Land? Ajax is toch ook een Nederlandse club?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ook alStelletje landverraders!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ook alStelletje landverraders!
ik heb tank van 42 liter en rij +/- 500 km.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ongeveer 650-700 km op een tank van rond de 45 liter, aardig netjes inderdaad
[..]
dank
Altijd Grolsch. Zelfs toen ik studeerde in Roffa had ik altijd Grolsch pilschquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:45 schreef Samzz het volgende:
Landverraders, streekverraders, wat je wilt.
Je drinkt zeker ook geen Grolsch?
Jij studeert toch nog of werk je al? Wat voor pauperbakkie heb je dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah ik heb nu ongeveer 14000 km gereden en heb de auto bijna een jaar
studeer nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij studeert toch nog of werk je al? Wat voor pauperbakkie heb je dan?
Ah okej, sorry dan voor mijn beledigende woordenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
studeer nog
en ik heb geen pauperbakkie
een heuse VW POLO 1e generatie
Gillert hequote:
Bier en Martini. Met name de laatste.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij studeert toch nog of werk je al? Wat voor pauperbakkie heb je dan?
Leuk antwoord op de vraag of rulerofdeath nog studeert en welke pauperbakkie hij heeft....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier en Martini. Met name de laatste.
Ajax is blegh. Voetbal is sowieso kut, maar als ik moet kiezen, FC Twente
dat is de lupoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, sorry dan voor mijn beledigende woorden!
Polo vind ik beetje wijvenauto.. Zo' boodschappenkarretje! Sorry als ik je hier weer mee beledig!
Goh, ik quote even verkeerd. Het is al laatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leuk antwoord op de vraag of rulerofdeath nog studeert en welke pauperbakkie hij heeft....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leuk antwoord op de vraag of rulerofdeath nog studeert en welke pauperbakkie hij heeft....
maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh, ik quote even verkeerd. Het is al laat
Slecht excuus....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh, ik quote even verkeerd. Het is al laat
JA!quote:
Ruiterfeesten zijn altijd geil. Nee, ik doe geen conducteursopleiding, ik heb een hekel aan de NS.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!![]()
Zijn dat altijd geile ruiterfeesten waar je heen gaat?? Doe je nu een conducteursopleiding??
Ja he, wij hebben hier ook zo'n feest... Donders mooie feesten altijd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruiterfeesten zijn altijd geil. Nee, ik doe geen conducteursopleiding, ik heb een hekel aan de NS.
Dacht dat je fan van de ns wasquote:Later als ik groot ben word ik conducteur bij de NS.
volgens mij is die van mij 3e/4e generatiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
studeer nog
en ik heb geen pauperbakkie
een heuse VW POLO 1e generatie
mijne is ook stoer, JWT!! lichtmetaal, glimmende velgen, strakke antenne, hele vette ICEquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is de lupo
mijn auto is echt stoer
wielen die bij hoge drempels in de wielkast komen
mooie strip onder de voorbumper.
goede radio en goed boxen er in
elektrische antenne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |