ICE?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij is die van mij 3e/4e generatie
[..]
mijne is ook stoer, JWT!! lichtmetaal, glimmende velgen, strakke antenne, hele vette ICE![]()
![]()
Waar is hier?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja he, wij hebben hier ook zo'n feest... Donders mooie feesten altijd!![]()
[..]
Dacht dat je fan van de ns was
in Sint Isidorushoeve is met hemelvaart altijd donders feestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik fan van de NS... het is dat ik met de trein moet, anders hadden ze van mij een boycot, stelletje prutsers daar
In Car Entertainmentquote:
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
remco, volgens mij is jouwe 3e generatie
bliksems, wat n duur woordquote:
Ruiterbal te Wierden! Bekend mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik fan van de NS... het is dat ik met de trein moet, anders hadden ze van mij een boycot, stelletje prutsers daar
in een polo 3quote:
Jij kunt je geen voorstelling maken van in car entertainment? Entertainment in car, entertainment in de auto, vermaking in de auto, muziek luisteren/dvd bekijken in de auto.. Zulke dure woorden zijn het niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems, wat n duur woord![]()
en wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik kwam eigelijk niet verder dan goede radio/cd-speler en goede boxenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kunt je geen voorstelling maken van in car entertainment? Entertainment in car, entertainment in de auto, vermaking in de auto, muziek luisteren/dvd bekijken in de auto.. Zulke dure woorden zijn het niet!
Ook een prima voorstelling tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwam eigelijk niet verder dan goede radio/cd-speler en goede boxen
maja dan vond ik ICE nogal een duur woord voor zoietsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook een prima voorstelling toch!
Wierden, uiteraard! Afgelopen jaar nog geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ruiterbal te Wierden! Bekend mee?
Waarom schrijf je dan dat je conducteur wilt worden? Of is dat heel erg sarcastisch bedoeld?
Okequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maja dan vond ik ICE nogal een duur woord voor zoiets
en dan had ik ook ICE in mijn auto
Tofff, volgend jaar gaan we daten op t ruiterbal! Dit jaar niet geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wierden, uiteraard! Afgelopen jaar nog geweest
Ach, sommige dingen moet je niet serieus nemen.
meet van makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
[..]
Tofff, volgend jaar gaan we daten op t ruiterbal! Dit jaar niet geweest
Dat lijkt me fijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[..]
Tofff, volgend jaar gaan we daten op t ruiterbal! Dit jaar niet geweest
Hartstikke mooi meid!quote:
Geilquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:55 schreef Samzz het volgende:
Then it's a date.
Heb je vaker dates gehad?quote:
en nu terugkrabbelen oniequote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb je vaker dates gehad?
Neej joh, was maar een grappie!
Ja man! Grote bek met een klein hartjequote:
vind je haar niet leuk?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man! Grote bek met een klein hartje.. Was gekscherend bedoeld weetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |