quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een klote club dat heracles, al dat geluk met die penals.
triest zeg
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Damzkieee het volgende:
Garcia zal wel gespaard worden lijkt me.
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik weet niet waar de commentator zn brillen koopt maar die overtreding net werd duidelijk BUITEN de 16 ingezet
Hij was eerst nog de grootste fan, dat is nog het leukstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Zeg Jorien, kun je een beetje normaal doen, we weten nu wel wat je van heracles vind!!
Hier maak je je echt ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een klote club dat heracles,
Klinkt gek, maar ik zie wel wat voor Ajax, als hij zich weet te ontwikkelen.quote:
Inderdaad, altijd pech met die scheidsrechters. Zaterdag moesten er al 2 met rood af van Feyenoord en nu weer 1.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een blinde mafkees die scheids... trap op de knie man..
watne halve garequote:
Liesveld, daar was Willem v Hanegem zo pissig over toch?quote:
dat is m jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liesveld, daar was Willem v Hanegem zo pissig over toch?
Nee bedankt. Je genoemde eigenschappen beheerst hij goed ja, maar voor de top vind ik het een enorme spelvertrager. Net als Guti bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik zie wel wat voor Ajax, als hij zich weet te ontwikkelen.
Flair heeft hij wel, goed schot, inzicht.
Guti is de meester van de steekbalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee bedankt. Je genoemde eigenschappen beheerst hij goed ja, maar voor de top vind ik het een enorme spelvertrager. Net als Guti bijvoorbeeld![]()
Voor de top vind ik hem in ieder geval niet goed genoeg.
En toen waren we wel klaar met de spelerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Guti is de meester van de steekbal
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
hoppa, ze vallen het uitvak aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toen waren we wel klaar met de speler
ze lopen met zn alleen naar het midden hek, maar staat nog 1 hekquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt best gezellig daar iig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me van Hanegem goed voorstellen, hij moet de Heraclesspelers wat meer beschermen in zo'n wedstrijd zeg.
Zo te zien maken de Heraclessupporters zich niet zo druk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze lopen met zn alleen naar het midden hek, maar staat nog 1 hek
Voor de rest kan ik niks zinnigs over de speler vertrellen buiten de eerder genoemde aspecten. Werken doet ie sowieso niet want hij staat er altijd wel als een zoutzak bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Je doet hem wel te kort vind ik.
Die zijn te druk met het ajax publiek te zingenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo te zien maken de Heraclessupporters zich niet zo druk.
Heb trouwens eerder het gevoel dat iedereen naar huis gaat daar.
Ja niet soms, die gasten vliegen er als een stelletje kamikazepiloten in man. 't is geen K1.quote:
Dordrecht-Roda?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke wedstrijd staat er straks nog op de planning?
jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag er officieel van de UEFA op kunstgras gevoetbald worden? IVM eventueel europees.
Tuurlijk, bij een van de clubs uit Moskou is er ook vaak genoeg op kunstgras gespeeld in de Champions League. Het Thiolon gras van Heracles heeft de hoogdste Fifa/Uefa rating.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag er officieel van de UEFA op kunstgras gevoetbald worden? IVM eventueel europees.
Uhm, ik was vergeten erbij te vermelden, dat ik het over de ruststand hadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:21 schreef Robar het volgende:Hup Haerlem
Druk een punt
1-4 gok ik
Maar hoop doet leven.
tegen beter weten in
zou je auto maar zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef meneer draak het volgende:
Wat foto's van deze wedstrijd
En hier wat foto's van de ongeregeldheden na de wedstrijd
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef meneer draak het volgende:
En hier wat foto's van de ongeregeldheden na de wedstrijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |