Oeps, ik dacht dat het Miky was!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al voorzien
3quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, dat worden weer rukstreams.
Ahaa, dus zo zie jij eruitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al voorzien
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana isquote:
Ik lees morgenochtend je verslag welquote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer dat eens allemaal in je neus te krijgenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana is![]()
[ afbeelding ]
ik gok dat huub denkt dat dit 1 a 2 gram is
Lekker gefapt op haar verslag van vanochtend?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees morgenochtend je verslag wel
Negers kunnen helemaal geen coke betalen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en ik ben een neger (blijkbaar) die denkt dat ie tony montana is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Truste Mokum.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik lees morgenochtend je verslag wel
is gestolen natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Negers kunnen helemaal geen coke betalen.
Ik schreef dusquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Probeer dat eens allemaal in je neus te krijgen
Ga ik weg?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Mokum.![]()
Grapje hoor, net als Heintje![]()
Bij Amanda wordt dat allemaal geabsorbeerd door de siliconen. En anders is er nog genoeg plek in haar lege hersenpan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga ik weg?Begint net leuk te worden..
Ik zit te wachten totdat het gif gaat werken bij Brian en Amanda..ze moeten toch eens een keer neervallen?
Hint Hint!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat het gif gaat werken bij Brian en Amanda..ze moeten toch eens een keer neervallen?
Who is talking about Heintjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
hij laat claire gewoon weten wat een leuke vriendinnen hij gehad heeft en wat voor saai wijf zij isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef petraa het volgende:
Sjesus Huub, je gaat toch niet aan je nieuwe vriendinnetje vertellen,w at je met je ouwe vriendinnetje heb gedaan! Wat een eikel als een vent dat bij mij zou flikken, dan zou ik zeggen daar is de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |