Hands buiten strafschop gebied.quote:
quote:
Toch niks anders gewend de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is PSV weer aan het kutten.
Het is dat Ajax en Feyenoord zo vlekkeloos winnen de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Toch niks anders gewend de laatste wedstrijden
30 Januari zijn jullie anders weggespeeld geworden.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Toch niks anders gewend de laatste wedstrijden
En smaakte hetquote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is dat Ajax en Feyenoord zo vlekkeloos winnen de laatste tijd
Vertel...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30 Januari zijn jullie anders weggespeeld geworden.
Alleen Willem II uit was vanaf die periode bagger.
Nederlands, moeilijke taal tochquote:Op zondag 24 februari 2008 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30 Januari zijn jullie anders weggespeeld geworden.
jeweettoggggquote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nederlands, moeilijke taal toch.
ja hequote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nederlands, moeilijke taal toch.
Nou bosaap wat is weggespeeld geworden danquote:Op zondag 24 februari 2008 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja he
Gelukkig is er spellingscontrole in word.
@ die andere: Wat vertel ?
Je noemt me bosaap met zelf de naam donkeykong ? Blije kutjoodquote:Op zondag 24 februari 2008 15:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou bosaap wat is wegespeeld geworden dan
PSV heeft gewoon het geluk dat de rest nog slechter speelt dan zij zelf. Kampioen worden ze echt welquote:Op zondag 24 februari 2008 15:15 schreef Wurdsje het volgende:
Sjongejonge wat is PSV weer aan het prutsen zeg.. Als het op deze manier blijft gaan zie ik het kampioenschap zeer somber in voor PSV..
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je noemt me bosaap met zelf de naam donkeykong ? Blije kutjood
Dat jullie in de eigen arena weggespeeld zijn geworden door PSV.
Maar smaakt hetquote:Op zondag 24 februari 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je noemt me bosaap met zelf de naam donkeykong ? Blije kutjood
Dat jullie in de eigen arena weggespeeld zijn geworden door PSV.
Moet jij mij eens vertellen wie het dan moet worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:15 schreef Wurdsje het volgende:
Sjongejonge wat is PSV weer aan het prutsen zeg.. Als het op deze manier blijft gaan zie ik het kampioenschap zeer somber in voor PSV..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |