Ik denk het wel alleen moet je er rekening mee houden dat ze uitgaan van een peildatum van 1 januari. Dus waar jij op 1 januari woonde, daar betaal je belastingen, ook al ga je halverwege het jaar verhuizen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef ThAzOnE het volgende:
shit gemeentebelastingen binnen
Weet iemand hoe dat trouwens zit als je gaat verhuizen naar een andere gemeente? Ik betaal nl. per incasso. Wordt dit automatisch stopgezet?
Klopt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:48 schreef ThAzOnE het volgende:
OP updaten:
Beroemde mensen die in Zwijndrecht wonen / gewoont hebben
DJ Red (Jeckyll & Hyde, Dance-act)
Volgens hyvesprofiel woont hij in Zwijndrecht (is in HIA geboren)
Ze kunnen die borden beter laten staan, dat gebeurt daar zo vaakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Dulk het volgende:
ik heb zelf geen zin om de dijk over te steken, maar volgens nu.nl (en deze foto's) is de kade weer eens ondergelopen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet ik ook nog krijgen, heb er toevallig vanochtend nog over gebeld. De mijne zal ook wel zoiets zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Na de waterschapsaanslag nu ook een aanslag van de gemeente Zwijndrecht...![]()
EUR 420, te betalen in 2 termijnen op 31/3 en 31/5
589 hier in barendrechtquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Na de waterschapsaanslag nu ook een aanslag van de gemeente Zwijndrecht...![]()
EUR 420, te betalen in 2 termijnen op 31/3 en 31/5
Omgekeerde wereld... geen rekening is niets betalenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef karr-1 het volgende:
Nog steeds niets gezien hier, ik ga ze morgen toch maar eens bellen.
Ha ha nee maar ik heb ook geen zin in gezeik als ik niet betaal. Als ik al voor eind van deze maand het eerste deel moet betalen, dan heb ik toch liever op tijd een waarschuwing.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld... geen rekening is niets betalenIk zou daar toch niet zo'n haast mee maken. Ik heb ook nog niets trouwens. Maak me er niet druk om.
Gezien de situatie op de huizenmarkt zou het best kunnen dat het flink gestegen is, maar ik heb geen idee waar deze stijging op gebaseerd is. Afgelopen december zijn de tarieven vastgesteld in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:34 schreef alpeko het volgende:
Nou hier is 'ie inmiddels binnen. Ik mag 456.90 aftikken. Veel zorgelijker vind ik dat de gemeente van mening is dat de WOZ-waarde van mijn woning dit jaar met 9.000 euro is gestegen. Dat lijkt me een erg enthousiaste inschatting waar de gemeente zelf natuurlijk niet mee in het nadeel is.
40.000 is wel heel erg veel. Of ze hebben daarvoor gewoon veel te laag gezeten? Bij mij lag de WOZ-waarde vorig jaar onder het bedrag waarvoor ik een jaar eerder het huis had gekocht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef rollator_GSI het volgende:
bij ons 40.000 euro sinds we dit huis hebben,in 2,5 jaar tijd
aardig gek 20.000 per jaar gestegen,niet normaal
Kom je niet buiten?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:58 schreef geelkuikentje het volgende:
Echt niet, het is droog hiero. Wind kan ik niet zien vanaf hier, zie geen bomen.
heb het ook hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef rollator_GSI het volgende:
2,5 jaar terug 174.000
en nu 214.000
raar maar waar
Ik Wii altijd op het werkquote:
Je had op z'n minst 11 minuten vergadering kunnen bijwonenquote:
Ik ben vandaag niet wezen werken want ik was/ben ziek, ff fokken tussendoor kon wel. Dus had geen tijd om een machtiging te schrijven. Het geld is op? We hadden toch wel een beetje in kas? Is er uberhaupt iets besloten? Gaat de VvE bijdrage nog omhoog?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je had op z'n minst 11 minuten vergadering kunnen bijwonenNiets gemist. Er is niets duurs besloten. Het geld is op namelijk.
Nog geen 2000 euro nu. Maar er is nog iemand met 10.000 euro schuld aan de VVE. Dit jaar echter alleen sparen en enkel wat klein onderhoud. Verder was er aandacht voor overlast. Er schijnt geluidsoverlast te zijn van meerdere bewoners. Ik kan zo al wel 2 bewoners bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet wezen werken want ik was/ben ziek, ff fokken tussendoor kon wel. Dus had geen tijd om een machtiging te schrijven. Het geld is op? We hadden toch wel een beetje in kas? Is er uberhaupt iets besloten? Gaat de VvE bijdrage nog omhoog?
Die hebben wij al een half jaar staan geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |