iddquote:
prachtigquote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1815688
Videolinkje naar het bewuste moment van Van Bommel
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef xFriendx het volgende:
van bommel gewoon 1 wedstrijd er niet bij ?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:53 schreef fanneke het volgende:
Diego is na zijn rode kaart van afgelopen zaterdag voor 3 wedstrijden geschorst.
Da's een flinke aderlating voor Werder.
Normaal is 2 keer geel 1 wedstrijd schorsing, maar ik las net dat de DFB een onderzoek heeft ingesteld. http://www.bundesliga.de/de/liga/news/2007/index.php?f=88846.phpquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van bommel gewoon 1 wedstrijd er niet bij ?
quote:MSV Duisburg en Ailton van elkaar verlost
25/02/2008 16:20
Ailton en MSV Duisburg hebben elkaar nooit veel plezier kunnen geven. Het einde aan de samenwerking is dan ook voor beiden een verlossing.
'In goed overleg' hebben Ailton en MSV Duisburg besloten het tot het einde van het seizoen lopende contract per direct te ontbinden. 'De Zebra's wensen hem alles goeds voor de toekomst', valt te lezen op de website van MSV Duisburg.
De gok Ailton aan te trekken bleek geen goede voor MSV. De Braziliaanse spits viel vooral op door zijn gebrekkige discipline. Sinds de winterstop hoefde hij op niets meer te rekenen. Trainer Rudi Bommer schorste hem nadat Ailton te laat was verschenen voor de eerste training van 2008.
2 tot 4 wedstrijden, en het Bild eist de zwaarst mogelijk strafquote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Normaal is 2 keer geel 1 wedstrijd schorsing, maar ik las net dat de DFB een onderzoek heeft ingesteld. http://www.bundesliga.de/de/liga/news/2007/index.php?f=88846.php
Kan dus nog wat bijkomen.
Yup.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Wat een knurftenactie van Van Bommel.
Hij heeft toch ook al een dikke boete van Bayern zelf gehad?
Het was gewoon een vlaag van verstand verbijsteringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef denthemen het volgende:
Het leek net of hij gewoon die rode kaart wilde hebben
Lijkt me uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het was gewoon een vlaag van verstand verbijstering
Omdat Van Bommel eerder Ricardo Meira aan de ballen greep.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yup.
Maar z'n actie waarvoor ie geel kreeg was dom en als je daarna EN gaat applaudiseren, EN praten EN nog eens obscene gebarern gaat maken, dan ben je wel heel erg dom bezig. Die gaat lijkt me in totaal minimaal 2 wedstrijden missen nu hierdoor (want de DFB zal er echt nog wel een match aan vastplakken).
Damn, mijn vermoedens kloppen dus echt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat Van Bommel eerder Ricardo Meira aan de ballen greep.
kan wel genieten van zulk soort (domme) actiesquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:16 schreef BonJovi het volgende:
wat een gast die van Bommelhttp://nl.youtube.com/watch?v=wQAyR3gtag0&NR=1
quote:
quote:Van Bommel gaat niet akkoord met schorsing
28/02/2008 16:55
Voor het maken van een obsceen gebaar wil de Duitse tuchtcommissie een straf opleggen van drie duels. Mark van Bommel legt zich er niet bij neer.
Van Bommel maakte vorige week zondag in het duel met Hamburger SV een armgebaar naar scheidsrechters Lutz Wagner, die de Nederlandse middenvelder van Bayern München op diens tweede kaart had getrakteerd.
Voor het vertonen van zwaar onsportief gedrag acht de tuchtcommissie een straf van drie duels op zijn plaats bovenop de automatische schorsing voor zijn geel-rode kaart. De straf komt tot stand op basis van televisiebeelden.
Van Bommel vindt de schorsing echter te veel van het goede, omdat het gebaar niet zou zijn bedoeld voor scheidsrechter Wagner. Hij heeft daarom aangedrongen op een schriftelijke behandeling van de zaak.
quote:Basisplaats eisende Lavric eindigt op tribune
28/02/2008 18:01
Klemen Lavric vergiste zich lelijk in de stemming bij het in degradatienood verkerende MSV Duisburg. De Sloveense aanvaller moet daar de consequenties voor dragen.
Met een gebrek aan realiteitszin eiste Lavric in een persoonlijk gesprek met trainer Rudi Bommer een basisplaats. Het resultaat van het uitspreken van zijn persoonlijke ambitie was het tegenovergestelde, want de aanvaller hoeft nergens meer op te rekenen.
'Volgens mij moet je eerst wat laten zien om iets te kunnen eisen', verwonderde Bommer zich. 'En niet omgekeerd. Hij speelt dit seizoen niet meer. We vechten om te overleven en een speler bij ons denkt alleen aan zichzelf.'
Lavric heeft in de ogen van Bommer 'alle gelegenheid gehad te laten zien wat hij kan'. 'Maar veel is er niet te zien geweest.' De Sloveense international is in zijn derde seizoen als Zebra niet verder gekomen dan twee treffers.
Afgelopen zomer maakte Lavric al weinig vrienden bij MSV Duisburg. Om een transfer af te dwingen meldde de aanvaller zich ziek. De Duitse ploeg hield echter de poot stijf.
Prachtig dat die in beroep gaatquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog meer nieuws over Mark van Dommel:
[..]
Bremen - Dortmund de krakerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:24 schreef Dos37 het volgende:
Schalke Bayern springt eruit natuurlijk.
Wedstrijd is inmiddels begonnen. Stand is nog 0-0quote:
arbitrage is topquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Die grens staat overigens prima te vlaggen..
2x Branko Jelicquote:
en 2-2, Stajnerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Bielefeld weer naar 1-2.
Dat was schrijnend om te zien inderdaad. De overige rode kaarten vond ik wel terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
Net de beelden gezien en HSV wordt gewoon 100% een penalty (na hands) ontnomen. Lekkere arbitrage zo in het slot van de competitie.
Blijkt maar weer dat het niet alleen in Nederland om te huilen is soms.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
Net de beelden gezien en HSV wordt gewoon 100% een penalty (na hands) ontnomen. Lekkere arbitrage zo in het slot van de competitie.
De Belgische scheidsrechters zijn nóg slechterquote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Remote het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat het niet alleen in Nederland om te huilen is soms.
De Bleeckere ofzo vind ik een goede scheidsrechter, maar die Gumienny die Ajax laatst floot kan er niet veel van. Maargoed dat terzijde.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Belgische scheidsrechters zijn nóg slechter.
quote:Joris Mathijsen heeft een schorsing van drie duels gekregen van de tuchtcommissie van de Duitse voetbalbond. Hamburger SV gaat niet in beroep tegen die straf.
Mathijsen kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in de uitwedstrijd tegen VfL Wolfsburg. De Nederlandse international botste met de Braziliaan Grafite en werd uit het veld gestuurd.
HSV mist Mathijsen nu in de duels met Arminia Bielefeld (29 maart), VfB Stuttgart (5 april) en MSV Duisburg (12 april). De ploeg van coach Huub Stevens moet in de resterende negen wedstrijden een achterstand van zeven punten goedmaken op koploper Bayern München.
De Bleeckere een goede ref. Hij had de wedstrjid Liverpool-Inter verkracht, ik begrijp niet dat jij hem op handen draagt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Remote het volgende:
[..]
De Bleeckere ofzo vind ik een goede scheidsrechter, maar die Gumienny die Ajax laatst floot kan er niet veel van. Maargoed dat terzijde.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Bleeckere een goede ref? Hij had de wedstrjid Liverpool-Inter verkracht, ik begrijp niet dat jij hem op handen draagt.
Nu weer ontopic, dit zijn de wedstrijden voor speelronde 26:
vr 28/3 Hansa Rostock VfL Wolfsburg 20.30
za 29/3 Werder Bremen MSV Duisburg 15.30
za 29/3 Karlsruher SC Schalke 04 15.30
za 29/3 VfL Bochum Borussia Dortmund 15.30
za 29/3 Hamburger SV Arminia Bielefeld 15.30
za 29/3 1. FC Nürnberg Bayern München 15.30
za 29/3 Bayer Leverkusen Eintracht Frankfurt 15.30
zo 30/3 Energie Cottbus Hertha BSC 17.00
zo 30/3 Hannover 96 VfB Stuttgart 17.00
quote:aantal posts: 287047 (gemiddeld 108 per dag)
Waar heeft die dorpsgek last van?quote:Kahn haalt uit naar Klinsmann
Uitgegeven: 4 april 2008 20:54
BERLIJN - Oliver Kahn, nog even doelman en aanvoerder van Bayern München, heeft vrijdag hard uitgehaald naar de toekomstige trainer Jürgen Klinsmann.
De scheidende keeper had zich vreselijk gestoord aan de aanwezigheid van de voormalige bondscoach van Duitsland donderdagavond bij de thuiswedstrijd tegen het Spaanse Getafe (1-1) in de kwartfinales van de UEFA Cup.
"Hij heeft hier nog helemaal niets te zoeken", brieste Kahn. "Zoiets doe je niet. Het is gebrek aan stijl. Wij willen met Bayern de treble winnen. Een bezoekje van de nieuwe trainer bij een wedstrijd veroorzaakt dan alleen maar afleiding. Ik heb dergelijk gedrag van een nieuwe coach nog nooit eerder gezien."
Kahn, die komende zomer stopt bij Bayern, en Klinsmann zijn geen vriendjes van elkaar. Toen Klinsmann tussen 2004 en 2006 bondscoach was van Duitsland kreeg Jens Lehmann onder de lat de voorkeur boven Kahn.
Dat dacht ik dus ook. Bij PSV zag en zie je continu Vergoossen en Stevens op de tribune zittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:10 schreef tong80 het volgende:Wat een lulhannes. Het is toch normaal dat een toekomstig trainer naar zijn nieuwe club komt kijken
Bij mijn amateurclub is de nieuwe trainer er ook elke zaterdagquote:Op zaterdag 5 april 2008 08:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Bij PSV zag en zie je continu Vergoossen en Stevens op de tribune zitten
Ik hoop in australië. En dat ie dan zijn kop in het zand steekt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef zjroentje het volgende:
Zag Kahn van de week ook bij de Duitse Wetten Das?. Vlogen ook wat steekjes onder water richting Klinsmann.
Overigens is er nog een heel klein kansje dat Kahn ergens in de woestijn of VS/Australie een jaar gaat keepen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via rtlvoetbal.nl is straks gratis Stuttgart-HSV live te zien.
TT blijft toepasselijk. Ongelooflijk hoe hij zijn ploeggenoten altijd in de steek laat.quote:Op zondag 6 april 2008 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 inmiddels, maar Van Bommel eraf met rood.
2-1 inmiddels door Ribéry uit een penaltyquote:Op zondag 6 april 2008 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 inmiddels,
Live op rtlvoetbal.nlquote:Op vrijdag 11 april 2008 06:59 schreef borisz het volgende:
Hamburger SV MSV Duisburg 12 apr 2008 15.30
Wat een chaos daar achterin bij Schalke.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
4-1 Bremen, Klasnic, simpel uitgespeeld.
quote:
Bron: NOSquote:Schalke 04 heeft trainer Mirko Slomka
per direct ontslagen.Hij wordt tot het
einde van het seizoen vervangen door
Mike Büskens,de huidige trainer van de
beloften.Youri Mulder gaat aan de slag
als assistent van Büskens.
Het besluit om Slomka te ontslaan volgt
een dag na de 5-1 nederlaag van Schalke
bij Werder Bremen.De 'Königsblauen'
werden eerder deze week in de Champions
League uitgeschakeld door FC Barcelona.
In de competitie staat Schalke derde op
een flinke afstand van koploper Bayern.
Oud-international Mulder speelde in de
periode 1993-2002 in Gelsenkirchen,waar
hij na een zware knieblessure ook zijn
spelersloopbaan beëindigde.
Komende zondag om 15.00 uur, wordt deze ingehaald.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef fanneke het volgende:
1.FC Nürnberg-Wolfsburg is gisteravond overigens in de rust gestaakt wegens hevige regenval. Stand was 1-0.
Wedstrijd moet in zijn geheel worden overgespeeld. Wannneer is nog onbekend.
Kuranyi 3maal al.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef NLweltmeister het volgende:
4-0
Eintracht Frankfurt...deze blijft geweldig:quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:13 schreef fanneke het volgende:
Dit weekend...
Fr 25.04.08 20:30
Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund
en 1-1 Diegoquote:
ja, maar dan haal ik Tong nooit in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:48 schreef borisz het volgende:
fanneke er past ook wat meer in 1 bericht hoor
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
Leuke persconferentie met Thomas Doll. Deed me denken aan Trappatoni van een paar jaar geleden.
Mooi man.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Nog niet officieel, maar ze hebben in de komende 4 wedstrijden aan 1 punt genoeg (of aan puntverlies Bremen/Schalke). Dus er moet wel een erg groot wonder gebeuren willen ze geen kampioen worden.quote:Op zondag 27 april 2008 19:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Bayeren munchen kampioen
En Stevens al 6 wedstrijden op rij niet gewonnen ...quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Stevens al 6 wedstrijden op rij niet gewonnen ...
Stevens hoeft de ballen niet tegen te houden en ze erin te schieten hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:14 schreef Schimpie het volgende:
Die zit alleen maar met zijn hoofd bij PSV, net zoals die bij ons ook alleen maar aan andere clubs liep te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |