als je in de buurt van nijmegen woont, kun je daarvoor eens bij www.sebastienf.nl kijken, o.a. hans ubbink jasjes en dat is wat extremerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:43 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de site, maar wat daar staat is me eigenlijk nog te standaard, desalniettemin bedankt voor de moeite natuurlijk. Ik zoek iets in de categorie waar je bijv. Hugo Borst of Beau van Erven Doorns wel eens in ziet lopen: andere kleuren dan het geijkte bruin/grijs, evt. met patroon etc.
iemand?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef LongOne het volgende:
Ik zoek een exact dezelfde hoed uit deze clip
op (0:54)
Enig idee waar ik deze kan kopen? Had 'm al gevonden op een site in Amerika maar die shipte niet buiten de US
bvd
kan je niet naar de suitsupply gaan, en daar een echt cut to the bone pak laten maken, als je echt vraagt dat je heel slim fit wilt kan dat wel lijkt me.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zoek een pak dat smaller en strakker is dan die van SuitSupply [en ander 'normale' slim-fit pakken.
max. 300 euro
zoiets dus:
[ afbeelding ]
maar deze kost ongeveer 1200 en dat is me net iets teveel van het goede.
Is dat niet zo'n oud casio data bank horloge?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:17 schreef Erotica_ het volgende:
Ik zoek zo'n horloge:
[ afbeelding ]
Niemand?
Je kunt het volgende proberen: english-hatter.nl in A'dam, online:capsplaza.com + hatshopping.com enquote:
Thanks a lotquote:Op zondag 30 maart 2008 14:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kunt het volgende proberen: english-hatter.nl in A'dam, online:capsplaza.com + hatshopping.com en
in Rotterdam: J Heniger jr Sinds 1872 aan de Meent nummer 50, ook een zaak waar ze hoeden verkopen.
Ik ben nog steeds op zoek, jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:31 schreef Birra het volgende:
Ik ben op zoek naar deze pet:
[ afbeelding ]
Als het goed is is hij van New Era, maar het normale model is ook goed.
Het normale model:
[ afbeelding ]
Omgeving Den Haag.
Ja, denk 't. (heb geen ideequote:Op zondag 30 maart 2008 13:46 schreef gers het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n oud casio data bank horloge?
Da's een Nike Air Max 90.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:33 schreef Wesda het volgende:
hallo,
ik ben al een tijdje opzoek naar het type en het nummer van deze schoen :
[ link | afbeelding ]
(die groene veters zijn niet standaard)![]()
weet iemand het type en het nummer van deze schoen ???
alvast bedankt
meen je? Dacht dat er maar één was.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Wesda het volgende:
[..]
ja maar welk type nummer bedoel ik
want er zijn meerdere versies van de air max 90
nee helaas niet van de air max 90 serie zijn een paar die op elkaar lijken waaronder die ik bedoel en al die verschillende schoenen heb een type nummer maar ik weet het type nummer niet en om nou vanuit den haag naar rotterdam ff op en neer rijden voor niks is ook zonde dus zou graag footlocker in rotterdam willlen bellen of ze die schoen in mijn maat nog hebbenquote:
Je kunt het ook via Ellen (of iets dergelijks) naar Nederland laten versturenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:28 schreef LongOne het volgende:
iemand?
wtf.. 94 euro?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:34 schreef stijn_ het volgende:
[..]
gevonden!
Vestal DOLBY
$147, omgerekend ¤94.
Alleen hij is bij de officiele site out of stock
nee, vind ¤94 te veel voor een geinig fout ding met de productiewaarde van ¤2,50. Aan je reactie te zien jij ook niet?quote:
Dank je wel voor de genomen moeite. Ik ga morgen bellen met FLquote:Op maandag 31 maart 2008 18:24 schreef sjeppert het volgende:
NIKE AIR MAX 90
CATATALOGUE NUMBER 309299 991
hebben ze wel bij elke FL
helaas nergens meer verkrijgbaarquote:Op maandag 31 maart 2008 22:36 schreef Wesda het volgende:
[..]
Dank je wel voor de genomen moeite. Ik ga morgen bellen met FL
Niemand?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:44 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar ze overhemden/blouses verkopen met zo,n hoge kraag?
Of welk merk/soort is dit?
Ik heb er laatste één gepast bij town&country aan de Looierstraat in Arnhem, iets van 99 euro voor een shirt (blouse is voor vrouwen!) met wit boord en manchet en ultra hoge boordquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef jovink het volgende:
lachen ja joel tudor slippers. heb ze nog nooit eerfer gezien
www.sneakers.nl collectie en dan nike pagina 2 114.95quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zoek deze nikes of vergelijkbare
hoeveel kost
waar te koop?
[ afbeelding ]
http://www.pickyourshoes.(...)_hi_blur_madeira.htmquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nike dunk Hi
O ze zijn wel een beetje opzichtig
Liever een versie met IETS minder goud
Maar bedankt voor het zoeken !!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zoek een pak dat smaller en strakker is dan die van SuitSupply [en ander 'normale' slim-fit pakken.
max. 300 euro
zoiets dus:
[ afbeelding ]
maar deze kost ongeveer 1200 en dat is me net iets teveel van het goede.
Hun dragen bijna altijd Dior.quote:Op zondag 6 april 2008 23:11 schreef LeLe het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpel dunne zwarte leren jas a la deze twee onderstaande heren:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar te koop?
Je kunt m vinden bij Threadless, weet alleen of je die kleur ook kunt bestellen, zie alleen wit staan.quote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef Guu het volgende:
Ik zoek het volgende t-shirtje:
[ afbeelding ]
(Bart Skils op Luxurush)
thanks gevonden, staat alleen niet bij waar ze heeft gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef jovink het volgende:
en je moet van girly tees houden want verder is alles uitverkocht
@ roburt staat wel ergens in vorig sneakrtopic
Dat wilde ik even weten. Super, thnx!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:54 schreef Neoxide het volgende:
[..]
Je kunt m vinden bij Threadless, weet alleen of je die kleur ook kunt bestellen, zie alleen wit staan.
Anyway, hier heb je de link!
welke van de 5?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:44 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil zo'n zonnebril zoals die in clip van de jeugd:
Bij 3:46
Waar kan ik die krijgen.
Dat is Haute Couture.. die kan je niet kopen..quote:Op woensdag 9 april 2008 19:44 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil zo'n zonnebril zoals die in clip van de jeugd:
Bij 3:46
Waar kan ik die krijgen.
Daar wil je toch niet in gezien wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
ray ban wayfarer white?
voor 6 euro bij de h&m/v&d etc
Ik vind het knap als in je een zonnebril kan kruipenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet in gezien worden
imageshack doet het niet op fok, zoek even een andere imagehostquote:Op donderdag 10 april 2008 21:34 schreef JuX0rz het volgende:
Ik ben opzoek naar deze sweater van Franklin & Marshall:
[ afbeelding ]
Mag ook een internetwinkel zijn! Wie geeft de gouden tip?
Dat zijn shuttershadesquote:Op zondag 13 april 2008 00:51 schreef LOLBOY het volgende:
Je hebt ook van die zonnebrillen met "gewoon" plastic streepjes ipv brilglazen voor je ogen. Iemand daar een merkje van?
Die kan je ook roggelen voor eh. 10 euri of zoquote:Op zondag 13 april 2008 00:51 schreef LOLBOY het volgende:
Je hebt ook van die zonnebrillen met "gewoon" plastic streepjes ipv brilglazen voor je ogen. Iemand daar een merkje van?
Wat een harde zonnebril.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
ray ban wayfarer white?
voor 6 euro bij de h&m/v&d etc
quote:Op zondag 13 april 2008 00:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb daar 4 brillen besteld, 5 a 6 weken geleden. Nog niks gekregen. Ik heb ze 2 weken geleden 2 mailtjes gestuurd maar nog niks terug gekregen.quote:Op zondag 13 april 2008 03:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Dat zijn shuttershades
http://shuttershadesonline.com/main/buy/
Vondelmarkt/rommelmarkt/circusquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:54 schreef tbros2000 het volgende:
[ afbeelding ]
dat jasje van Hendrix, hoe heet zoiets en waar kan je het kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |