denk het niet maarja. de baas betaald. en mocht het wel zoveel kosten dan zou het met die 30.000 km/jaar niet zo gek zijn denk k om te leasen ivm onderhoud/autopech e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat je daar toch wel gauw aan zit... En moet toch wel beetje relaxte auto hebben aangezien ik ong. 30000 km op jaarbasis maak!
ik heb haar hier naartoe geloktquote:[..]
! Schud* je vaker vreemde jongens de hand?
*of schudt?!![]()
![]()
fotootje??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Auto in bestelling!
Peugeot 207 XS Pack 3d, zwart
playahquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb haar hier naartoe gelokt
Afschrijving (ligt eraan hoe oud de auto is), verzekering (geen idee hoeveel dat kost), diesel of benzine (min. 125/150 pm), wegenbelasting en idd wat jij zegt; onderhoud.. .. Denk dat je je daar nog op verkijkt..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het niet maarja. de baas betaald. en mocht het wel zoveel kosten dan zou het met die 30.000 km/jaar niet zo gek zijn denk k om te leasen ivm onderhoud/autopech e.d.
[..]
quote:
ik heb ook een eigen autoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Afschrijving (ligt eraan hoe oud de auto is), verzekering (geen idee hoeveel dat kost), diesel of benzine (min. 125/150 pm), wegenbelasting en idd wat jij zegt; onderhoud.. .. Denk dat je je daar nog op verkijkt..
Rem, jij hebt toch eigen auto?? Geef jij eens ff uitsluitsel!
Goed bezig ouwe kinderlokker!
Wist ik niet johquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook een eigen auto
en betaal 50 euro in de maand aan de auto
kan zo alles wel even nakijken
nu heel ff geen tijd voor
ik dacht 36 euro in de maand aan verzekering, 21 euro per maand aan MRB en ongeveer 65 euro per 5 weken aan benzine (een tank vol)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Rem, jij hebt toch eigen auto?? Geef jij eens ff uitsluitsel!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
! Schud* je vaker vreemde jongens de hand?
*of schudt?!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet niet hoe het met hem is, maar ik ben ras-tukkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tukkers altijd. Of ben je reserve-tukker?
doe je vrij zuinig met benzine. en wat rem hier noemt heb ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht 36 euro in de maand aan verzekering, 21 euro per maand aan MRB en ongeveer 65 euro per 5 weken aan benzine (een tank vol)
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef Rumille het volgende:
Ik mag als ik overga een Nintendo DS kopen
Hup ik
quote:
Voor games doe ik allesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gefeliciteerd
nu nog je best doen
quote:
Hoppa! Niks boven een Tukker!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet hoe het met hem is, maar ik ben ras-tukker
Jij bent ook wel dapper. Ajax in een Twente-topicquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig, verslaafd aan technologie.
Neej joh! Geboren en getogen in Twente...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tukkers altijd. Of ben je reserve-tukker?
What about me?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook wel dapper. Ajax in een Twente-topic![]()
ongeveer 650-700 km op een tank van rond de 45 liter, aardig netjes inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je vrij zuinig met benzine.
dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |