Eerst een verjaardagsfeestje, daarna de avond doorgebracht bij pa en ma die ik ook al een tijd niet meer gezien/gesproken had.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:13 schreef renz0r het volgende:
Wat hebben de Zwijndrechters zo op hun zaterdagavond gedaan?
Ik ben naar Reverse in Antwerpen geweest. Hardstyle/hardcorefeest.
Was best leuk, voor 1 keer.
Allemaal een rondje van het huis !!!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:13 schreef renz0r het volgende:
Deel 10, netjes gedaan Zwijndrechters!
Jubilieum!
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:38 schreef Ritchie het volgende:
Net terug uit Breda... verloren van ajax
pak deze maar:quote:Op maandag 25 februari 2008 07:37 schreef ThAzOnE het volgende:
PS kan iemand die reporter strip hosten? Mijn hosting waar die nu op staat zal per 17 maart worden opgeheven.
V8 ???quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef towncar het volgende:
Heb 's avonds zitten uitrusten en mijn wonden gelikt van het werken aan m'n auto zaterdagmiddags....8 bougies vervangen en de laatste bougies hebben me per stuk 3 kwartier gekost, %#&@ wat kon ik daar moeilijk bijkomen !....heb nou nog spierpijn![]()
Bijna goed, wel een V8...maar de Lincoln heb ik al een tijd geleden verkocht, het is nu deze:quote:Op maandag 25 februari 2008 17:11 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
V8 ???
of een T spark ?????
ik gok een Lincoln Towncar
Gelukkig wel, ding weegt bijna 2 ton...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:53 schreef rollator_GSI het volgende:
vrij van wegenbelasting towncar??????
Mooie wagen....quote:Op maandag 25 februari 2008 19:11 schreef towncar het volgende:
[..]
Bijna goed, wel een V8...maar de Lincoln heb ik al een tijd geleden verkocht, het is nu deze:
[ afbeelding ]
Die heb ik al 2 weken in huis liggen. en binnenkort nog de aanslag Gemeentebelastingen erbij, kun je weer in totaal bijna 600 piek afdragen.quote:
Die moet ik ook nog invullen, ik moest een paar tientjes betalen geloof ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:51 schreef alpeko het volgende:
Je hebt tot mei om te betalen geloof ik... dat moet toch wel lukken. Deze week de belastingaangifte ingevuld en daar krijg ik ook nog wat leuks van terug.
Die heb ik al gepland staan voor een nieuwe koelkast en een nieuwe televisie. Gelukkig heb ik een partner die de helft meebetaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef rollator_GSI het volgende:
ja leuk die rekeningen,weet waar je vakantiegeld weer heen kan .
Yep in april voor het laatstquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Ritchie het volgende:
Vergeet ook je eventuele no claim van je zorg verzekering ook niet he. Dit jaar voor het laatst
start -> run/uitvoeren -> cmd [enter] en voila je zit in een "dosbox"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef rollator_GSI het volgende:
even heel wat anders tussendoor:
Copy "key.exe" and "mapname.mid" of the map you want to activate to the same folder.
Then, type, in a dosbox in that same foler:
key mapname.mid
wat houd 'dosbox' in ???
Bijnaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
start -> run/uitvoeren -> cmd [enter] en voila je zit in een "dosbox"
Welkom dan maar, ik denk dat je even een PM naar Renzor moet sturen, hij beheert de boel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:05 schreef Dulk het volgende:
ik wil er ook bij ! ik woon ook in zwijndrecht
dus ik ga naar de map die ik wil activerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
iemand nog in de buurt met een verlengde bougiesleutel.
ik heb mijn celica afgelopen zaterdag een grote onderhoudsbeurt gegeven maar mijn bougies zitten op 20cm diepte en ik kom daar niet bij
Het klinkt als je TomTom wilt hacken? Dat mag je niet bespreken hieroquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
dus ik ga naar de map die ik wil activeren
plaats die key.exe erin
open dosbox
en typ :
key naam van de map.mid en dan enter????????
Heb je geen pijpsleutel die je kan gebruiken ? Ik had een setje van die pijpsleutels waar er ook een voor bougies inzat ( met een stuk rubber er in) die was vrij lang....ik heb hem alleen niet meer, maar zo'n pijpsleutel werkt vaak handiger dan een bougiesleutel...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
iemand nog in de buurt met een verlengde bougiesleutel.
ik heb mijn celica afgelopen zaterdag een grote onderhoudsbeurt gegeven maar mijn bougies zitten op 20cm diepte en ik kom daar niet bij
waarschijnlijk bedoelt hij toch de commandprompt (vandaar dat ik dosbox tussen haakjes had gezet) aangezien er met dosbox eerst gemount moet worden en daar niets over gezegd wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bijnamaar dan toch niet zeg maar. Da's de command prompt
Hier kan je het gratis downloaden:
http://www.dosbox.com/download.php?main=1
wat hollandsche info: http://nl.wikipedia.org/wiki/DOSBox
Maar kopieren kan je gewoon in de command prompt doen (of in windows verkenner uiteraard).
die hebben wel de goede lengte, maar ze zijn te "dik" ze kunnen niet in de schacht waar de bougies zittten (de versies die ik heb liggen dan) ik ga wel ff langs amg zo'n sleutel is altijd handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef towncar het volgende:
[..]
Heb je geen pijpsleutel die je kan gebruiken ? Ik had een setje van die pijpsleutels waar er ook een voor bougies inzat ( met een stuk rubber er in) die was vrij lang....ik heb hem alleen niet meer, maar zo'n pijpsleutel werkt vaak handiger dan een bougiesleutel...
Ik heb nu al medelijden met jequote:Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef staticdata het volgende:
en ik ben ondertussen een EX inwoner van zwijndrecht
Nee hoor Barendrecht,nieuwbouw. goede locatie dus niet bij carnisselande / ikeaquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je![]()
Waar ben je nu gaan wonen?
Ah Barendrecht is wel goed, volgens mij ken ik dat gedeelte wel ja. Je wilt inderdaad niet bij de Ikea wonen, daar wordt je niet blij van.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee hoor Barendrecht,nieuwbouw. goede locatie dus niet bij carnisselande / ikea![]()
maar ik woon er al 5 maanden maar Renzor heeft me nog steeds als actief staan
Lijkt me juist ideaal, een ballenbak in je achtertuin.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah Barendrecht is wel goed, volgens mij ken ik dat gedeelte wel ja. Je wilt inderdaad niet bij de Ikea wonen, daar wordt je niet blij van.
Ik denk het wel alleen moet je er rekening mee houden dat ze uitgaan van een peildatum van 1 januari. Dus waar jij op 1 januari woonde, daar betaal je belastingen, ook al ga je halverwege het jaar verhuizen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef ThAzOnE het volgende:
shit gemeentebelastingen binnen
Weet iemand hoe dat trouwens zit als je gaat verhuizen naar een andere gemeente? Ik betaal nl. per incasso. Wordt dit automatisch stopgezet?
Klopt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ThAzOnE het volgende:
OP updaten:
Beroemde mensen die in Zwijndrecht wonen / gewoont hebben
DJ Red (Jeckyll & Hyde, Dance-act)
Volgens hyvesprofiel woont hij in Zwijndrecht (is in HIA geboren)
Ze kunnen die borden beter laten staan, dat gebeurt daar zo vaakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Dulk het volgende:
ik heb zelf geen zin om de dijk over te steken, maar volgens nu.nl (en deze foto's) is de kade weer eens ondergelopen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet ik ook nog krijgen, heb er toevallig vanochtend nog over gebeld. De mijne zal ook wel zoiets zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Na de waterschapsaanslag nu ook een aanslag van de gemeente Zwijndrecht...![]()
EUR 420, te betalen in 2 termijnen op 31/3 en 31/5
589 hier in barendrechtquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Na de waterschapsaanslag nu ook een aanslag van de gemeente Zwijndrecht...![]()
EUR 420, te betalen in 2 termijnen op 31/3 en 31/5
Omgekeerde wereld... geen rekening is niets betalenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef karr-1 het volgende:
Nog steeds niets gezien hier, ik ga ze morgen toch maar eens bellen.
Ha ha nee maar ik heb ook geen zin in gezeik als ik niet betaal. Als ik al voor eind van deze maand het eerste deel moet betalen, dan heb ik toch liever op tijd een waarschuwing.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld... geen rekening is niets betalenIk zou daar toch niet zo'n haast mee maken. Ik heb ook nog niets trouwens. Maak me er niet druk om.
Gezien de situatie op de huizenmarkt zou het best kunnen dat het flink gestegen is, maar ik heb geen idee waar deze stijging op gebaseerd is. Afgelopen december zijn de tarieven vastgesteld in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:34 schreef alpeko het volgende:
Nou hier is 'ie inmiddels binnen. Ik mag 456.90 aftikken. Veel zorgelijker vind ik dat de gemeente van mening is dat de WOZ-waarde van mijn woning dit jaar met 9.000 euro is gestegen. Dat lijkt me een erg enthousiaste inschatting waar de gemeente zelf natuurlijk niet mee in het nadeel is.
40.000 is wel heel erg veel. Of ze hebben daarvoor gewoon veel te laag gezeten? Bij mij lag de WOZ-waarde vorig jaar onder het bedrag waarvoor ik een jaar eerder het huis had gekocht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef rollator_GSI het volgende:
bij ons 40.000 euro sinds we dit huis hebben,in 2,5 jaar tijd
aardig gek 20.000 per jaar gestegen,niet normaal
Kom je niet buiten?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:58 schreef geelkuikentje het volgende:
Echt niet, het is droog hiero. Wind kan ik niet zien vanaf hier, zie geen bomen.
heb het ook hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef rollator_GSI het volgende:
2,5 jaar terug 174.000
en nu 214.000
raar maar waar
Ik Wii altijd op het werkquote:
Je had op z'n minst 11 minuten vergadering kunnen bijwonenquote:
Ik ben vandaag niet wezen werken want ik was/ben ziek, ff fokken tussendoor kon wel. Dus had geen tijd om een machtiging te schrijven. Het geld is op? We hadden toch wel een beetje in kas? Is er uberhaupt iets besloten? Gaat de VvE bijdrage nog omhoog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je had op z'n minst 11 minuten vergadering kunnen bijwonenNiets gemist. Er is niets duurs besloten. Het geld is op namelijk.
Nog geen 2000 euro nu. Maar er is nog iemand met 10.000 euro schuld aan de VVE. Dit jaar echter alleen sparen en enkel wat klein onderhoud. Verder was er aandacht voor overlast. Er schijnt geluidsoverlast te zijn van meerdere bewoners. Ik kan zo al wel 2 bewoners bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet wezen werken want ik was/ben ziek, ff fokken tussendoor kon wel. Dus had geen tijd om een machtiging te schrijven. Het geld is op? We hadden toch wel een beetje in kas? Is er uberhaupt iets besloten? Gaat de VvE bijdrage nog omhoog?
Die hebben wij al een half jaar staan geloof ikquote:
Yep, dat moet ongetwijfeld in mijn portiek zijn. Op de tweede etage hebben ze een klein wit blafmormel. Ze laten dat beest ook altijd lekker tegen die paal voor de portiek aanpissen. En ze laten hem ook geregeld al zittend in de auto uit. Zijn die duiven eindelijk weg (volgens mij), krijg je er een nog al hard blaffend ding voor terug. Dat beest slaat al aan als je in stealth modus de trap op sluipt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:31 schreef geelkuikentje het volgende:
@ alpeko:
Ik hoor nou al de hele tijd een hond keffen. Dat beest klinkt nogal heel irritant met z'n piepgeblaf. Is dat in jouw portiek? Ik wil bijna gaan aanbellen en netjes vragen of dat beest eens stil kan zijn.
Ik wou net zeggen, ik merk vrij weinig van al deze gebeurtenissenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:01 schreef ThAzOnE het volgende:
06:36:59 18-03-08 18 G BRAN Prio 1 BUITENBRAND WEGVERVOER Molenstraat ZWIJNDRECHT
803180636591405381 1405381 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep D Prio 1 )
803180636591405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
803180625351405387
06:25:35 18-03-08 18 G BRAN Prio 1 BUITENBRAND WEGVERVOER ZDT402 Molenstraat ZWIJNDRECHT
803180625351405387 1405387 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep A Prio 1 )
803180625351405385 1405385 BRW Zwijndrecht ( Blusgroep B Prio 1 )
803180625351405370 1405370 BRW Zwijndrecht ( Bevelvoerder van Dienst )
Arm vriendinnetje. Dat is de straat achter ons (eigenlijk meer parkeerplaats) waar onze auto staat. Auto naast haar is in brand gevlogen. Ze mocht eindelijk een keer uitslapen...
btw er is een kans dat de auto in brand is gestoken. De eigenaar lag nl. ook nog te slapen.
Fijne buurt he als het inderdaad zo blijkt: 1x inbraak, 1x bekrassen, 1x wiel jatten en nu mogelijk weer een brand. Blowende hangjeugd in het portiek, constant politie bij de buren, afvaldumps waardoor je zelf je afval niet kwijt kan (ik zie de auto's gewoon stoppen en dumpen (!) , klagen bij de gemeente helpt niet) hoort er tegenwoordig allemaal bij. En dat binnen een half jaar! Ben zo blij dat ik hier weg ga!
Overigens grappig detail...TheSorrow woont in dezelfde straat maar dan iets verder en die woont rustig
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die werken op Goede Vrijdag. Ik ben vandaag en maandag vrij in ieder geval, mijn wederhelft ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef alpeko het volgende:
Wordt er niet meer gewerkt op Goede Vrijdag? Ik ben gewoon braaf aan het werk gegaan. Laat het maar regenen. Alleen wel een beetje jammer van die omgewaaide tent op de Moerdijkbrug.
Gelet op de file van vanmorgen valt dat wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die werken op Goede Vrijdag. Ik ben vandaag en maandag vrij in ieder geval, mijn wederhelft ook.
Prutsersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:04 schreef Dulk het volgende:
Jeugdbendes terroriseerden Drechtsteden waarschijnlijk had iedereen het al gelezen, maar ach het is in de omgeving
Klopt. Ik mocht niet meedoenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef karr-1 het volgende:
Ik las het al in de krant, schijnt voornamelijk om kinderen tussen de 12 en 15 te gaan of zo.
Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een heel klein wit laagje en wat bevroren water op een dak, maar dat was een uur later weer weg.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
het heeft overal gesneeuwd in nederland vandaag,behalve in zwijndrecht
In Rotterdam was het ook goed toeven !!!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:34 schreef rollator_GSI het volgende:
vandaag was het heerlijk in zwijndrecht .
nee we deden een wedstrijdje wie het langst zijn mond kan houden en jij hebt blijkbaar verlorenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
nee we deden een wedstrijdje wie het langst zijn mond kan houden en jij hebt blijkbaar verloren![]()
Wrom nie? Waar is ie gebleven dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef TheSorrow het volgende:
renz0r FOK!t zo goed als niet meer, dus die zien we ook niet meer
Leef nog hoorquote:
ben jij die pyromaan ???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leef nog hoor
Hoogtepunt is voor mij nu wel voorbij, ik post misschien hier en daar inhoudelijk en soms hier.
Leukste tijd is voor mij wel geweest, eens is de lol er vanaf
Hoe kan de lol er nou vanaf zijn?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leef nog hoor
Hoogtepunt is voor mij nu wel voorbij, ik post misschien hier en daar inhoudelijk en soms hier.
Leukste tijd is voor mij wel geweest, eens is de lol er vanaf
en dan zullen ze huilend toegeven?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:35 schreef karr-1 het volgende:
Dan ga je toch je buren bellen en vragen wie dat pak gejat heeft?
Dat ligt aan de manier waarop je het vraagt natuurlijk.....quote:
Onder bedreiging van een keukenmesquote:Op woensdag 16 april 2008 14:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de manier waarop je het vraagt natuurlijk.....
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
ik heb een marrokaan aan de deur gehad met een hazenlip die bekakt probeerde te praten en mij een contract voor het reinigen van de biobak wou aansmeren.
ik dacht eerst dat ik in de zeik werd genomen,maar hij was serieus !
Kwam iets later dan de vuilniswagen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef rollator_GSI het volgende:
voor niks ??????????
Aanvankelijk wist ik dat niet nee. Mijn aan ieder gerichte verzoek om het terug te zetten leverde niet het pak laminaat op maar wel een tip van iemand die wist waar het stond. Heb donderdagavond nog wel meerdere malen geprobeerd om de persoon te spreken te krijgen. Daarna heb ik het vrijdag aan het bedrijf doorgegeven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Je wist dus bij wie het stond? Waarom heb je diegene er niet mee geconfronteerd dan, ipv gelijk de politie erbij te halen? Of ben je wel langsgeweest?
Dan heb je inderdaad gewoon juist gehandeld, was ik even nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aanvankelijk wist ik dat niet nee. Mijn aan ieder gerichte verzoek om het terug te zetten leverde niet het pak laminaat op maar wel een tip van iemand die wist waar het stond. Heb donderdagavond nog wel meerdere malen geprobeerd om de persoon te spreken te krijgen. Daarna heb ik het vrijdag aan het bedrijf doorgegeven.
Dat heeft immers een extra pak moeten bestellen dat nu misschien nog afbesteld kon worden. Ik baalde er alleen maar van dat ik moest wachten op voltooiing van de vloer. Het is immers formeel gezien niet mijn 'zaak', het verdwenen pak was niet mijn eigendom en ook niet mijn verantwoordelijkheid echter heb ik dus wel eerst de kans geboden om het terug te zetten.
geklust bij vriendenquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
Zwijndrecht de gekste
Nog wat bijzonders gedaan met K-dag? Ik zat in Hilversum
Arme jij..... Griepje?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:32 schreef ThAzOnE het volgende:
ziek op bed, was van 30-4 t/m morgen 5-5 vrij.....vandaag eerste dag uit bed
Ik heb het gelezen in de krant en ik ken iemand die daar woont heel goed. schijnt inderdaad een doffe ellende te zijn. Persoonlijk ben ik er nog nooit geweest, maar de verhalen die ik links en rechts hoor zijn niet goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef rollator_GSI het volgende:
iemand het AD van vrijdag of zaterdag gelezen???
stond een stukje in over die nieuwe appartementen op de Zonnestein en Eemstein flats,
er zijn nogal wat gebreken aan die appartementen,volgens een bewoner is het moeilijk warm te stoken,maakt de lift veel herrie (die grenst aan slaapkamers) en komt er wind uit de stopcontacten.
het zal moeilijk worden om de overige appartementen nog te verkopen met deze publiciteit.
nou kom ik wel eens in de zonnestein flat maar het is inderdaad een aanfluiting,alles loopt schots en scheef,lelijke afwerking.
niet zo verwonderlijk ook als je ziet wat er rondloopt,het barst er van de poolse bouwvakkers.
ik snap niet dat ze die ouwetjes dat aan kunnen doen,die zitten al dik 2 jaar in de ellende,of ze hebben lekkage,of er valt vanalles naar beneden en de bergingen staan continu blank omdat de hemelwater afvoer daar eindigt.
Forta,mijn complimenten!!!!!
quote:Verdachten ontsnappen na achtervolging
26 mei 2008
De politie heeft maandagmiddag tevergeefs de inzittenden van een gestolen voertuig achtervolgd. Agenten van het KLPD zagen de auto in Breda rijden en achtervolgden 'm via de A16.
De bestuurder stopte op de W. Snelliusweg in Zwijndrecht. Daar verlieten de vier inzittenden de auto en vertrokken in onbekende richting. De politie zette de buurt af en speurde met een helikopter de omgeving af. Maar de vier verdachten bleven onvindbaar. Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
1 & 1 = twee toch. de leerlingen zijn de dadersquote:Verdachten ontsnappen na achtervolging
26 mei 2008
De politie heeft maandagmiddag tevergeefs de inzittenden van een gestolen voertuig achtervolgd. Agenten van het KLPD zagen de auto in Breda rijden en achtervolgden 'm via de A16.
De bestuurder stopte op de W. Snelliusweg in Zwijndrecht. Daar verlieten de vier inzittenden de auto en vertrokken in onbekende richting. De politie zette de buurt af en speurde met een helikopter de omgeving af. Maar de vier verdachten bleven onvindbaar. Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
Lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
1 & 1 = twee toch. de leerlingen zijn de daders
Misschien waren de getuigen wel de daders?quote:Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
Ik zie hem vaak genoeg op het station of in de trein, maar hij wil mij nooit zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef soares het volgende:
ik zie renzor nog wel vaak lopen...
Dat is dan weer minder, wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:18 schreef ThAzOnE het volgende:
idd watje van het jaar: Renz0r
Overigens blijf ik nog een paar maanden een zwijndrechter...de oplevering is uitgesteld naar eind september
Klote voor je, bij ons hadden ze juist een tandje bijgezet om voor de bouwvak klaar te kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef ThAzOnE het volgende:
mompelt iets over bouwvak...
ach kunnen weer ff doorsparen
btw Mikado heeft zijn deuren geopend voor voetbal....alleen maar turkse vlaggen. Ziet er op zich gezellig uit...vind de politie blijkbaar ook want die staat er alweer
En ik ben verdomd blij dat ze er staan, het scheelt enorm nu de vrachtwages er stapvoets doorheen moeten rijden, veel minder scheuren in mijn muren..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
Precies hetzelfde probleem hier, daarom hebben we die achterlijke pijpen aan het begin en eind van de straat staan.
Dat gelukkig wel.. af en toe komen er nog wel gewone vrachtwagens doorheenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:42 schreef towncar het volgende:
[..]
En ik ben verdomd blij dat ze er staan, het scheelt enorm nu de vrachtwages er stapvoets doorheen moeten rijden, veel minder scheuren in mijn muren..
Ja, een tijd geleden al...ik vraag me af hoe lang zo'n rapport geldig bijft ( juridisch..)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel.. af en toe komen er nog wel gewone vrachtwagens doorheenIs er bij jullie ook iemand langs geweest om de 'schade' op te komen nemen? Bij ons is toen iemand langsgeweest die alle scheurtjes heeft genoteerd.
Het gemeentehuis is nooit open op zaterdag. Ik zou zeggen probeer eens fotograaf? In Walburg en diverse andere winkelcentra zitten er voldoende.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:13 schreef truStie het volgende:
Iemand enig idee waar ik ff simpel een pasfoto kan laten maken op een zaterdag?
Gemeentehuis is helaas gesloten
Op de kort ambachtlaan zit ook een foto zaakje waar je pasfoto's kan maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:13 schreef truStie het volgende:
Iemand enig idee waar ik ff simpel een pasfoto kan laten maken op een zaterdag?
Gemeentehuis is helaas gesloten
Ja, in Winkelcentrum Kortambacht, maar die vind ik duur..quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
Op de kort ambachtlaan zit ook een foto zaakje waar je pasfoto's kan maken.
Pasfoto's zijn sowieso absurd duur. Kwaliteit is belangrijk, maar ik snap de prijzen niet voor die kleine stukjes papier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef MouthG het volgende:
[..]
Ja, in Winkelcentrum Kortambacht, maar die vind ik duur..
Ze zijn allemaal duur, maar als ik moest kiezen, zou ik die toch nemen.
Ik krijg er soms korting omdat we er vaste klant zijn en iemand in de winkel zeer goed kenne
Omdat dat juiste de marge makers zijn voor dat soort bedrijvenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Pasfoto's zijn sowieso absurd duur. Kwaliteit is belangrijk, maar ik snap de prijzen niet voor die kleine stukjes papier.
De laatste keer dat ik bij de kapper was was ik bijna 20 euro kwijt, voor alleen een beetje knippen en scheren, niet eens iets heel bijzonders. Die prijzen worden ook steeds belachelijker.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:59 schreef alpeko het volgende:
Vind het qua prijs op zich nog wel meevallen. Bij de kapper zit ik niet heel veel langer in die stoel en die hebben (voor mij dan) geen dure apparatuur nodig.
Inderdaad, dramatischquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef rollator_GSI het volgende:
het blijft maar regenen in zwijndrecht
Feest in Zwijndrecht? Kan me haast niet voorstellen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef GANZENBORD het volgende:
Was er vandaag/vanavond een feest in Zwijndrecht ?
Hoorde hier in ambacht allerlei muziek, beetje reggae en zulks achtig.
Nou nou, je zal je wel heel bijzonder voelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Uierboord het volgende:
Wat ik vandaag meemaakte in Zwijndrecht.
Het stoplicht ging van groen naar rood, auto's stopten gewoon om te kijken wat er aan de hand was, ik zweer!!!!
Dat vermoeden hadden wij ook al, maar ik kon het nergens uit afleiden of zo. Als volgende week de stationsweg dichtgaat zal het ook wel weer feest worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat het met de afsluiting van de N3 te maken heeft.
Geen idee, iets met het weer of zo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:53 schreef Dulk het volgende:
wat is er gebeurt bij de halfords op walburg ?
er liggen denk ik 7 ruiten uit aan de buitenkant (onder het snooker)
Dit misschien?quote:RUITEN INGETRAPT
ZWIJNDRECHT – De politie hoort twee mannen van 18 jaar uit Zwijndrecht voor de vernieling van ruiten. Een agent zag dat twee mannen tegen ruiten aantrapten van een winkel aan de Dollard in Zwijndrecht. De politieman liep bij de Brusselsestraat op de twee af. Een probeerde weg te fietsen maar de politieman pakte hem vast. De andere verdachte rende weg. Deze meldde zich in de loop van zondag bij het bureau. Het incident gebeurde op zondag 10 augustus 2008 omstreeks 02.45 uur.
Jammer maar Delft is ook geweldig ! Veel succes en plezier...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef Knipoogje het volgende:
Nog 1 dagje en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Delft
Zwijndrecht![]()
Delft![]()
Heb me hier toch 34 jaar vermaakt, maar eensch moet het doek vallen he.
Saturnusstraat enzo, dat staat toch wel bekend als de 'turkenbuurt'quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Zwijndrechters
Een maat van me kan een huisje krijgen in de Uranusstraat, maar twijfelt een beetje of het een leuke en goede buurt is, en geen schotel-city met overlast iedere avond. Iemand die daar wat meer over kan vertellen?
Ze hebben daar toch nieuwe huisjes ook neergezet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Saturnusstraat enzo, dat staat toch wel bekend als de 'turkenbuurt'
Klopt, veel nieuwbouw ook in die wijk. Ziet er allemaal wel erg mooi uit moet ik zeggen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:39 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch nieuwe huisjes ook neergezet?
Maatje van mij woont in een van die nieuwe huisjes (y)quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klopt, veel nieuwbouw ook in die wijk. Ziet er allemaal wel erg mooi uit moet ik zeggen!
Ligt er een beetje aan waar denk ik. Wel veel allochtonen daar, maar je kunt geluk hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Zwijndrechters
Een maat van me kan een huisje krijgen in de Uranusstraat, maar twijfelt een beetje of het een leuke en goede buurt is, en geen schotel-city met overlast iedere avond. Iemand die daar wat meer over kan vertellen?
Ligt er toch ook aan in welke kapteinflat je woont?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon nu ongeveer een jaar in 1 van de Kapiteinflats en die stonden ook altijd heel slecht bekend. Tot op heden heb ik er nog geen problemen gehad en ik woon er prima.
Hoe dichter je bij de Lidl komt hoe erger het wordt is mijn idee. Ik woon dan ook helemaal aan de andere kant, vlakbij die school.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:43 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan in welke kapteinflat je woont?
Heb zelf in de Dekkerflat gewoont, net daarna werd het een senioren-flat.
Lekker rustig dus, al die oude mensen.
Verder deden ze de plantsoenen netjes bijhouden en was er goeie sociale controle![]()
M'n zus woon in de Stamperiusflat, die gaat nog wel dan....
Denk dat de Luidinga-flat het ergst is met die hosselaars op de hoek?
True, maar bij die school is de Dekkerflat dus, dat is toch een seniorenflat? Of ben je zelf al wat ouder...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe dichter je bij de Lidl komt hoe erger het wordt is mijn idee. Ik woon dan ook helemaal aan de andere kant, vlakbij die school.
Ha ha nee hoor, zo oud ben ik nog niet. Ik kijk uit op de Dekkerflat, woon zelf in de Rietbergen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef Uierboord het volgende:
[..]
True, maar bij die school is de Dekkerflat dus, dat is toch een seniorenflat? Of ben je zelf al wat ouder...
Hoe verder je naar voren gaat, hoe erger het wordt inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:43 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan in welke kapteinflat je woont?
Heb zelf in de Dekkerflat gewoont, net daarna werd het een senioren-flat.
Lekker rustig dus, al die oude mensen.
Verder deden ze de plantsoenen netjes bijhouden en was er goeie sociale controle![]()
M'n zus woon in de Stamperiusflat, die gaat nog wel dan....
Denk dat de Luidinga-flat het ergst is met die hosselaars op de hoek?
Dat zijn die hosselaars jah......quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En tegenwoordig zie je vaak groepjes negers vooraan bij de Horsmanflat staan, die nogal luidruchtig om zich heen roepen enzo. Kansloos
Die containers komt omdat niet alleen de flatbewoners de zooi erin proppen, maar de hele buurt beschouwt het als goedkope afvaldump. Ik zie regelmatig mensen lopen met allerlei zooi en je kunt precies zien wanneer iemand bv aan het verbouwen is geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoe verder je naar voren gaat, hoe erger het wordt inderdaadDe Horsmanflat is gewoon een grote chaos (vind ik dan) en bij de Luidinga woont ook vaak genoeg tuig.
Moest vaak de post daar bezorgen, stonden ze met een mannetje of 5 ofzo voor de deur terwijl ik dan naar binnen moest om de post in de bussen te doen, gelukkig nooit echt problemen mee gehad. Het is ook altijd een ontzettende zooi bij de containers enzo![]()
En tegenwoordig zie je vaak groepjes negers vooraan bij de Horsmanflat staan, die nogal luidruchtig om zich heen roepen enzo. Kansloos
Ieder zijn eigen keuze he. Ik hoef hier ook niet de rest van mijn leven te zitten, maar voorlopig zit ik prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Dulk het volgende:
mijn zusje woont in de rietbergen flat, maar het is niet echt mijn type wijk.
ik ben blij dat ik bij walburg woon iig
Als het goed is krijgen we in Zwijndrecht ook die ondergrondse containers die alleen met pasje te openen zijn. Dat scheelt waarschijnlijk al een heel stuk in het vuiltoerisme. Maar voor de rest ben ik het met je eens, iedereen weet het en niemand doet er wat aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:13 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1 vuiltoerisme hebben wij hier ook in de emmastraat (stuk verder dan TheSorrow). Hoe vaak ik wel niet vuil heb moeten opslaan in de kelder, niet normaal. Klagen bij de gemeente helpt ook niet, diverse brieven gestuurd en krijg terug...is bekend...blabla..we houden het in de gaten....blabla. Sterker nog zowel de wijkagent als de gemeente schijnen te weten wie een van de "hoofddaders" is en komt uit de buurt. Alleen durven ze niets te doen...
Maar goed, over 16 dagen word ik ambachter en mag ik gaan spelen met de mollen. Ben benieuwd....zal jullie missen
...maar Zwijndrecht niet
Geen idee, anders moet je er 1 starten hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef TheSorrow het volgende:
Is er ook een Hendrik Ido Ambacht topic?
Ouderen kunnen net zo erg zijn als jongeren hoor.....quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef Vaneela het volgende:
Ik ben nu nog een 't Ambachter maar vanaf volgend jaar een Zwijndrechter! Al heb ik wel 3 jaar van de 5 jaar op het walburgcollege van mijn schooltijd in Zwijndrecht vertoeft. En overigens wonen er veel vrienden van me die ik nog wel regelmatig zie! ^^
De flat waarin wij gaan wonen word nu nog gebouwd dus moeten even wachte! ^^ Maar blijkbaar vinden er een stel bejaarden het nodig om te ouwezeikstralen en de bouw te staken terwijl alle vergunningen rond zijn enzo,.. Niet dat ze een poot hebben om op te staan want alle vergunningen zijn allang en breed vergeven en zijn ze een beetje laat maar voor de formaliteit ligt nu nog maar even voor een maand de bouw stil en komt er een rechtzaak,... Ik wou dat die mensen gewoon lekker gingen breien of schaken of geraniumhangen ipv te zeuren over die nieuwe flat en telkens de boel te terroriseren en te saboteren! Dan hebben ze wat te zeggen over de jeugd,... >_<
Kijk jij daar nog van op dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef Dulk het volgende:
ik zag woensdagochtend gewoon een compleet naakte man (+/- 50 jaar) joggen/wandelen richting de counter (friettent) super vaaaaag, dit was om 06:30h
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef ThAzOnE het volgende:
Ik ging vanochtend onder de douche en ik zag rechts van me ook een naakte man...
Waar gaat dat heen tegenwoordig!!!!
Dat valt dan nog mee... in de sauna schijn je hiermee nog veel vaker geconfronteerd te worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef karr-1 het volgende:
Ik ging afgelopen woensdagavond naar de sportschool en daar zat een vent spiernaakt op de stoep een sigaretje te roken.....
Geen idee, ik kom nooit in een sauna, maar daar lijkt het me iets normaler dan buiten op straat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee... in de sauna schijn je hiermee nog veel vaker geconfronteerd te worden.
volgerlanden zeker ?quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef ThAzOnE het volgende:
zit wat in ja
Laatste week gaat in medebewoners......dan 5 dagen klussen en dan over naar HIA.
Welkom in ons prachtige stadje !!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef Kittyme het volgende:
Ik word ook een Zwijndrechtse! Mijn vriend woont al in Zwijndrecht en ik woon nu in Brabant, en we hebben een huis gekocht in wijk Walburg. Eind oktober / begin november mogen we er in. Zin in!![]()
De komende tijd wordt het dus inburgeren in Zwijndrecht... Maar dat komt vast goed!
Nam hij een trekje van z'n peuk?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef karr-1 het volgende:
Ik ging afgelopen woensdagavond naar de sportschool en daar zat een vent spiernaakt op de stoep een sigaretje te roken.....
Ha ha ik denk het wel, heb hem niet uitgebreid bestudeerd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Nam hij een trekje van z'n peuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |