ben jij die pyromaan ???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leef nog hoor
Hoogtepunt is voor mij nu wel voorbij, ik post misschien hier en daar inhoudelijk en soms hier.
Leukste tijd is voor mij wel geweest, eens is de lol er vanaf
Hoe kan de lol er nou vanaf zijn?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Leef nog hoor
Hoogtepunt is voor mij nu wel voorbij, ik post misschien hier en daar inhoudelijk en soms hier.
Leukste tijd is voor mij wel geweest, eens is de lol er vanaf
en dan zullen ze huilend toegeven?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:35 schreef karr-1 het volgende:
Dan ga je toch je buren bellen en vragen wie dat pak gejat heeft?
Dat ligt aan de manier waarop je het vraagt natuurlijk.....quote:
Onder bedreiging van een keukenmesquote:Op woensdag 16 april 2008 14:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de manier waarop je het vraagt natuurlijk.....
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef rollator_GSI het volgende:
ik heb een marrokaan aan de deur gehad met een hazenlip die bekakt probeerde te praten en mij een contract voor het reinigen van de biobak wou aansmeren.
ik dacht eerst dat ik in de zeik werd genomen,maar hij was serieus !
Kwam iets later dan de vuilniswagen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef rollator_GSI het volgende:
voor niks ??????????
Aanvankelijk wist ik dat niet nee. Mijn aan ieder gerichte verzoek om het terug te zetten leverde niet het pak laminaat op maar wel een tip van iemand die wist waar het stond. Heb donderdagavond nog wel meerdere malen geprobeerd om de persoon te spreken te krijgen. Daarna heb ik het vrijdag aan het bedrijf doorgegeven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Je wist dus bij wie het stond? Waarom heb je diegene er niet mee geconfronteerd dan, ipv gelijk de politie erbij te halen? Of ben je wel langsgeweest?
Dan heb je inderdaad gewoon juist gehandeld, was ik even nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aanvankelijk wist ik dat niet nee. Mijn aan ieder gerichte verzoek om het terug te zetten leverde niet het pak laminaat op maar wel een tip van iemand die wist waar het stond. Heb donderdagavond nog wel meerdere malen geprobeerd om de persoon te spreken te krijgen. Daarna heb ik het vrijdag aan het bedrijf doorgegeven.
Dat heeft immers een extra pak moeten bestellen dat nu misschien nog afbesteld kon worden. Ik baalde er alleen maar van dat ik moest wachten op voltooiing van de vloer. Het is immers formeel gezien niet mijn 'zaak', het verdwenen pak was niet mijn eigendom en ook niet mijn verantwoordelijkheid echter heb ik dus wel eerst de kans geboden om het terug te zetten.
geklust bij vriendenquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
Zwijndrecht de gekste
Nog wat bijzonders gedaan met K-dag? Ik zat in Hilversum
Arme jij..... Griepje?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:32 schreef ThAzOnE het volgende:
ziek op bed, was van 30-4 t/m morgen 5-5 vrij.....vandaag eerste dag uit bed
Ik heb het gelezen in de krant en ik ken iemand die daar woont heel goed. schijnt inderdaad een doffe ellende te zijn. Persoonlijk ben ik er nog nooit geweest, maar de verhalen die ik links en rechts hoor zijn niet goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef rollator_GSI het volgende:
iemand het AD van vrijdag of zaterdag gelezen???
stond een stukje in over die nieuwe appartementen op de Zonnestein en Eemstein flats,
er zijn nogal wat gebreken aan die appartementen,volgens een bewoner is het moeilijk warm te stoken,maakt de lift veel herrie (die grenst aan slaapkamers) en komt er wind uit de stopcontacten.
het zal moeilijk worden om de overige appartementen nog te verkopen met deze publiciteit.
nou kom ik wel eens in de zonnestein flat maar het is inderdaad een aanfluiting,alles loopt schots en scheef,lelijke afwerking.
niet zo verwonderlijk ook als je ziet wat er rondloopt,het barst er van de poolse bouwvakkers.
ik snap niet dat ze die ouwetjes dat aan kunnen doen,die zitten al dik 2 jaar in de ellende,of ze hebben lekkage,of er valt vanalles naar beneden en de bergingen staan continu blank omdat de hemelwater afvoer daar eindigt.
Forta,mijn complimenten!!!!!
quote:Verdachten ontsnappen na achtervolging
26 mei 2008
De politie heeft maandagmiddag tevergeefs de inzittenden van een gestolen voertuig achtervolgd. Agenten van het KLPD zagen de auto in Breda rijden en achtervolgden 'm via de A16.
De bestuurder stopte op de W. Snelliusweg in Zwijndrecht. Daar verlieten de vier inzittenden de auto en vertrokken in onbekende richting. De politie zette de buurt af en speurde met een helikopter de omgeving af. Maar de vier verdachten bleven onvindbaar. Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
1 & 1 = twee toch. de leerlingen zijn de dadersquote:Verdachten ontsnappen na achtervolging
26 mei 2008
De politie heeft maandagmiddag tevergeefs de inzittenden van een gestolen voertuig achtervolgd. Agenten van het KLPD zagen de auto in Breda rijden en achtervolgden 'm via de A16.
De bestuurder stopte op de W. Snelliusweg in Zwijndrecht. Daar verlieten de vier inzittenden de auto en vertrokken in onbekende richting. De politie zette de buurt af en speurde met een helikopter de omgeving af. Maar de vier verdachten bleven onvindbaar. Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
Lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
1 & 1 = twee toch. de leerlingen zijn de daders
Misschien waren de getuigen wel de daders?quote:Volgens getuigen waren twee mannen een school binnengegaan, maar de politie trof slechts twee leerlingen aan.
Ik zie hem vaak genoeg op het station of in de trein, maar hij wil mij nooit zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef soares het volgende:
ik zie renzor nog wel vaak lopen...
Dat is dan weer minder, wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:18 schreef ThAzOnE het volgende:
idd watje van het jaar: Renz0r
Overigens blijf ik nog een paar maanden een zwijndrechter...de oplevering is uitgesteld naar eind september
Klote voor je, bij ons hadden ze juist een tandje bijgezet om voor de bouwvak klaar te kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef ThAzOnE het volgende:
mompelt iets over bouwvak...
ach kunnen weer ff doorsparen
btw Mikado heeft zijn deuren geopend voor voetbal....alleen maar turkse vlaggen. Ziet er op zich gezellig uit...vind de politie blijkbaar ook want die staat er alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |