quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een klote club dat heracles, al dat geluk met die penals.
triest zeg
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Damzkieee het volgende:
Garcia zal wel gespaard worden lijkt me.
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet niet waar de commentator zn brillen koopt maar die overtreding net werd duidelijk BUITEN de 16 ingezet
Hij was eerst nog de grootste fan, dat is nog het leukstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Zeg Jorien, kun je een beetje normaal doen, we weten nu wel wat je van heracles vind!!
Hier maak je je echt ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een klote club dat heracles,
Klinkt gek, maar ik zie wel wat voor Ajax, als hij zich weet te ontwikkelen.quote:
Inderdaad, altijd pech met die scheidsrechters. Zaterdag moesten er al 2 met rood af van Feyenoord en nu weer 1.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een blinde mafkees die scheids... trap op de knie man..
watne halve garequote:
Liesveld, daar was Willem v Hanegem zo pissig over toch?quote:
dat is m jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liesveld, daar was Willem v Hanegem zo pissig over toch?
Nee bedankt. Je genoemde eigenschappen beheerst hij goed ja, maar voor de top vind ik het een enorme spelvertrager. Net als Guti bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik zie wel wat voor Ajax, als hij zich weet te ontwikkelen.
Flair heeft hij wel, goed schot, inzicht.
Guti is de meester van de steekbalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee bedankt. Je genoemde eigenschappen beheerst hij goed ja, maar voor de top vind ik het een enorme spelvertrager. Net als Guti bijvoorbeeld![]()
Voor de top vind ik hem in ieder geval niet goed genoeg.
En toen waren we wel klaar met de spelerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Guti is de meester van de steekbal
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
hoppa, ze vallen het uitvak aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toen waren we wel klaar met de speler
ze lopen met zn alleen naar het midden hek, maar staat nog 1 hekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt best gezellig daar iig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me van Hanegem goed voorstellen, hij moet de Heraclesspelers wat meer beschermen in zo'n wedstrijd zeg.
Zo te zien maken de Heraclessupporters zich niet zo druk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze lopen met zn alleen naar het midden hek, maar staat nog 1 hek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |