Waar zeggen wij dat hij dat niet zo is?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daar gaat het niet om martin, Davids is een held, de belichaming van alles wat voor Ajax staat maar jullie doen alsof hij sikora is. Beetje respect voor een Ajacied van zijn kaliber kan geen kwaad.
In zijn uitspraken toonde hij enkel respect voor Ajax, dat hij hoopt dat alles weer goed komtquote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn uitspraken waren ook niet netjes he.
Zoek het Ajax topic maar op van Ajax - PSV daar zul je het antwoord vinden martin.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar zeggen wij dat hij dat niet zo is?
Helemaal mee eens, opmerkelijk toch dat koster droge jongens als rommedahl de voorkeur geeft...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:46 schreef Chadi het volgende:
Als je ziet hoe Barca het nu doet.. op iedere lijn een speler of 2 die iemand kan passeren . Xavi ..Messi.. Ronaldihno.. Iniesta.. Eto'o.. Toure etc en wij hebben er 2 die iemand kunnen passeren en die zetten we op de bank![]()
En ik zeg niet dat Leo of Suarez net zo goed zijn maar het gaat om het idee
Hij zou wel goed trainenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Maar iedereen hier ziet het dat Rommedahl dramatisch speelt en toch stelt Koster hem op. Koster heeft al zoveel ervaring en zijn trainers diploma, waarom ziet hij het nou gewoon niet dat hij iemand anders moet opstellen dan Rommedahl.
Ik snap Koster wel een beetje hoor omdat Rommedahl meer mee verdedigt maar je hebt aanvallend helemaal niks aan hem. En hij staat er niet om te verdedigen maar om aan te vallen. Dan zijn Leonardo en Suarez verdedigend minder maar aanvallend zijn ze stuk voor stuk minimaal net zo goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Maar iedereen hier ziet het dat Rommedahl dramatisch speelt en toch stelt Koster hem op. Koster heeft al zoveel ervaring en zijn trainers diploma, waarom ziet hij het nou gewoon niet dat hij iemand anders moet opstellen dan Rommedahl.
Een tijd geleden was dat mee verdedigen hard nodig, maar nu we Silva hebben en Gabri daarvoor die in vorm is komt er weinig gevaar van de rechterkant.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap Koster wel een beetje hoor omdat Rommedahl meer mee verdedigt maar je hebt aanvallend helemaal niks aan hem. En hij staat er niet om te verdedigen maar om aan te vallen. Dan zijn Leonardo en Suarez verdedigend minder maar aanvallend zijn ze stuk voor stuk minimaal net zo goed.
En je beste wapen is nog altijd de aanval . Verdedigend moet het anders opgelost worden door het middenveld bijvoorbeeld.
Remind me pleasequote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn uitspraken waren ook niet netjes he.
Dat klopt helemaal. Verder loopt Rommedahl de ruimtes dicht door te veel in de bal te komen en niet de diepte te zoeken met zijn snelheid.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Een tijd geleden was dat mee verdedigen hard nodig, maar nu we Silva hebben en Gabri daarvoor die in vorm is komt er weinig gevaar van de rechterkant.
Nou ik was laatst bij een training. Die rommedahl stond bijna het volle uur langs de kant met Kennedy te lullenquote:
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hiddink wordt TD![]()
![]()
Geloof je het zelf?
Ik vind Rommedahl ook wel tof, ook toen met dat schilderenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:18 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Nou ik was laatst bij een training. Die rommedahl stond bijna het volle uur langs de kant met Kennedy te lullenSteeds uitleggen dat Koster zei want Kennedy verstond het niet
Af en toe rende Rommedahl ff naar voren en 9 van de 10 keer kreeg hij de bal niet eens
Maar ik blijf Rommedahl tof vinden
Keeper moet meer meedoen. Nu staat hij te wachten tot er een bal op het doel gaat om die te redden.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer gaan we trouwens oefenen op mannetje dekken bij een standaardsituatie?
Dan nog, er lopen er gewoon standaard 2 vrijquote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Keeper moet meer meedoen. Nu staat hij te wachten tot er een bal op het doel gaat om die te redden.
Ja dat is zo maar hij dot ook niet mee. Hoge ballen rond de 5 moeten voor hem zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan nog, er lopen er gewoon standaard 2 vrij
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:16 schreef devv05 het volgende:
Het was weer matig, op deze manier gaan we de play-offs niet winnen. Grote schoonmaak deze zomer.
Als je het weet PM me ffquote:Op zondag 24 februari 2008 18:42 schreef Triptamine het volgende:
Heeft er iemand trouwens een betrouwbare online shop waar ik internationale shops kan kopen? er zijn er namelijk zo veel en ik zoek er een waar ik het shirt ook daadwerkelijk krijg(en dan een echte enzovoorts).
Maar Makaay is beter dan Huntelaarquote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je het weet PM me ff
Mijn dank is groot
[ afbeelding ]
![]()
En wat Davids betreft: het beste is er ook wel af ook al blijft een gróte persoonlijkheid. Altijd een speler geweest die ik hoog heb zitten als mens
Helaas kunnen we geen 2 rondjes tegen Feyenoord spelen.quote:
Nog een spuugbeestjequote:
quote:zondag 24 februari 2008
Klaas Jan Huntelaar het spuugbeestje van Ajax (Column)
Die Klaas Jan Huntelaar van Ajax is een redelijke voetballer. Hij oogt een tikkeltje arrogant, maar dat zal, zoals dat bij arrogante mensen gebruikelijk is, wel gegrond zijn in onzekerheid. Waar ik echter spuugzat van word, is van de fluimen van deze jongen. Het is zelfs zo erg, dat na een minuut of dertig voetballen met Klaas Jan het veld bezaaid ligt met groene aanslag. Een probaat glijmiddel voor slidings. Ja, als Huntelaar meedoet wordt er heel wat afgeglibberd op het veld.
Die Huntelaar is zelfs verantwoordelijk voor irritaties tussen mijn gewaardeerde echtgenote en mij. Ergernissen kan ik namelijk moeilijk binnen houden. Uitroepen als “Getverderrie, wat loopt die jongen weer te spugen zeg!” worden door mijn vrouw steevast beantwoord met “Ja, nou weet ik het onderhand wel.” En dan gooit ze nog wat olie op het vuur door er aan toe te voegen: “Schei nou maar uit met Huntelaar afkammen! Ze doen het allemaal.”
Al dat gespuug van Huntelaar is me geen huwelijkscrisis waard. Daarom houd ik wijselijk mijn mond. Maar omdat ik altijd het laatste woord wil hebben denk ik nog wel: “Ja, ze spugen allemaal. Maar niet zo allemachtig veel als Huntelaar.”
Die Huntelaar zou ook eens moeten denken aan zijn maatschappelijke status. Zijn voorbeeldfunctie voor jongeren. Al die ventjes denken dat ze per fluim meer toegroeien naar het beeld van hun idool. Helemaal ongelijk hebben ze daar overigens niet in. Want als je per wedstrijd 5 liter uitfluimt, dan scheelt dat toch behoorlijk in sprongkracht. Een kopgoaltje wordt zo een stuk simpeler.
Bovendien speelt het makkelijker tegen fysiek misselijke tegenstanders, dan tegen mentaal misselijke. Let u maar eens op de verdedigers van de tegenstanders van Ajax. Die lopen over het algemeen asgrauw en kokhalzend over het veld. Bovendien zijn ze meer bezig met het ontwijken van fluimen, dan met het uitschakelen van Huntelaar.
Geen wonder dat hij zo topscorer van Nederland kan worden, deze ongekroonde koning van alle spuugbeestjes.
Happytu(r)f
VI heeft daar ook een handje van, beetje mensen belachelijk maken. Doen ze trouwens wel bij bijna elke voetballerquote:
Haha inderdaad zeg, jezus. Het is niet grappig, het is geen column, door welke slappe zak hooi is dit geschreven?quote:
quote:
Ja want hij heeft zoveel ervaring op dat gebied.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef Messenga het volgende:
Laat Rijkaard maar Algemeen Directeur worden.
Hij is een Boegbeeld met voetbalknowhow.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want hij heeft zoveel ervaring op dat gebied.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef Messenga het volgende:
Laat Rijkaard maar Algemeen Directeur trainer worden.
Ik hoop wel dat je een grapje maaktquote:Op zondag 24 februari 2008 23:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is een Boegbeeld met voetbalknowhow.
Zie PIquote:Op zondag 24 februari 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een grapje maakt
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:57 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/nac-Ajax.wmv
Lijkt me duidelijk. Die had veel meer van z'n laatste jaren bij Ajax verwacht, net als Stam.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat Edje zo snel de handdoek in de ring gaat gooien, ben benieuwd wat zijn beweegredenen zijn.
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Die had veel meer van z'n laatste jaren bij Ajax verwacht, net als Stam.
Wel een aderlating voor Ajax volgend jaar trouwens als Huntelaar, Stekelenburg, Heitinga en Davids vertrekken. Financieel is het daartentegen gewoon angstaanjagend aan het worden hoeveel geld Ajax weer zal incasseren deze zomer. Jullie verdienen straks per jaar meer aan transfers dan clubs als Juventus.
Van Basten zal echt op de jeugd aangewezen zijn, want ik zou niet weten welke grote spelers hij zou kunnen halen. Seedorf zou er een kunnen zijn maar daar heeft ie niet zo'n goede band mee, en voor de rest blijft er weinig over. Dus ik ben benieuwd of van Basten die tijd krijgt, ik denk het niet.
Vandaar dat ik het over schrikbarende transferbedragen hadquote:Op maandag 25 februari 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.
Jeugdspelers hebben tijd nodig, en ik denk dat de meeste Ajax-supporters geen geduld (meer) hebben. Dat wordt van Bastens grootste valkuil.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk gaan Marco en Johan niet te veel shoppen in het buitenland.
Eigen jeugd.
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:57 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/nac-Ajax.wmv
Aankopen hebben ook tijd nodig, misschien zelfs wel meer.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jeugdspelers hebben tijd nodig, en ik denk dat de meeste Ajax-supporters geen geduld (meer) hebben. Dat wordt van Bastens grootste valkuil.
Gezien het feit dat Marco de jeugd redelijk goed kent (ook al lopen er nu nieuwe spelers, hij kent de structuur) en Cruijff er juist altijd op hamert dat meer eigen jeugd moet doorstromen en minder kutaankopen gedaan moeten worden, denk ik dat dat wel mee zou vallen.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk gaan Marco en Johan niet te veel shoppen in het buitenland.
Eigen jeugd.
Riep hij nog "LAAT JE NIET GEK MAKEN!" tegen die hekkenklimmertjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmen![]()
Hoe kansloos
![]()
En het moment dat Sjonnie de supporters bedankt..............
Kippenvel
Edit: Ruud van Big Brother was ook aanwezig_!
![]()
Die ene dan met ze capuchon helemaal dicht om ze kop:quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmen![]()
Hoe kansloos
![]()
En het moment dat Sjonnie de supporters bedankt..............
Kippenvel
Edit: Ruud van Big Brother was ook aanwezig_!
![]()
Kom op zeg. Normaal ben je best realistisch, maar waarom zouden spelers van dat kaliber naar Nederland komen? Dan stagneert hun ontwikkeling eerder dan dat ze beter worden. Als ze al verhuurd worden, dan is het aan een Engelse subtopper ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zou ik echte mega-talenten van het kaliber Messi en Krkic best een seizoen (of 2) bij Ajax willen zien rijpen. Op het niveau van de Eredivisie kunnen zij zeker wel het verschil maken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ene dan met ze capuchon helemaal dicht om ze kop:
BUITEN, BUITEN KOM BUITEN![]()
Edgar zal wel zoiets hebben van : je hebt 4 jaar lang elke middelmatige prutser boven me verkozen bij Oranje, en nu zou ik opeens voor jou bij Ajax wel moeten blijven en waardevol moeten zijn?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:48 schreef Ruiseart het volgende:
Maare, kom Marco.. ga even kletsen met Edgar
Oh?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Overigens is Messi al doorgebroken, net als Modric
Wat wou je zeggen, dat het onbekende talenten zijn? Modric is vaste international, Messi is een van de bekendste jonge spelers ter wereld (en ook al lang international geloof ik) en iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt, zal Krkic als een van de meestbelovende spelers opnoemen.quote:
Dat denk ik niet. Ajax of Blackburn Rovers. Makkelijke keuze. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ze al verhuurd worden, dan is het aan een Engelse subtopper ofzo.
Even offtopic hé, en de vraag zal je vast al eens eerder gehoord hebben, maar als Ajax tegen Arsenal speelt, voor wie ben je dan?quote:
Ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 01:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even offtopic hé, en de vraag zal je vast al eens eerder gehoord hebben, maar als Ajax tegen Arsenal speelt, voor wie ben je dan?
Premier League of Mickey Mouse-competitiequote:Op maandag 25 februari 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax of Blackburn Rovers. Makkelijke keuze.
Zegt niets..quote:Op maandag 25 februari 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat wou je zeggen, dat het onbekende talenten zijn? Modric is vaste international, Messi is een van de bekendste jonge spelers ter wereld (en ook al lang international geloof ik) en iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt, zal Krkic als een van de meestbelovende spelers opnoemen.
In Nederland ja. Buiten Nederland is het nog altijd Ajax. En elk toptalent weet dat Ajax een perfecte club is om te ontwikkelen, ook al spelen ze in de Mickey Mouse competitie.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Premier League of Mickey Mouse-competitie. Kom op zeg, als een Nederlandse club al kans maakte op een toptalent dan was het PSV, met name door de Europese prestaties en de onaantastbare status die ze op dit moment in Nederland hebben.
Voor Modric geldt hetzelfde. Is al lang en breed international.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ging me om de naam Modric. Denken alsof ik niet doorheb dat Messi en Krkic wonderkinden zijn, tsjeez Kromme
Tegen Ajax en het Nederlands elftal heeft hij niet bepaald weten te imponeren. Als hij zijn droomtransfer naar Barca wil laten uitkomen, zal hij echt alles uit de kast moeten halen. Het verschil met een Messi of een Benzema zitten minstens 2 gaten tussen.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor Modric geldt hetzelfde. Is al lang en breed international.
Denk je dat in het buitenland de tijd stil staat? Die zien ook dat Ajax kansloos verliest van Kopenhagen en Slavia Praag en in Nederland geen titels meer pakt, maar dat 'Pie Es Vieee' op dit moment een stuk beter draait.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
In Nederland ja. Buiten Nederland is het nog altijd Ajax.
Noem eens een voorbeeld van een buitenlands toptalent dat naar Ajax is gekomen en daarna doorgebroken? Je had Zlatan, Maxwell en Chivu een aantal jaar terug maar volgens mij waren dat geen wereldwijd bekende talenten toen ze naar Nederland kwamen.quote:En elk toptalent weet dat Ajax een perfecte club is om te ontwikkelen, ook al spelen ze in de Mickey Mouse competitie.
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:13 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gLj68Te3SYw
De Kromme je luistert zeker altijd naar die gozers he.
Dat klopt ja, maar Messi komt natuurlijk uit een veel groter voetballand, trainde op jonge leeftijd al op veel hoger niveau en is gewoon ook een groter talent. Wil niet wegnemen dat Modric een toptalent is. Je slaat anders ook geen boden tot 50 miljoen af.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Ajax en het Nederlands elftal heeft hij niet bepaald weten te imponeren. Als hij zijn droomtransfer naar Barca wil laten uitkomen, zal hij echt alles uit de kast moeten halen. Het verschil met een Messi of een Benzema zitten minstens 2 gaten tussen.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 25 februari 2008 01:15 schreef Nashje het volgende:
Jasza kun je niet een keer opbokken met je youtube filmpjes?
Nou ja, je moet dingen wel in de context zien zoals het voetbal nu is in Europa.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:54 schreef De.Kromme het volgende:
Is dat niet meteen een hele zware vergelijking, iemand met van Gaal in z'n eerste Ajax-periode meten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |