wtf, jij lijkt veel ouder dan 21quote:
heb ik ook zo'n dingquote:Op maandag 25 februari 2008 23:06 schreef Samzz het volgende:
En toch zegt mijn geboorte akte dat ik 21 ben.
achjah. dan besta ik maar nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achjah. dan besta ik maar niet
goedemorgenquote:
Tof manquote:Op maandag 25 februari 2008 23:06 schreef Samzz het volgende:
En toch zegt mijn geboorte akte dat ik 21 ben.
peugeot, das een beetje jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Auto in bestelling!
Peugeot 207 XS Pack 3d, zwart
1.6quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
1.4 of 1.6 trouwens?
Hoezo jammer, je hebt er ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
peugeot, das een beetje jammer![]()
maja aj der maar veel plezier van hebt
quote:
heb het niet zo op franse auto'squote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoezo jammer, je hebt er ervaring mee?
Jup, vd zaak.. Kan t zelf (nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens die lease-auto is van de zaak ofniet?
Dat is idd slecht zaakquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
heb het niet zo op franse auto's![]()
vooral renault niet. de Espace heeft na een jaar al problemen. en dat vind ik erg slecht, vooral voor deze tijd
maandbedrag voor lease ligt vele malen hoger dan als je eigenaar van de auto bent. als particulier zou ik nooit een auto leasen. dan maar in een iets oudere auto rondrijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, vd zaak.. Kan t zelf (nog) niet betalen
maja constructiefouten zijn sowieso not done.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat is idd slecht zaak!
Tja, de 1 heeft weer goede ervaringen met die auto, de ander weer met die.. Zo doe je t nooit goed!
Iets oudere auto is ook geen kattenpis.. Aan verzekeringen/brandstofkosten etc. betaal je je ook scheel aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maandbedrag voor lease ligt vele malen hoger dan als je eigenaar van de auto bent. als particulier zou ik nooit een auto leasen. dan maar in een iets oudere auto rondrijden
maar volgens mij nog geen 300 in de maandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iets oudere auto is ook geen kattenpis.. Aan verzekeringen/brandstofkosten etc. betaal je je ook scheel aan
Bij deze danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tof man! Kan ik jouw de virtuele hand schudden
Denk dat je daar toch wel gauw aan zit... En moet toch wel beetje relaxte auto hebben aangezien ik ong. 30000 km op jaarbasis maak!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar volgens mij nog geen 300 in de maand
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |