Nou ja, op zich niks mis met Trijntje, maar nogal matig als er een internationale ster beloofd wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:21 schreef Lindytje het volgende:
Trijntje!!!![]()
(zo, dan ga ik wel in mijn eentje blij zitten zijn met Trijntje!)
Gordon wist gisteren in boulevard te melden dat Duran Duran zou komen maar dat die afspraak eerder deze week toch is afgezegd. Als vervanger is trijntje gekomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, op zich niks mis met Trijntje, maar nogal matig als er een internationale ster beloofd wordt.
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef _Arual_ het volgende:
Alhoewel een duet met drie mensen wel een unicum is natuurlijk.
Euj, jij zou toch ook meedoen aan fok-idols??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vond het echt prachtig gezongen! Trijntje zingt zo makkelijk en zoo mooi! Super!
Die gast loopt al jaaaaaren in de marge te schnabbelen bij diner-shows e.d. en iedereen vond 'm maar een matige zanger. Nu 'ie toevallig een nummer 1 hit heeft gekocht is 't een 'grote' zanger. Kan alleen in NL weer natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 00:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die Jeroen nog wat heeft gewoon succes met een hele slechte cover van een goed nummer. En niemand die het een reet kan schelen. Daarnaast is het geen zanger. Trijntje vond ik top alleen zag ze er raar uit in die kleren. Vond de nummers die er gezongen werden ook geen ruk aan. Saaie finale zzzzzz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |