlijk kwamen B en A pas boven terwijl iedereen al klaar was met het ontbijt, lafbekken. Bij de weg, ik snap nog steeds niet wat dat masterplan was?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Fok lag er een tijdje uit, dus ben maar met mijn zoon naar de bios gegaan. Heeft iemand nog meekregen of Brian & Amanda hun masterplan aan de ontbijttafel ten uitvoering hebben gebracht?
Ik snap het ook nog steeds nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zoals gewoonlijk kwamen B en A pas boven terwijl iedereen al klaar was met het ontbijt. Bij de weg, ik snap nog steeds niet wat dat masterplan was?
Of het snode plan was: niet aan de ontbijttafel verschijnen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds nietWas er daarom zo nieuwsgierig naar.
Een hoop gebakken lucht denk ik .
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Mikey maakt weer een gigafout. Amanda wil Lieke uitnodigen als gastspeler maar legt snel de telefoon neer omdat Eric binnen komt lopen. Mikey begrijpt dit niet, pakt de telefoon en spreekt de boodschap in terwijl Eric in de keuken staat. Die koppen van Amanda en Brian, priceless.
Nog niet, misschien neemt Eric Mikey niet al te serieus en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
Heeft Eric het al tegen Huub gezegd dan ?
daar slinger ik de streams voor aanquote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Die koppen van Amanda en Brian, priceless.
Wie is ze? Ik dacht dat het plan van Huub en consorten was Amanda op de bank te zetten? Of mag dat weer niet vanwege ontploffingsgevaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef petraa het volgende:
Gaan ze nu weer Claire op de bank zetten?
Nee ze willen Amanda erop zetten maar net doen alsof het Claire wordt, denk niet dat A en B daar in trappen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef petraa het volgende:
Gaan ze nu weer Claire op de bank zetten?
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Slettie mag zaterdag mee, met de danseressen, naar een optreden van Brrr in Haaksbergen
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is ze? Ik dacht dat het plan van Huub en consorten was Amanda op de bank te zetten? Of mag dat weer niet vanwege ontploffingsgevaar?
Kan ik me voorstellen, alleen verder gebeurt er ook niet veel of wel?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
Het is hier weer akelig uitgestorven.
Dit zat ik net te lezen op Nowlive:quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Zie mijn post van 16.38quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
* noekje maakt een stervende zwaan beweging
Waarom doet ze dat knellende vodje ook niet af?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mikey zei tegen Huub dat ze het hok niet in mogen, don't ask me why of waar het trailer trash is.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
ja voor de RAT, niet voor zijn SILICONESNOLquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
jawel..... 1x met het pruikendramaquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
Naar kantoor of in de jacuzzi blijven.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
Ze mogen ook niet in het donker rijden....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
slotje erop danquote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
DGK is doohoood!
tvp
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Lobasca het volgende:
Ze mogen ook niet in het donker rijden....
Dat is een onderdeel van het dansje, dat rooie vodje uitgooien.....saxay.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
Amanda danst in der b.h.![]()
heeft die miljonaire geen sportkleding ??
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.
Of neem je me in de maling?![]()
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
tvp
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *
* Vil- en slacht-messen alvast slijp *
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef T-lex het volgende:
Niemand wat opgevallen met de streamlock?
Dacht eerst dat ze ff een wippie gemaakt hadden, maar dat lijkt me sterk dat ze dan tijdens d'r dansles er ff tussenuit kan.Vermoed dat B&A even iets over moesten doen....dus even kleding aan zoals bijvoorbeeld gisteren en dan ff stukje "naspelen".
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!quote:
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Claire mag niet meer drinken.
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Eric zegt het net zelf ook, 'ik ben nog niet eens tips'.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Nee, anders is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Het zou eens focking tijd worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Leg de oordopjes maar vast klaar! De spraakwaterval gaat los!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ander is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.
Echt niet lieverd, daar is zo'n beest een beetje te groot voor.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!![]()
(Zei Peter de vegetarier die al 19 jaar geen dier meer heeft aangeraakt.......)
Goh, misschien een groepsgesprek? Iets anders kan ik me niet indenken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Let's partyquote:Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is me opgevallen dat Claire goed tegen drank kan, ze klokt ze echt naar binnen. Btw, ze zit al vanaf 16.00 uur aan de rosé.
Unlike Amanda, die was voor de 16.00 uur regel om die tijd al ladderzat.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:22 schreef noekje het volgende:
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.
Da's tof van Claire. Die gaat iig niet af na 19.00 uur.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef mootie het volgende:
Zit Eric er niet gewoon in om Claire te stimuleren?
Lekker! Salmonella!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb niet op zitten letten, maar wokt die zwakzinnige nou eerste de groente en gooit hij daarna de rauwe kip erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |