Dat was schrijnend om te zien inderdaad. De overige rode kaarten vond ik wel terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
Net de beelden gezien en HSV wordt gewoon 100% een penalty (na hands) ontnomen. Lekkere arbitrage zo in het slot van de competitie.
Blijkt maar weer dat het niet alleen in Nederland om te huilen is soms.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
Net de beelden gezien en HSV wordt gewoon 100% een penalty (na hands) ontnomen. Lekkere arbitrage zo in het slot van de competitie.
De Belgische scheidsrechters zijn nóg slechterquote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Remote het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat het niet alleen in Nederland om te huilen is soms.
De Bleeckere ofzo vind ik een goede scheidsrechter, maar die Gumienny die Ajax laatst floot kan er niet veel van. Maargoed dat terzijde.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Belgische scheidsrechters zijn nóg slechter.
quote:Joris Mathijsen heeft een schorsing van drie duels gekregen van de tuchtcommissie van de Duitse voetbalbond. Hamburger SV gaat niet in beroep tegen die straf.
Mathijsen kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in de uitwedstrijd tegen VfL Wolfsburg. De Nederlandse international botste met de Braziliaan Grafite en werd uit het veld gestuurd.
HSV mist Mathijsen nu in de duels met Arminia Bielefeld (29 maart), VfB Stuttgart (5 april) en MSV Duisburg (12 april). De ploeg van coach Huub Stevens moet in de resterende negen wedstrijden een achterstand van zeven punten goedmaken op koploper Bayern München.
De Bleeckere een goede ref. Hij had de wedstrjid Liverpool-Inter verkracht, ik begrijp niet dat jij hem op handen draagt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Remote het volgende:
[..]
De Bleeckere ofzo vind ik een goede scheidsrechter, maar die Gumienny die Ajax laatst floot kan er niet veel van. Maargoed dat terzijde.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Bleeckere een goede ref? Hij had de wedstrjid Liverpool-Inter verkracht, ik begrijp niet dat jij hem op handen draagt.
Nu weer ontopic, dit zijn de wedstrijden voor speelronde 26:
vr 28/3 Hansa Rostock VfL Wolfsburg 20.30
za 29/3 Werder Bremen MSV Duisburg 15.30
za 29/3 Karlsruher SC Schalke 04 15.30
za 29/3 VfL Bochum Borussia Dortmund 15.30
za 29/3 Hamburger SV Arminia Bielefeld 15.30
za 29/3 1. FC Nürnberg Bayern München 15.30
za 29/3 Bayer Leverkusen Eintracht Frankfurt 15.30
zo 30/3 Energie Cottbus Hertha BSC 17.00
zo 30/3 Hannover 96 VfB Stuttgart 17.00
quote:aantal posts: 287047 (gemiddeld 108 per dag)
Waar heeft die dorpsgek last van?quote:Kahn haalt uit naar Klinsmann
Uitgegeven: 4 april 2008 20:54
BERLIJN - Oliver Kahn, nog even doelman en aanvoerder van Bayern München, heeft vrijdag hard uitgehaald naar de toekomstige trainer Jürgen Klinsmann.
De scheidende keeper had zich vreselijk gestoord aan de aanwezigheid van de voormalige bondscoach van Duitsland donderdagavond bij de thuiswedstrijd tegen het Spaanse Getafe (1-1) in de kwartfinales van de UEFA Cup.
"Hij heeft hier nog helemaal niets te zoeken", brieste Kahn. "Zoiets doe je niet. Het is gebrek aan stijl. Wij willen met Bayern de treble winnen. Een bezoekje van de nieuwe trainer bij een wedstrijd veroorzaakt dan alleen maar afleiding. Ik heb dergelijk gedrag van een nieuwe coach nog nooit eerder gezien."
Kahn, die komende zomer stopt bij Bayern, en Klinsmann zijn geen vriendjes van elkaar. Toen Klinsmann tussen 2004 en 2006 bondscoach was van Duitsland kreeg Jens Lehmann onder de lat de voorkeur boven Kahn.
Dat dacht ik dus ook. Bij PSV zag en zie je continu Vergoossen en Stevens op de tribune zittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:10 schreef tong80 het volgende:Wat een lulhannes. Het is toch normaal dat een toekomstig trainer naar zijn nieuwe club komt kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |