Ga naar dat floppie knopje > about rollercoaster tycoon en dan daar sound off zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef Siniti het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je het geluid uit kan zetten?
Edit: als ik zo de intrawebs lees ben ik niet de enige die dat probleem heeft![]()
Daar kan je alleen de muziek uitzetten, niet de rest van et geluidquote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Yacht het volgende:
[..]
Ga naar dat floppie knopje > about rollercoaster tycoon en dan daar sound off zetten
ohja, ik wil geen ingangprijs maar alleen prijzen bij attracties, maar als ik de ingangprijs op free zet kan ik de prijs niet bij attracties verhogen, die blijven ook op free staan, hoe kan ik dar veranderen![]()
Op mijn vista doet het ook mottig. Ik heb RCT2 met beide uitbreidingen geïnstalleerd maar bij het starten van een scenario komt ie zeggen dat hij een uitbreiding niet kan vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Er staat ergens zo'n oor (volgens mij naast die floppy). Als je daar op klikt is het geluid uit.
En ik heb hem nu maar niet op mijn eigen Vista-computer geinstalleerd, maar op de huiscomputer met XP. En daar doet hij het wel
Gelijk ff Forest Frontiers uitgespeeld
Ik heb het over RCT1quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Op mijn vista doet het ook mottig. Ik heb RCT2 met beide uitbreidingen geïnstalleerd maar bij het starten van een scenario komt ie zeggen dat hij een uitbreiding niet kan vindenEn de resolutie kan niet hoger dan 1280*1024
Uitbreidingen moet je niet installeren. Alleen maar overbodig.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Op mijn vista doet het ook mottig. Ik heb RCT2 met beide uitbreidingen geïnstalleerd maar bij het starten van een scenario komt ie zeggen dat hij een uitbreiding niet kan vindenEn de resolutie kan niet hoger dan 1280*1024
heb nog wel een leuk linkje voor je als je 2 wilt 'kopen', 89 mbquote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BadBadPresident het volgende:
het gaat kriebelen hier help - mssn moet ik hem ook maar gaan *kopen*
welk deel moet ik dan kopen 2 of 3?
Spellen als rct download je niet, die koop jequote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Yacht het volgende:
[..]
heb nog wel een leuk linkje voor je als je 2 wilt 'kopen', 89 mb![]()
2 heeft mijn voorkeur maar je mot zelf weten he![]()
Ik had ongeveer hetzelfde idee, alleen dan in plaats van bochten halve kurkentrekkers, dus lanceren, halve kurkentrekker links, nog eentje zodat hij langs het station terug gaat, en dan nog een keer datzelfde, ook echt extreem populair.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens een schitterende achtbaan ontworpen. Het staat serieus rijen dik voor dat ding! Hier komt ie:
-men neme een stalen achtbaan
-je bouwt het station
-je maakt 2 bochten naar links omhoog
-weer normaal, recht stuk (ter hoogte van het station dus)
-en weer 2 bochten naar beneden het station in
-lanceren op de hoogst mogelijke snelheid en dat ding trekt veel mensen aan dat wil je niet weten
Dat kan ook, maar volgens mij heb je nog niet standaard de halve kurkentrekkers beschikbaar (iig niet bij de stalen).quote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde idee, alleen dan in plaats van bochten halve kurkentrekkers, dus lanceren, halve kurkentrekker links, nog eentje zodat hij langs het station terug gaat, en dan nog een keer datzelfde, ook echt extreem populair.
ik had het ook gekocht maar die disk zit onder de krassenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Spellen als rct download je niet, die koop je
Dan koop je hem nog een keerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Yacht het volgende:
[..]
ik had het ook gekocht maar die disk zit onder de krassen
Nee, klopt. Maar ik bedacht die actbaan pas ergens bij de stalen schroefachtbaan o.i.d.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar volgens mij heb je nog niet standaard de halve kurkentrekkers beschikbaar (iig niet bij de stalen).
Ik ben nu een 4dubbele synchroon lopende achtbaan aan het makenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens een schitterende achtbaan ontworpen. Het staat serieus rijen dik voor dat ding! Hier komt ie:
-men neme een stalen achtbaan
-je bouwt het station
-je maakt 2 bochten naar links omhoog
-weer normaal, recht stuk (ter hoogte van het station dus)
-en weer 2 bochten naar beneden het station in
-lanceren op de hoogst mogelijke snelheid en dat ding trekt veel mensen aan dat wil je niet weten
Bij scenario's in RCT 2 is in het scenario zelf van te voren vastgesteld of je voor het park zelf geld vraagt, of voor de attracties.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Yacht het volgende:
ik ga straks denk ik weer nieuw scenario maken ben hier al weer op uitgekeken.
heb een heel gangenstelsel onder bergen doorlopen dus iedereen verdwaald en het kost een fortuin om op die bergen te bouwen.
en als ik 1 treintje wil doen om energiekosten te besparen dan blijven de kosten hetzelfde gvd
ennnnnn het lukt me niet om de prijs bij de attracties te doen ipv bij de ingang hellup?
als ik bij ingang op free klik, dan blijven de attracties ook op free staan en da kan ik niet wijzigen
Volgens mij kan je niet zelf bepalen of je geld vraagt voor het park of de attracties.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Yacht het volgende:
ik ga straks denk ik weer nieuw scenario maken ben hier al weer op uitgekeken.
heb een heel gangenstelsel onder bergen doorlopen dus iedereen verdwaald en het kost een fortuin om op die bergen te bouwen.
en als ik 1 treintje wil doen om energiekosten te besparen dan blijven de kosten hetzelfde gvd
ennnnnn het lukt me niet om de prijs bij de attracties te doen ipv bij de ingang hellup?
als ik bij ingang op free klik, dan blijven de attracties ook op free staan en da kan ik niet wijzigen
Het is me nu ook al 1 keer gebeurd, ik wordt er paranoia van, bij elk defect heel snel kijken of het geen stationsremmen zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens ook altijd maar 1 treintje op mijn achtbanen rijden omdat ik bang ben dat ze neerstorten als de stationsremmen kapot zijn
Zet als laatste stukje voor je station een rem met snelheid op 4 of 6 km/h. Geen last meer van neerstortende treinen door defecte stationsremmen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens ook altijd maar 1 treintje op mijn achtbanen rijden omdat ik bang ben dat ze neerstorten als de stationsremmen kapot zijn
Knalt het tweede treintje dan niet achterop de remmende (als het achterste karretje van de remmende nog niet op zo'n rem staat bedoel ik)?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef zagevent het volgende:
[..]
Zet als laatste stukje voor je station een rem met snelheid op 4 of 6 km/h. Geen last meer van neerstortende treinen door defecte stationsremmen.
bij mij ook 1 die heel hard kwam aanracen, moest ik die hele achtbaan weer uit mekaar halenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het is me nu ook al 1 keer gebeurd, ik wordt er paranoia van, bij elk defect heel snel kijken of het geen stationsremmen zijn
Nee. Niet als je je baan goed hebt uitgerekend, en als ze niet te snel aankomt, en je voor die rem van 6 2à3 extra remblokken invoert die bv van 36 naar 20, 14 en dan pas 6 gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Knalt het tweede treintje dan niet achterop de remmende (als het achterste karretje van de remmende nog niet op zo'n rem staat bedoel ik)?
Een bekende exploit die ik me nog kan herninneren, normale remmen gingen nooit stuk, itt stationsremmen. Ik had op een inmiddels overleden computer ook nog een mod zodat de treinen harder konden rijden, maar die gingen dan ook echt loeihardquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef zagevent het volgende:
[..]
Zet als laatste stukje voor je station een rem met snelheid op 4 of 6 km/h. Geen last meer van neerstortende treinen door defecte stationsremmen.
zoek en stuur ffkesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een bekende exploit die ik me nog kan herninneren, normale remmen gingen nooit stuk, itt stationsremmen. Ik had op een inmiddels overleden computer ook nog een mod zodat de treinen harder konden rijden, maar die gingen dan ook echt loeihardde paden zaten onder de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Forest Frontierquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Sickert het volgende:
Gelukt
heb een achtbaantje kunne flansen in 2 minuten
zal morgen eens een echte coaster maken
overigens is dit in RCT 1 gemaakt
oldskool ftw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Sickert het volgende:
Zie het ja, morgen op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link onder op je geld klikken, je kan daar ook reclame enzo makenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:13 schreef Moozze het volgende:
Hoe kan je lening afsluiten in rct 2? Heb er net eventjes wat tijd aan besteed en het was weer leuk!
Laat eens een screen zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
Mijn achtbaan heeft te hoge laterale G-Krachten die ik niet weg kan krijgen![]()
![]()
Ik denk dat je veel scherpe bochten in je achtbaan heb, of veel bochten waar je met hoge snelheid overheen rijdt. Dan krijg je volgens mij hoge laterale G krachten. Dus grotere bochten gebruiken, of de treintjes af laten remmen voordat ze de bocht in gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Link onder op je geld klikken, je kan daar ook reclame enzo maken
Iemand anders tips hoe de laterale g-krachten van een achtbaan te verminderen?
Gaat niet geweldig makkelijk aangezien ie grotendeels ondergronds is, maar hier is ie.quote:
dude..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaat niet geweldig makkelijk aangezien ie grotendeels ondergronds is, maar hier is ie.
Het is trouwens de witte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn de stats van de 3 achtbanen mocht je er baat bij hebben
[ afbeelding ]
Bumbly Beachquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
En Bumbly Beach uitgespeeld
Ik ga denk ik nu aan Arid Heights beginnen, superpark kan je daar maken
Omgekeerd iig welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bumbly Beach![]()
Kon je de rct1 scenarios nou ook in rct 2 spelen? Dacht dat ik dat er gens las en ben te lui om terug te lezen.
Niet te snel over de kop laten gaan, met een looping het beste als ie het net redt. Voor de rest in het algemeen de bochten schuin laten gaan en ook niet te hard scherpe bochten laten nemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is bij Loopy Landscapes een park waar je 10 achtbanen in je park moet hebben met een excitement rating van >6 maar dat lukt mij echt niet
Altijd als ik er 1 heb waarvan ik denk dat het een goede is, is het er eentje met een excitement rating van 1,5 en een intensity van 16
Iemand tips?
Wat bij mij vaak hoge spanning geeft, is veel (ruime) bochten en niet te snel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is bij Loopy Landscapes een park waar je 10 achtbanen in je park moet hebben met een excitement rating van >6 maar dat lukt mij echt niet
Altijd als ik er 1 heb waarvan ik denk dat het een goede is, is het er eentje met een excitement rating van 1,5 en een intensity van 16
Iemand tips?
Is ook zo irritant als je een achtbaan aan et maken bent waarin je teveel moet tweaken, dat ie na 5 tests ineens kapot isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Bedankt grizegrijn en siniti ik zal er eens naar kijken
Net ook iets leuks gehad: ik had net een achtbaan gebouwd (nee, niet voor die ene missie), ik doe een testritje en meteen na de testrit het bericht dat ie defect was! Kortom de achtbaan was al defect voordat hij ook nog open was
Zat jouw vader ook overal in zijn parken pleintjes te maken ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:52 schreef heiden6 het volgende:
Rollercoaster Tycoon.![]()
Damn, wat was ik daar verslaafd aan, tegelijk met mijn broertje en mijn vader.
Ik maakte vroegah altijd "eetpleintjes"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zat jouw vader ook overal in zijn parken pleintjes te maken ?_!
Dat doe ik nog steeds...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik maakte vroegah altijd "eetpleintjes"![]()
Gewoon ergens een pleintje en daaromheen alle beschikbare eetkraampjes en veel banken en prullenbakken neerzetten.
Ik zet ze gewoon langs paden ik maak geen aparte pleintjes. Die mannetjes raken verdwaald van die pleinenquote:
Ja dat heb ik ook gemerkt met m'n ondergrondse gangenstelsel door de bergen die allemaal uitkwamen met pleinen, krijg ik hele tijd berichten dat mensen verdwaald zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon langs paden ik maak geen aparte pleintjes. Die mannetjes raken verdwaald van die pleinen
Frietkraam!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je nou een patatkraam bij de uitgang van een misselijkmakende achtbaan zet, verkoopt die kraam dan minder of maakt dat eigenlijk niks uit?
Thematisatie, parcours over paden laten gaan, interacten met je parcours (looping in looping, parcours door looping, interlocking corkscrews, corkscrews over paden, parcours laten 'flirten' met een andere achtbaan)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand tips?
volgens mij maakt dat geen fuck uit maar ligt je pad wel vol met kots als ze eruit komen, probeer het is uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je nou een patatkraam bij de uitgang van een misselijkmakende achtbaan zet, verkoopt die kraam dan minder of maakt dat eigenlijk niks uit?
Ik heb de hele eerste helft van mijn achtbaantje verandert en hij doet et nu goed met een normale intensiteitswaardequote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gaat niet geweldig makkelijk aangezien ie grotendeels ondergronds is, maar hier is ie.
Het is trouwens de witte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn de stats van de 3 achtbanen mocht je er baat bij hebben
[ afbeelding ]
Jammer eigenlijk dat de AI daar zo slecht op inspeelt, immers heb je IRL ook altijd pleinen en niet alleen maar paadjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon langs paden ik maak geen aparte pleintjes. Die mannetjes raken verdwaald van die pleinen
Volgens mij helpt ondergronds gaan vaak ook erg goed!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef zagevent het volgende:
[..]
Thematisatie, parcours over paden laten gaan, interacten met je parcours (looping in looping, parcours door looping, interlocking corkscrews, corkscrews over paden, parcours laten 'flirten' met een andere achtbaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |