Winnen we eens en gaan we hier over beginnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:10 schreef Pritt het volgende:
We hebben gewoon meer goals tegen dan de nummer laatst uit de competitie!
Steek had die 1e goal moeten hebben... Verder was ie wel goedquote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
Heitinga![]()
Huntelaar![]()
Steek![]()
Urby speelde vandaag trouwens ook weer redelijk
Hij moet vaker uitkomen en niet op de lijn blijven staan bij die vrije trappen. Voordat ie genomen wordt moet hij al van zijn lijn af.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Steek had die 1e goal moeten hebben... Verder was ie wel goed
Edje voor de verandering ook eens een voldoende hehe
Inderdaad. En het liefst gewoon knie vooruit! Niet dat zachtaardige uitkomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moet vaker uitkomen en niet op de lijn blijven staan bij die vrije trappen. Voordat ie genomen wordt moet hij al van zijn lijn af.
ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
Heitinga![]()
Huntelaar![]()
Steek![]()
Urby speelde vandaag trouwens ook weer redelijk
moeilijk he, dat nederlandsquote:Op zondag 24 februari 2008 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gedacht dat we zouden verliezen, nu excelsior iedereen verwacht winst dus waarschijnlijk verliezen we
quote:
quote:
Kom je alleen maar om te zeiken?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef DANILXL het volgende:
hoeveel tegengoals 100 ofzo
Kan nooit erger zijn dan die gozer die het kampioenschap van AZ op zijn been liet zettenquote:
Jhon van beukering bij Ajax?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als ik Jhonny was zou ik bij Ajax blijven, maar ja ik ben Jhonny niet.
Oepsquote:
quote:
Haal die twee namen wel meer door elkaarquote:
John scoort meer dan Jhon.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haal die twee namen wel meer door elkaar. Jhon of John
Klonk in ieder geval wel leuk op tv. Omdat je ook niet weet wat er aan de hand is in het uitvakquote:Op zondag 24 februari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
Kom laten we ff gezellig tegen de glazen wanden gaan trappen na 10 minute, ineens zie je 50 man naar rechts rennen, stewards schrokken zich volgens mij de tering
Dat was ikquote:Op zondag 24 februari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
Mooiste was nog zo'n gozer van 1.65 ofzo die wilde het net pakken en dan omhoog klimmen volgens mij, maar hij kwam amper bij het net
Achja ik moest er wel smakelijk omlachen, al die gastne total loss tegen die wandquote:Op zondag 24 februari 2008 18:18 schreef Silenus het volgende:
Veel geschreeuw en weinig wol natuurlijk. Ook na de wedstrijd nog even wat hommeles in de gracht, maargoed...met een ijzeren wand daartussen doe je weinig.![]()
Ik zag mezelf nog mooi juichen bij de 2-3 op een videofragmentje.
Die is er toch nog gewoon (al heet het nu wel anders)?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef sexymofo het volgende:
beetje offtopic, maar waar is dat ajax tournament gebleven?
en tevens tvp
boertje wordt gefrustreerd om Johnny!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..
EDIT: kunnen ze die Taylor niet eens tegenover Heitinga zetten ofzo?
Ze kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
boertje wordt gefrustreerd om Johnny!
Kan weinig anders zeggen dan: mee eens. Uitvak was misschien een beetje dood, maar daaromheen heb ik me prima vermaakt. Leuk dagje wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:36 schreef Silenus het volgende:
Mooie wedstrijd, eindelijk eens gewonnen. Mocht ook wel na al die dramapotjes.
Een en al gezelligheid vandaag.
Echte krijg je toch alleen clubsgewijs? Of in de winkel, volgens mij staat internet vol met neppe troep...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:42 schreef Triptamine het volgende:
Heeft er iemand trouwens een betrouwbare online shop waar ik internationale shops kan kopen? er zijn er namelijk zo veel en ik zoek er een waar ik het shirt ook daadwerkelijk krijg(en dan een echte enzovoorts).
Volgens mij zijn er wel site's die de "echte" verkopen, die stonden in het voetbalshirts topic altijd, maar dat topic is verdwenen want er is nu weinig te doen op shirtgebied, en hij staat niet in MyATquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Echte krijg je toch alleen clubsgewijs? Of in de winkel, volgens mij staat internet vol met neppe troep...
Op TV zagen we Suarez, Luque en Leonardo lachend naar het uitvak kijkenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Achja ik moest er wel smakelijk omlachen, al die gastne total loss tegen die wand![]()
Ja die kneus die links op dat hek ging klimmen, kreeg spontaan de ingeving om iets naar ze kop te gooien
Tuurlijk is het bullshit, maak je maar niet ongerust. SVA'ers zullen ook nog wel aan de beurt komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:43 schreef Jasza het volgende:
Hoor van iemand dat PSV uit uitverkocht schijnt te zijn?
Mag hopen van niet, ga morgen ff een kaart halen, maar lijkt me bullshit toch?
Hehe zal wel weer zo'n ticketbox kneus zijnquote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk is het bullshit, maak je maar niet ongerust. SVA'ers zullen ook nog wel aan de beurt komen.
Was weinig boeiends, ja klonk vast alsof het hele stadion werd verbouwd omdat dat plastic best hard was en dat dus vrij hard klinkt als er 50 man tegen staan te bonkenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Op TV zagen we Suarez, Luque en Leonardo lachend naar het uitvak kijkenMaar het klonkt wel leuk idd
jaloers ?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ed en Roelof zijn mattie's
Jeweettoch iedereen wil toch een high five van onze grote vriend Luingequote:
quote:
iddquote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef GGMM het volgende:
Davids is niet blij met van Basten.
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef GGMM het volgende:
Davids is niet blij met van Basten. Lindgren
Ik vind dat juist een makkelijk genomen conclusie. Eerst liet hij weten dat het wel waarschijnlijk was dat ie volgend jaar weg zou gaan en nu zegt ie dat ie er nog niet uit is. Misschien bekijk ik het anders doordat ik het hoop hoor, maar Johnny is wel eerlijk genoeg om het te zeggen als hij denkt dat hij weg gaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
heitinga is ook wel weg
Inderdaad, komt vanzelf wel die beslissing.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een makkelijk genomen conclusie. Eerst liet hij weten dat het wel waarschijnlijk was dat ie volgend jaar weg zou gaan en nu zegt ie dat ie er nog niet uit is. Misschien bekijk ik het anders doordat ik het hoop hoor, maar Johnny is wel eerlijk genoeg om het te zeggen als hij denkt dat hij weg gaat.
valt me vies tegen jaquote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee Davids houdt de eer aan zichzelf nadat hij door bijna iedereen hier is afgeschreven! Heel erg jammer dat zo'n Ajax held zo wordt uitgekotst door ook jullie om 2 kutovertredingen.
Wat een onzin. Mag je tegenwoordig niet meer zeggen dat je dom bent als je zo'n overtreding maakt en dat Lindgren beter speelt?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee Davids houdt de eer aan zichzelf nadat hij door bijna iedereen hier is afgeschreven! Heel erg jammer dat zo'n Ajax held zo wordt uitgekotst door ook jullie om 2 kutovertredingen.
Ach, zo zijn Ajax supporters over het algemeen natuurlijk..quote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jaaa het is onze schuld dat Davids stoptquote:Op zondag 24 februari 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Des te belachelijker zijn opmerkingen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Verder is dit nog helemaal niet definitief, hij heeft nog niet eens met Marco gesproken
Leg het eens uit pizzavreter...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
is begrijpend lezen zo'n uitdaging voor je dat jouw hersenen compleet andere zinnen op je netvlies toveren hafca?
Toegegeven het staat daar wel raar, maar ik bedoel natuurlijk dat Davids ermee stopt door alle kritiek die er op hem is geweest na die overtredingen paar weken geleden, ik kan er gewoon niet met mijn kop bij dat er Ajacieden zijn die een speler van zijn kaliber hem op zo´n groffe wijze zomaar aan de kant schuiven.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leg het eens uit pizzavreter...
Jij zegt toch dat Davids stopt omdat wij hem uitkotsen?
Leg mij eens uit wie hem uitkotst...
Doe ik dat? Ik zal altijd respect voor hem hebben, maar eerlijk is eerlijk, Lindgren is op dit moment beter dan Davids. En die uitspraken van Davids net sloegen nergens op, aangezien hij nog niet eens met Marco gepraat heeft. Hij weet niet eens wat Van Basten met hem van plan is...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toegegeven het staat daar wel raar, maar ik bedoel natuurlijk dat Davids ermee stopt door alle kritiek die er op hem is geweest na die overtredingen paar weken geleden, ik kan er gewoon niet met mijn kop bij dat er Ajacieden zijn die een speler van zijn kaliber hem op zo´n groffe wijze zomaar aan de kant schuiven.
Wat zei ie dan precies net? Ik miste het ff.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik dat? Ik zal altijd respect voor hem hebben, maar eerlijk is eerlijk, Lindgren is op dit moment beter dan Davids. En die uitspraken van Davids net sloegen nergens op, aangezien hij nog niet eens met Marco gepraat heeft. Hij weet niet eens wat Van Basten met hem van plan is...
Hoe weet je dat Lindgren beter is, Davids speelt zijn derde wedstrijd dit seizoen en Lindgren eveneens.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik dat? Ik zal altijd respect voor hem hebben, maar eerlijk is eerlijk, Lindgren is op dit moment beter dan Davids. En die uitspraken van Davids net sloegen nergens op, aangezien hij nog niet eens met Marco gepraat heeft. Hij weet niet eens wat Van Basten met hem van plan is...
Hij zei te willen stoppenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zei ie dan precies net? Ik miste het ff.
Omdat Lindgren vaak genoeg voor Groningen heb zien spelen en dat is echt een geweldige speler.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Lindgren beter is, Davids speelt zijn derde wedstrijd dit seizoen en Lindgren eveneens.
Davids heeft ons vorig jaar bijna de titel bezorgt, dat moet ik Lindgren nog maar eens zien doen!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat Lindgren vaak genoeg voor Groningen heb zien spelen en dat is echt een geweldige speler.
En Litmanen was vroeger ook gewelidg.....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Davids heeft ons vorig jaar bijna de titel bezorgt, dat moet ik Lindgren nog maar eens zien doen!
Denk dat dat idd de reden is. Jammer.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:23 schreef GGMM het volgende:
Davids is niet blij met van Basten.
Dat weet je toch niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom op hey, Davids komt terug van een been blessure heeft de helft van het seizoen eruit gelegen (en videoclips geschoten) en komt nu pas op niveau. Ik zeg je dat hij weer top gaat worden en dan eis ik jouw excuses!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En Litmanen was vroeger ook gewelidg.....
Beetje respectloos..quote:Op zondag 24 februari 2008 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Later Davids, ik mis je niet...
Lindgren
Zijn uitspraken waren ook niet netjes he.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Beetje respectloos..
Bedankt voor de bewezen diensten edje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |