4quote:Op maandag 25 februari 2008 03:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel competitie-goals dit seizoen heeft Johnny al?
Je hebt gelijk, was die van gisteren even snel vergetenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
5 toch?
Klopt, vijf. FCU (thuis), Feyenoord (thuis), tweemaal Sparta (thuis) en nu NAC (uit).quote:Op maandag 25 februari 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
5 toch?
Denk het ook niet. Maar ligt toch ook voor een groot deel aan de plannen van V. Basten denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat als hij zo door blijft gaan, hij niet te behouden is voor ons.
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het zou wat zijn als Huntelaar en Heitinga bleven
Aan de andere kant, als ze blijven dan staat er toch een heel behoorlijk raamwerk op het veld.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik zag Kuffour even langskomen, maar die leek best een bolle kop te hebben. Hij is toch wel in conditie?
Ja die leek ineens wel allemaal eten op het veld te zien liggen toen ie zo hard ging rennenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:43 schreef BoNi het volgende:
Ik was echt blij toen Luinge eindelijk affloot, heb eigenlijk geen moment echt een goed gevoel gehad tijdens de wedstrijd. Zelfs na de 2-2 was ik nog bang voor 0 punten...
Gelukkig besefte Urby vanaf dat moment dat de wedstrijd al zo'n 70 minuten bezig was....
quote:Dinamo Kiev zou John Heitinga over willen nemen van Ajax. De Oekraďnse grootmacht kan via een externe financier de komst van de verdediger bewerkstelligen. Naar verluidt bereidt de club een bod van 13 miljoen euro voor. (Pravda)
Of juist wel. Er wordt niet voor niets gesproken met Huntelaar, terwijl met Stekelenburg al is verlengd. Het kan echt wel zijn dat juist dat soort jongens wel willen uitmaken van de 'Cruijff-Van Basten' periode, en er zoveel potentie in zien dat ze denken dat er echt heel iets goed kan uitkomen.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als volgend jaar echt een bouwjaar wordt (alweer, zucht...maar is waarschijnlijk wel nodig), blijven ze niet.
Ga daar maar niet vanuit. Koster wil volgend seizoen natuurlijk CL meemaken.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva vind ik inderdaad een verbetering ten opzichte van George Ogararu, daarbij ook prima om in een 4-4-2-variant te spelen. Alleen dan wel voortaan met Luis Suarez naast Klaas Jan Huntelaar, want Dennis Rommedahl hoef ik voorlopig even niet meer te zien spelen.
Ja he, we hebben de perfecte spelers voor een 4-4-2 of een 4-2-2-2, maar 4-3-3 blijft heilig bij Ajax he.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva vind ik inderdaad een verbetering ten opzichte van George Ogararu, daarbij ook prima om in een 4-4-2-variant te spelen. Alleen dan wel voortaan met Luis Suarez naast Klaas Jan Huntelaar, want Dennis Rommedahl hoef ik voorlopig even niet meer te zien spelen.
Webster arrest?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel last Ajax van dat Webster-arrest gaat krijgen. Ik las vanmorgen op ajax.netwerk.to dat Huntelaar in de aankomende winterstop al voor een appel en een ei weg zou kunnen als hij niet bijtekent.
Ook als ie wel bijtekent. Ze hoeven alleen nog maar de restwaarde van het contract op te hoesten.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel last Ajax van dat Webster-arrest gaat krijgen. Ik las vanmorgen op ajax.netwerk.to dat Huntelaar in de aankomende winterstop al voor een appel en een ei weg zou kunnen als hij niet bijtekent.
Na 3 jaar (voor spelers boven de 28 zelfs 2 jaar) mag een speler weg voor het bedrag wat z'n contract nog waard is. Dus stel een speler verdient 1 miljoen per jaar en heeft (na 3 seizoenen voor dezelfde club te hebben gespeeld) nog een contract van 4 jaar, dan is hij voor 4 miljoen te koop.quote:
WTF? sinds wanneer is dit dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Na 3 jaar (voor spelers boven de 28 zelfs 2 jaar) mag een speler weg voor het bedrag wat z'n contract nog waard is. Dus stel een speler verdient 1 miljoen per jaar en heeft (na 3 seizoenen voor dezelfde club te hebben gespeeld) nog een contract van 4 jaar, dan is hij voor 4 miljoen te koop.
Spelers als Ronaldinho kosten straks nog "maar" 18 miljoen bijv. Maar Robben was al te koop voor 4 ofzo..
prima scheidsquote:Op maandag 25 februari 2008 09:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Luinge moet snel uit zijn lijden verlost worden.
Pas na 3 jaar weer. Anders is het helemaal waardeloos. Januari 2009 kan Huntelaar zijn contract afkopen. Zou hij nu verlengen, dan kan hij pas in 2011 weer afkopen. Etc.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook als ie wel bijtekent. Ze hoeven alleen nog maar de restwaarde van het contract op te hoesten.
Dus als ie tot 2012 bijtekent @ 2 miljoen per jaar en hij wil weg in 2009, kost ie alsnog nog naar 6 miljoen.
Aan de andere kant maakt dit spelers voor Ajax wel weer een stuk goedkoper.
Dus elke keer als iemand bijtekent telt het weer vanaf het begin?! Godzijdank zeg!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pas na 3 jaar weer. Anders is het helemaal waardeloos. Januari 2009 kan Huntelaar zijn contract afkopen. Zou hij nu verlengen, dan kan hij pas in 2011 weer afkopen. Etc.
Even het topic opgezocht: Webster Arrest: speler kan na 3 jaar contract opzeggenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WTF? sinds wanneer is dit dan?
Volgend jaar Kaka op 10 bij Ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even het topic opgezocht: Webster Arrest: speler kan na 3 jaar contract opzeggen
Staat ook het lijstje met spelers in voor hoeveel ze zouden kunnen afkopen.
quote:Heitinga in belangstelling Kiev
Geschreven door: Peter van Remmen, Bron: Voetbalzone
Johnny Heitinga kan naast interesse van Atlético Madrid ook rekenen op belangstelling uit Oekraďne. Dinamo Kiev zou de verdediger graag overnemen van de Amsterdammers. Via een externe financier zou de club uit de hoofdstad een bod van 13 miljoen euro voorbereiden voor de in vorm verkerende verdediger.
In principe kan Ajax beiden aan hun contract houden. In principe...quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het zou wat zijn als Huntelaar en Heitinga bleven
atl madrid is een prachtig elftal hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een tyfus teams voor Heitinga, hij moet weg naar de absolute top, liefst bij Barca ofzo
Aldus Simon Zwartkruis op de VI-site.quote:In persoonlijke kring heeft Hiddink zich meer dan eens laten ontvallen dat hij het best zou zien zitten, een sleutelrol bij Ajax. De uitdaging is groot en zo heeft hij het graag, bovendien staat het leven in Amsterdam hem aan. Op korte termijn zal het lastig worden. Hiddink heeft nog altijd zijn nieuwe contract tot 2010 niet getekend, maar zijn ja-woord heeft hij de Russische voetbalbond al gegeven. Als Ajax zich het rapport ter harte neemt, en dat valt de club zwaar aan te raden, kookt het de latere komst van Hiddink nu vast voor. Het lijkt de enige manier om de boze geesten uit het verleden te verjagen.
Zou het?quote:Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar sluit niet uit dat hij komend seizoen nog in Amsterdam zal voetballen. De kans op een buitenlandse transfer voor de 24-jarige spits transfer na dit seizoen lijkt erg groot. Marco van Basten hoopt echter dat hij volgend seizoen met Huntelaar zal kunnen werken bij Ajax.
"Alles ligt nog open. Het kan zelfs zo zijn dat ik het EK afwacht," aldus Huntelaar tegenover Sportweek. "Uiteindelijk zijn gevoel en eventuele keuzes die je hebt bepalend."
"Ik geloof niet dat ik Nederland al ontgroeid ben. Maar misschien is het wel zo dat elders je ontwikkeling weer sneller gaat."
Huntelaar tot volgende winterstop, daarna heeft Ajax niets meer te zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In principe kan Ajax beiden aan hun contract houden. In principe...
leuk voor eindhovenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus Simon Zwartkruis op de VI-site.
Vorig jaar Februari.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huntelaar tot volgende winterstop, daarna heeft Ajax niets meer te zeggen.
Wanneer tekende Heitinga voor het laatst bij?
Dat zei Hiddink gister zelf bij Voetbal Insite. Hij zou nog tot 2010 in Rusland blijven, en daarna wil hij z'n leventje in Amsterdam vestigen en zou iets bij Ajax zeker niet uitgesloten zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus Simon Zwartkruis op de VI-site.
Sure, Zijn rust past perfect bij Ajax, hij vult Ajax op veel fronten aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:53 schreef De.Kromme het volgende:
Hiddink bij Ajax, dat klopt gewoon niet. Die man heeft niets met Ajax, niets met de speelstijl van Ajax en die hele cultuur botst gewoon met hem.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
alles voor het geld he
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sure, Zijn rust past perfect bij Ajax, hij vult Ajax op veel fronten aan.
Jullie wilden juist jullie eigen cultuur terug, Hiddink staat daar haaks op.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sure, Zijn rust past perfect bij Ajax, hij vult Ajax op veel fronten aan.
Oh, ok. Niet gezien, kwam het hier voor het eerst tegen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei Hiddink gister zelf bij Voetbal Insite. Hij zou nog tot 2010 in Rusland blijven, en daarna wil hij z'n leventje in Amsterdam vestigen en zou iets bij Ajax zeker niet uitgesloten zijn.
v Basten wordt trainer, Hiddink niet. En Hiddink snapt als geen ander hoe je een club groot maakt én daar gaat het om. Maar ga je gang malibu, blijf tegen jezelf zeggen dat Hiddink niet bij Ajax past en dat hij vooral wel naar rotterdam moet komen!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie wilden juist jullie eigen cultuur terug, Hiddink staat daar haaks op.
Het spel dat PSV destijds speelde onder Hiddink werd door vrijwel elke Ajacied helemaal de grond in getrapt.
Ajax is toch al zo groot volgens jullie? En dit is pas in 2010, dan hebben jullie van Basten allang weer weggejaagd.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
v Basten wordt trainer, Hiddink niet. En Hiddink snapt als geen ander hoe je een club groot maakt én daar gaat het om. Maar ga je gang malibu, blijf tegen jezelf zeggen dat Hiddink niet bij Ajax past en dat hij vooral wel naar rotterdam moet komen!
Kan je niet buiten gaan spelen in plaats van hier lukraak wat dingen te gaan roepen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is toch al zo groot volgens jullie? En dit is pas in 2010, dan hebben jullie van Basten allang weer weggejaagd.
Ok malibu, ga maar weer je schaduw proberen te pakken te krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is toch al zo groot volgens jullie? En dit is pas in 2010, dan hebben jullie van Basten allang weer weggejaagd.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok malibu, ga maar weer je schaduw proberen te pakken te krijgen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, net terug van een vakantie.
Moet je GVD raden wie de laatste 3 dagen onze buurman was...
John Jaakke
quote:Lurling: "Ajax heeft maar drie écht goede spelers"
25 februari 2008
Hoewel Anthony Lurling zondag met NAC Breda onderuit ging tegen Ajax (2-3), is de aanvaller niet bijster te spreken over de selectie van de Amsterdammers. De voormalig Feyenoorder sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit boven de formatie van coach Adrie Koster.
"Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga", zegt Lurling in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten."
Mwah, zo erg veel zit ie er niet naast hoor... helaas...quote:
Punt is meer dat Lurling het niet hoort te zeggen, maar iemand die iets meer gepresteerd heeft. Nu is het pure frustratie na gisteren.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo erg veel zit ie er niet naast hoor... helaas...
En jij hebt met je ouders en broerje vast een feyenoord vlag opgehangen?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
John Jaakke
Silva? Gabri? Suarez? Toch geen misselijke spelers hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
foto....quote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
John Jaakke
Lurling is een debiel maar in deze heeft ie gelijk. Al is Davids in vorm natuurlijk ook een goede speler.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je viel toch alleen op oude vrouwen?quote:
Tuurlijk, zo'n middelmatige speler moet zijn bek houden, maar echt een heel elftal toppers hebben we niet nu.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Punt is meer dat Lurling het niet hoort te zeggen, maar iemand die iets meer gepresteerd heeft. Nu is het pure frustratie na gisteren.
En die witte schermen de hele tijd op FOK! zijn knap irritant...
Nee,quote:
Geen fotoquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee,
En die dochter van hem is in werkelijk een stuk minder als op die foto die ik een tijd geleden hier voorbij zag komen.
Wat een trieste gast. "Als we niet in het zich stonden had ik je geslagen"quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wist niet dat je zulke gezellige bedrijfsuitjes in de Arena kon organiseren!klik
of was deze alweer oud?![]()
Daar wil je inderdaad geen ruzie mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wist niet dat je zulke gezellige bedrijfsuitjes in de Arena kon organiseren!klik
410 mattiesquote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een trieste gast. "Als we niet in het zich stonden had ik je geslagen"![]()
En nog mooier, meteen na het voorval zijn telefoon pakken en zijn stoere daad natuurlijk door bellen aan zijn 410 matties![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor dat klote volk waar jij zegt deel van uit te maken die afgelopen week een man bijna vermoord hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En nog mooier, meteen na het voorval zijn telefoon pakken en zijn stoere daad natuurlijk door bellen aan zijn 410 matties![]()
Edit: Ow wacht, het is in scene gezet. Hij draagt een microfoontje.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Edit: Ow wacht, het is in scene gezet. Hij draagt een microfoontje.
Waar zeg ik deel van uit te maken?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen voor dat klote volk waar jij zegt deel van uit te maken die afgelopen week een man bijna vermoord hebben
Feyenoord supportersquote:Op maandag 25 februari 2008 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik deel van uit te maken?
wilde juist hetzelfde typen. Gezellig op stap geweest zaterdagavond in breda?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
410 matties. Je weet duidelijk niet over wie je praat
.
ja, was annet er ?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je viel toch alleen op oude vrouwen?
HAHAHAHAHAH WAT EEN ..... laat ook maarquote:
Enig idee hoelaat dat toen opstappen was? Ik zit te kutten met werk die zondag en daar kan m'n voorrang wel eens van afhangen...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
was dat vorig jaar niet rond de 18 euro ofzo... Toen was het overigens auto combi met parkeren in Hengelo. Dat zal de prijs ook wel doen kelderen.
Hmm matig dat het zo duur is, maar ga toch wel denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
was dat vorig jaar niet rond de 18 euro ofzo... Toen was het overigens auto combi met parkeren in Hengelo. Dat zal de prijs ook wel doen kelderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |