Lurling is een debiel maar in deze heeft ie gelijk. Al is Davids in vorm natuurlijk ook een goede speler.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo erg veel zit ie er niet naast hoor... helaas...
Je viel toch alleen op oude vrouwen?quote:
Tuurlijk, zo'n middelmatige speler moet zijn bek houden, maar echt een heel elftal toppers hebben we niet nu.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Punt is meer dat Lurling het niet hoort te zeggen, maar iemand die iets meer gepresteerd heeft. Nu is het pure frustratie na gisteren.
En die witte schermen de hele tijd op FOK! zijn knap irritant...
Nee,quote:
Geen fotoquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee,
En die dochter van hem is in werkelijk een stuk minder als op die foto die ik een tijd geleden hier voorbij zag komen.
Wat een trieste gast. "Als we niet in het zich stonden had ik je geslagen"quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wist niet dat je zulke gezellige bedrijfsuitjes in de Arena kon organiseren!klik
of was deze alweer oud?![]()
Daar wil je inderdaad geen ruzie mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wist niet dat je zulke gezellige bedrijfsuitjes in de Arena kon organiseren!klik
410 mattiesquote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een trieste gast. "Als we niet in het zich stonden had ik je geslagen"![]()
En nog mooier, meteen na het voorval zijn telefoon pakken en zijn stoere daad natuurlijk door bellen aan zijn 410 matties![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor dat klote volk waar jij zegt deel van uit te maken die afgelopen week een man bijna vermoord hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En nog mooier, meteen na het voorval zijn telefoon pakken en zijn stoere daad natuurlijk door bellen aan zijn 410 matties![]()
Edit: Ow wacht, het is in scene gezet. Hij draagt een microfoontje.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Edit: Ow wacht, het is in scene gezet. Hij draagt een microfoontje.
Waar zeg ik deel van uit te maken?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen voor dat klote volk waar jij zegt deel van uit te maken die afgelopen week een man bijna vermoord hebben
Feyenoord supportersquote:Op maandag 25 februari 2008 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik deel van uit te maken?
wilde juist hetzelfde typen. Gezellig op stap geweest zaterdagavond in breda?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
410 matties. Je weet duidelijk niet over wie je praat
.
ja, was annet er ?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je viel toch alleen op oude vrouwen?
HAHAHAHAHAH WAT EEN ..... laat ook maarquote:
Enig idee hoelaat dat toen opstappen was? Ik zit te kutten met werk die zondag en daar kan m'n voorrang wel eens van afhangen...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
was dat vorig jaar niet rond de 18 euro ofzo... Toen was het overigens auto combi met parkeren in Hengelo. Dat zal de prijs ook wel doen kelderen.
Hmm matig dat het zo duur is, maar ga toch wel denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
was dat vorig jaar niet rond de 18 euro ofzo... Toen was het overigens auto combi met parkeren in Hengelo. Dat zal de prijs ook wel doen kelderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |