Heulemaal nietquote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij wil five graag gekust, gekroeld en geknuft worden
En waar heb ik wat gevraagd?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:51 schreef m@x het volgende:
Ja maar mensen die vragen worden overgeslagen
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef moussy het volgende:
Ow gij heldin luchtbelvolgens mij zou ik dan evengoed als een autistische spast op de foto staan
Wat denk je zelf? Gewoon een uitdrukkingquote:
Nou wat ik denk: dat een spastische autist er misschien wat ''apart'' uit kan zien. Dus dat ze bedoelt, dat ze er apart uitziet op een foto.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:41 schreef Poppejans het volgende:
Wat denk je zelf? Gewoon een uitdrukking
Anders ga je even gevoelig zitten doen over een uitdrukking....quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou wat ik denk: dat een spastische autist er misschien wat ''apart'' uit kan zien. Dus dat ze bedoelt, dat ze er apart uitziet op een foto.
Ik ken toevallig een spastische autist. En het is, niet leuk als je dat woord misbruikt als uitdrukking.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ik doe niet ''gevoelig'' over, een uitdrukking. Ik heb erop, gegoogled, en het is volgens mij geen algemene uitdrukking.
Nee, dat heet "mongoloļde". Mensen doen bij mongooltjes ook altijd heel gevoelig. Terwijl (zeker die van hoog niveau (ja, dat heet zo...)) ze zelf prima weten dat ze 'anders' zijn.quote:Juist als je een mongooltje kent is het zo dat je ze zo niet noemt, lijkt mij toch. Je moet dan zeggen: Down Syndroom.
Oxy is zelf autistisch, waardoor ze alles vrij letterlijk neemtquote:
Moet dit echt? Ken uw users... het mag wat minder Five.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Anders ga je even gevoelig zitten doen over een uitdrukking....
Ik ken ook een mongooltje....
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Oxy is zelf autistisch, waardoor ze alles vrij letterlijk neemt. Iets subtieler mag wel
.
Ach, gut...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dit echt? Ken uw users... het mag wat minder Five.
Wat heerlijk voorspelbaar toch!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Ach, gut...
Ja, ik weet wie het is en wat ze heeft. Dat wil niet zeggen dat alles maar poeslief en aardig gebracht hoeft te worden. Dit is FOK! en nog beter: het echte leven. Daar zal ze wel vaker tegen mensen aanlopen die 'harder' uit de hoek komen dan ik deed. Nee: niet iedereen is kusjekroel. (en ja, dat zal allemaal wel weer een hoop verontwaardiging met zich meebrengen)
Er is een verschil tussen een vraag van een autist normaal behandelen en iemand 'kusjekroel' het harde leven laten voelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Ach, gut...
Ja, ik weet wie het is en wat ze heeft. Dat wil niet zeggen dat alles maar poeslief en aardig gebracht hoeft te worden. Dit is FOK! en nog beter: het echte leven. Daar zal ze wel vaker tegen mensen aanlopen die 'harder' uit de hoek komen dan ik deed. Nee: niet iedereen is kusjekroel. (en ja, dat zal allemaal wel weer een hoop verontwaardiging met zich meebrengen)
Hey, dat ben ikquote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Leah het volgende:
Dan vind ik het nog erger, dat je dat doet.
Leef je eens in, ze neemt alles letterlijk zoals het er staat. Dan kun je daar nog van alles van vinden, maar dan kun je dat ook anders verwoorden, zelfs zonder kusje kroel.
Net als de (door mij al verwachte) reacties hier.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat heerlijk voorspelbaar toch!
quote:Er is ook niemand die zegt dat Mous die opmerking niet mag maken!
Lijkt me niet multi-interpretabel....quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou wat ik denk: dat een spastische autist er misschien wat ''apart'' uit kan zien. Dus dat ze bedoelt, dat ze er apart uitziet op een foto.
Ik ken toevallig een spastische autist. En het is, niet leuk als je dat woord misbruikt als uitdrukking.
quote:Ik bedoel alleen te zeggen dat jouw reactie daarna naar Oxy iets anders kan. Je kan ook op normale manier aan haar duidelijk proberen te maken dat Mous dat alleen maar als uitdrukking gebruikte en er verder niets mee bedoelde.
Sterker nog, je kan zelfs heel simpel uitleggen wat ze er wrsch mee bedoelde. Namelijk (zo lees ik het) als iemand die schuchter alle kanten behalve die van de camera uit kijkt.
Maar hey... als jij vindt dat een beetje rekening houden met de handicap van iemand valt onder kusjekroel, laat mij dan maar kusjekroel zijn, niks om me voor te schamen!
Hey, de 'jij bent een mod dus je moet helemaal normaal doen'- of 'je hebt een *ril* voorbeeldfunctie'-kaart..quote:
Ik kom ook, amper van het terrein van mijn groep af. Fok is de enige plek (afgezien van de andere fora waar ik kom) waar ik kan praten/schrijven met de buitenwereld. En de mensen van Fok hebben mij altijd, als gelijkwaardig beschouwd (zo voelt het wel, tenminste)quote:Op maandag 25 februari 2008 19:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Als iemand daar niet tegen kan, dan lijkt me FOK! niet de meest geschikte plek om te zijn. Sterker: dan moet je ook niet buiten komen.
En dat vind ik verschrikkelijk knap van jequote:
Nou, mooi toch? En nee: ik voel me niet persé geroepen om je 'het echte leven' te laten zien. Dat was niet het idee. Alleen: je geeft zelf al aan dat je als gelijkwaardig beschouwd wil worden. Ik doe echt niet anders.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:36 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik kom ook, amper van het terrein van mijn groep af. Fok is de enige plek (afgezien van de andere fora waar ik kom) waar ik kan praten/schrijven met de buitenwereld. En de mensen van Fok hebben mij altijd, als gelijkwaardig beschouwd (zo voelt het wel, tenminste)
Ik doe elke zaterdag, mijn Uiterste Best om te trainen (met speciale begleiding) hoe ik met mensen om moet gaan. Wat ze, zeggen, roepen, bewegen en doen. En het gaat wel eens fout, ja. Dan moet ik de lasten dragen. Bijvoorbeeld als de begeleiding beslist dat ik (beter), niet naar een meeting van OUD kan gaan. Omdat ik nog Zoveel moet leren over de Buitenwereld.En dan kan ik ook wel eens veel huilen omdat ik nog zoveel niet snap.
Ik doe. Zoveel ik kan.
Mijn Best.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef _Bar_ het volgende:
voor alle gevallen meiden sterkte !!!
ik heb trouwens een heel gaaf dekovertrek gekocht
[ afbeelding ]
je kunt hem online aanschaffen, maar je ik heb em gehaald in Goesquote:Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar heb je dat overtrek gekocht? Die is heul niet lelijk
Oh en sorry dat ik hier zomaar binnenstap dwars door de discussie heen, maar hij is zo leuheuk.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je kunt hem online aanschaffen, maar je ik heb em gehaald in Goes
zoek maar eens op covers & Co
oh ehm oxy zo bedoelde ik het ook, als iemand die gevoelloos naar de andere kant kijkt, ipv liefdevol naar haar eigen kinderen, hevig gebarend, wapperend en bewegend, maar ook gespannen om haar eigen kinderen in bedwang te houden, zodat ze elkaar de hersens niet inslaan voor een lens. Zoiets? Iig niet lwetsend bedoeld hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ok. Ik was gewoon benieuwd. "Gewone" Jolie foto's zijn ook altijd goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Ingrid, dat doe ik niet. Denk ik nu in ieder geval. Ligt eraan hoe trots ik ben als ik de rest zie. Het zullen voor andere mensen vast gewone kiekjes zijn maar ik stel me normaal echt niet open voor zulke dingen. Ook ben ik niet zo open ofzo tegen Joliemet andere mensen erbij. Ik schaam me er best voor maar het is nou eenmaal zo. Het voelt bijna als naakt dus
en heel gek! Maar ik ben er wel echt blij mee, denk ik.
Ik werk al jaren met mensen met een verstandelijke beperking, geen mensen met syndroom van Down op de groep, maar dan nog gebruik ik wel regelmatig ''gekke mongool!" als uitdrukking, zelfs op mn werk, dat is gewoon mijn soort humor.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ik doe niet ''gevoelig'' over, een uitdrukking. Ik heb erop, gegoogled, en het is volgens mij geen algemene uitdrukking.
Juist als je een mongooltje kent is het zo dat je ze zo niet noemt, lijkt mij toch. Je moet dan zeggen: Down Syndroom.
^^ bekend verhaal... schoonzus is 'Z-pleeg'quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik werk al jaren met mensen met een verstandelijke beperking, geen mensen met syndroom van Down op de groep, maar dan nog gebruik ik wel regelmatig ''gekke mongool!" als uitdrukking, zelfs op mn werk, dat is gewoon mijn soort humor.
Omdat je als mod je users 'moet' kennen en dus ook hier zou kunnen weten dat het van oxy geen geblaat is maar een oprechte vraag. De voorbeeldfunctie zou dus kunnen zijn dat je hier als mod ook mee om kunt gaan ipv een beetje in het wilde weg te gaan zitten trappen en dan afsluiten met de mededeling dat hier wel verontwaardigde reacties op zullen volgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hey, de 'jij bent een mod dus je moet helemaal normaal doen'- of 'je hebt een *ril* voorbeeldfunctie'-kaart..
Oftewel: to-taal niet relevant.
Je hebt de rest van mijn posts niet gelezen?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat je als mod je users 'moet' kennen en dus ook hier zou kunnen weten dat het van oxy geen geblaat is maar een oprechte vraag. De voorbeeldfunctie zou dus kunnen zijn dat je hier als mod ook mee om kunt gaan ipv een beetje in het wilde weg te gaan zitten trappen en dan afsluiten met de mededeling dat hier wel verontwaardigde reacties op zullen volgen.
Neuh niet vroeger als normaal, ben nu ondertussen beetje drukkies met opruimen, en genieten echt genieten van een geweldig piano concertquote:Op maandag 25 februari 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Oehoe! Ik zag 'the Stinky Finger!'
Hey Bar! Vroeg naar bed vanavond? <3
Maar...maar...waarom wordt er dan helemaal geen rekening gehouden met de aandoening die Five heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat je als mod je users 'moet' kennen en dus ook hier zou kunnen weten dat het van oxy geen geblaat is maar een oprechte vraag. De voorbeeldfunctie zou dus kunnen zijn dat je hier als mod ook mee om kunt gaan ipv een beetje in het wilde weg te gaan zitten trappen en dan afsluiten met de mededeling dat hier wel verontwaardigde reacties op zullen volgen.
Bquote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef _Bar_ het volgende:
Jammaaar wie A zegt moet ook zeker B zeggen hoor
Nieuwschierig dat ze is
Volgens mij ben ik zijdelings ook op de hoogte.quote:
stuur maar ff door naar yns at throughmylens punt nlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef p_iglet het volgende:
iemand handig met photoshop ofzoiets, die voor mijn een paar echo fotootjes wat mooier van kleur en duidelijker kan krijgen?
Het lukt me echt niet
Davinia wat rot![]()
Ja als ik het jou ga vertellen, weet jij het ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef m@x het volgende:
Is dat zo Dutsj? Vertel, vertel! Ben wel benieuwd waar jij van op de hoogte denkt te zijn dan
Oeh goed ideequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ heeft zin om lekker uit eten te gaan... Eens kijken of er een optie is om met iemand gezellig te gaan eten
Ik kon zelfs helemaal niet meer bellen, alleen sms-jes sturen. Bereik lijkt ook slechter. Er waren wel problemen met Orange van wat ik had begrepen, misschien komt het daardoor?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef m@x het volgende:
Zijn er hier meer mensen die mobiel bellen met Orange en de laatste weken problemen hebben met het bereik? Het ging altijd goed maar nu heb ik al uren maar één streepje bereik en verlaat geen enkel sms-je mijn toestel. Is de laatste weken al vaker voorgekomen en vind het nu eigenlijk wel irritant worden.
jeetje Troel, zit je ring nog wel om die blauwe dikke vinger. Dat is niet goed hoor, kun je hem beter even laten doorzagen bij een juwelier(de ring bedoel ik). Anders klem je je vinger veel te veel af.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik ben net bijna mijn rechterringvinger verloren
Ik bleef met mijn ring haken achter dat ding wat met de klink omlaag gaat van de deur toen ik een kat uit de tuin wilde jagen. Mijn hele vinger isb lauw en beurs met een flinke klemblaar rondom
Ik ben allang blij dat hij er nog aan zit
Lief!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:43 schreef Yoni het volgende:
Oh, ik vond de kleur die je nu hebt eigenlijk best mooi BE!
welk deel mis je dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hey leuk!
Sta ik klaar om mijn haar te verven... mist er een onderdeeltje uit de doos.
Ik had speciaal niet de eerste verpakking gepakt omdat die er wat gehavend uit zag.
Had deze nog open gemaakt, maar de bijsluiter zat er netjes in, alsof hij niet open geweest was...
Had ik nou maar verder gekeken.Doe ik normaal nooit, maar vanaf nu dus wel. Iets met kalfjes en putten...
Morgen terug dus.
gefeliciteerd,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Sugar het volgende:
Ik juich vast voorzichtig: mijn heel erg tijdelijke nieuwe werk (4 maanden) blijft toch wat langer mijn werk.Vanaf april krijg ik een jaarcontract.
das idd errug lastig verven danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Sugar wat goed!
Ynske, ik mis de basis, daar waar je de rest bij gooit.Best essentieel dus.
Gewoon afknippen en bleken BE!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Sugar wat goed!
Ynske, ik mis de basis, daar waar je de rest bij gooit.Best essentieel dus.
Is jouw kapsel dan niet hetzelfde als je icoontje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... bleken heb ik een paar keer gedaan, ik wilde altijd zo graag blond haar, maar na 3 keer peentjesoranje door het leven gegaan te zijn pas ik daar voor.![]()
Nee, het staat mij toch altijd een stuk minder bevallig op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is jouw kapsel dan niet hetzelfde als je icoontje?
een blokje om voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef Yoni het volgende:
Ja, kom gewoon niet in slaap, veels te vol hoofd. Het vervelende is alleen dat ik altijd 's avonds weer opkikker en dus niet om 22.00 mijn bed in duik dan ofzo, terwijl ik me overdag de hele dag een zombie heb gevoeld.
En ik slaap ook nog eens onrustig, veel dromen enzo. Vanmorgen werd ik helemaal geschrokken wakker, omdat ik had gedroomd dat mijn eetkamerstoelen gejat waren en buiten lagen, helemaal verbrand. Hoe bedoel je dingen meenemen naar je slaap
Radio Bergeyk does the trickquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef milagro het volgende:
[..]
een blokje om voor het slapen gaan?
de slaapkamer frisjes houden, van warmte ga je dromen
geen (drukke) tv kijken vlak voor het slapen gaan
sporten, of sexeniig je lichaam moe maken
en belangrijkste van al": niet naar bed gaan met de gedachte dat "je toch wel weer niet de slaap zal kunnen vatten"
wat mij helpt, is naar een hoorspel luisteren (cd-tje) via koptelefoontje... luisteren naar het gewauwel voorkomt dat ik ga malen en dan zak ik zo weg... met als gevolg dat ik wekenlang niet verder kwam dan 'chapter three"
dit herken ik heel ergquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:42 schreef _Bar_ het volgende:
hier word mijn slaap ritme telkens veranderd door de werktijden, waardoor ik dus in feite altijd te laat ga slapen, waardoor ik niet meer aan mijn uren slaap toe kom die ik voormezelf zo nodig heb.
En met gevolg dat ik op mijn vrije dagen dus heel lang slaap, waardoor ik dus weer niks aan mijn vrije dagen heb....
Het ging even beter omdat er iemand extra aangenomen was om bij ons te komen werken, maar die is plotseling gestopt bij ons....
Maar wat mij heel erg helpt om toch in slaap te kunnen vallen ondanks drukte in mijn hoofd, is mediteren, en of eerst alles wat in mijn hoofd zit op te schrijven
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
En? MeNicole? Wat was het nou?
Weet nog niet. Mikael ligt nog niet in bedquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Een viberator
![]()
En ik weet niet van wie. Hij is betaald en al en echt wel goed bezorgd hier
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
whehe MeNicole en een trilstok! Ik probeer me een voorstelling te maken. Vleeskleurig?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar uitgebreid vandaag heeft Mikael besloten om eens niet om 7 uur naar bed te gaan
Hoe heet ie? Zeg het maarquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Da's wel vervelend dat ie dat uitgebreid vandaag niet wil.
Maar... je hebt dus een nieuwe vriend, eentje die je je bed uit kunt smijten als je er genoeg van hebt. Hoe heet ie?
Ik zit ff op wehkamp te kijken, want daar komt ie vandaan. Daar heet ie Jack the Dipperquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
geen idee. Die van mij heet Paul. Patchy Paul
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik zit ff op wehkamp te kijken, want daar komt ie vandaan. Daar heet ie Jack the Dipper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |