De coctail die hij zelf gebrouwen heeft. Met een extra scheut champie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus niemand weet, waarom Eric zich zo losjes gedraagt?
Drank? Of de vermeende drugs van dat stel? Lijkt mij het eerste?
bullshit, coke is 50 a 60 euro per gramquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
500/600 ¤
2 gram coke
champagne van 200 ¤
De nacht van Niels?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:54 schreef fredfik het volgende:
erik is net zo als in die bewuste nacht ....waar niet over gesproken mag worden......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
Eric komt terug binnen, rat lacht tegen hem, en gaat weer draaien
Del drinkt van haar 'vergiftigde' drankje, waar rat net uitgebreid aan gesnuffeld heeft
[ afbeelding ]
Dure supplier!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
bullshit, coke is 50 a 60 euro per gram
truste me, dat weet ik 100.000% zeker![]()
(iemand kopen?)
Ik klikte 1 seconde te vroeg op de stopknopquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef STAP01 het volgende:
Gifjesmakers van vanavond! Hebben jullie die!? Eric die drank uit zn mond liet lopen?
Oh, jammer!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik klikte 1 seconde te vroeg op de stopknop![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt er wel een druppel aan zijn remspoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik klikte 1 seconde te vroeg op de stopknop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bullshit, coke is 50 a 60 euro per gram
truste me, dat weet ik 100.000% zeker![]()
(iemand kopen?)
Oh God, dat worden weer rukstreams.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
Eric is geil!
wil je wat ruilen voor een tv en een autoradioquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al voorzien
Oeps, ik dacht dat het Miky was!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al voorzien
3quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, dat worden weer rukstreams.
Ahaa, dus zo zie jij eruitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al voorzien
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana isquote:
Ik lees morgenochtend je verslag welquote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer dat eens allemaal in je neus te krijgenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana is![]()
[ afbeelding ]
ik gok dat huub denkt dat dit 1 a 2 gram is
Lekker gefapt op haar verslag van vanochtend?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees morgenochtend je verslag wel
Negers kunnen helemaal geen coke betalen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Truste Mokum.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees morgenochtend je verslag wel
is gestolen natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Negers kunnen helemaal geen coke betalen.
Ik schreef dusquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Probeer dat eens allemaal in je neus te krijgen
Ga ik weg?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Mokum.![]()
Grapje hoor, net als Heintje![]()
Bij Amanda wordt dat allemaal geabsorbeerd door de siliconen. En anders is er nog genoeg plek in haar lege hersenpan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga ik weg?Begint net leuk te worden..
Ik zit te wachten totdat het gif gaat werken bij Brian en Amanda..ze moeten toch eens een keer neervallen?
Hint Hint!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat het gif gaat werken bij Brian en Amanda..ze moeten toch eens een keer neervallen?
Who is talking about Heintjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
hij laat claire gewoon weten wat een leuke vriendinnen hij gehad heeft en wat voor saai wijf zij isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef petraa het volgende:
Sjesus Huub, je gaat toch niet aan je nieuwe vriendinnetje vertellen,w at je met je ouwe vriendinnetje heb gedaan! Wat een eikel als een vent dat bij mij zou flikken, dan zou ik zeggen daar is de deur.
quote:
Dan nog! Dat doe je niet!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hij laat claire gewoon weten wat een leuke vriendinnen hij gehad heeft en wat voor saai wijf zij is
Of: Eric is een moordenaar volgens Brianquote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
[ [url=http://i267.photobucket.com/albums/ii294/prospertje/ScreenShot020-8.jpg[/IMG
Brave Claire kwam erin als een nymphomane die graag diverse relaties prefereert boven een vaste...
foute cast
[IMG]http://i267.photobucket.com/albums/ii294/prospertje/ScreenShot021-8.jpg]afbeelding[/url] ]
Huub bejubelt Hedda.
Leuke TT voor de volgende: Brian&Amanda denken vergiftigt te worden door Eric.
Hij zoent ook zo raar, net alsof hij het niet kan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat Brian nooit echt wil zoenen met Amanda. Met Nena zoende hij toch wel regelmatig?
Dat zei Nena ook al, soort likken in je mondquote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij zoent ook zo raar, net alsof hij het niet kan.
Nena zei toch dat hij zijn hele tong naar binnen duwde!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen waarom ik geen Huub-fan meer ben? Zo ga je niet met vrouwen om!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef petraa het volgende:
Sjesus Huub, je gaat toch niet aan je nieuwe vriendinnetje vertellen,w at je met je ouwe vriendinnetje heb gedaan! Wat een eikel als een vent dat bij mij zou flikken, dan zou ik zeggen daar is de deur.
Dat heb ik als ik Brian zie sexenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk : De Redactie heeft DGK vergiftigd.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Cluedo kijkt, wie vergiftigd wie!
<kijkt even naar beneden>quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen waarom ik geen Huub-fan meer ben? Zo ga je niet met vrouwen om!En wie het hier niet mee eens is.... die heeft zijn hersens in zijn eikel
Dat is hij zekerquote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Of: Eric is een moordenaar volgens Brian
IK heb geen eikel waar zitten me hersens dan!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen waarom ik geen Huub-fan meer ben? Zo ga je niet met vrouwen om!En wie het hier niet mee eens is.... die heeft zijn hersens in zijn eikel
Die van mji zijn ook spoorloosquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
<kijkt even naar beneden>
Uh oh... Waar zijn mijn hersens gebleven?!?
In je eikel?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk : De Redactie heeft DGK vergiftigd.
Kun je als vrouw ook iets van zeggen hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens Brain bestaat het hebben van seks uit 2 bewegingen, op en neer.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik Brian zie sexen
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar benedenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, door de bomen het bos niet meer zien. Te ranzig voor woorden.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar beneden![]()
Off-t BNN is nu begonnen mte de oerwoud-docu
Een eikel met hersens omdat ik het niet met je eens ben natuurlijk!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar beneden![]()
Dat doen hoeren toch ook? Om afstand te houden?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
HIj zoent haar echt niet he! Hij draait steeds zijn hoofd weg.
Ze is toch wel iets voller dan toen ze erin kwam.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is er weer klaar voor
yeahhhhh ik hou van oerwoud!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een simpel wijf is dat. De enige inhoud die ze heeft is de gebruikelijke 10 cm...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is er weer klaar voor
Vermoed het echt niet als RTL5 dat maandag wil uitzenden ...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
Op SBS is K1 is dat met het gevecht van Brian?? Weet iemand dat?
Het is wel die K1 ja, maar of Brian erin komt? Geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
Op SBS is K1 is dat met het gevecht van Brian?? Weet iemand dat?
Als jij op dit moment naar beneden kijkt en je ziet een eikel waar hersens in zitten....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een eikel met hersens omdat ik het niet met je eens ben natuurlijk!
ok Thxquote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel die K1 ja, maar of Brian erin komt? Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |