Die van mji zijn ook spoorloosquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
<kijkt even naar beneden>
Uh oh... Waar zijn mijn hersens gebleven?!?
In je eikel?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk : De Redactie heeft DGK vergiftigd.
Kun je als vrouw ook iets van zeggen hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen waarom ik geen Huub-fan meer ben? Zo ga je niet met vrouwen om!En wie het hier niet mee eens is.... die heeft zijn hersens in zijn eikel
Volgens Brain bestaat het hebben van seks uit 2 bewegingen, op en neer.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik Brian zie sexen
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar benedenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, door de bomen het bos niet meer zien. Te ranzig voor woorden.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar beneden![]()
Off-t BNN is nu begonnen mte de oerwoud-docu
Een eikel met hersens omdat ik het niet met je eens ben natuurlijk!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel aan het late tijdstip liggen, maar wat verwacht jij te zien daar beneden![]()
Dat doen hoeren toch ook? Om afstand te houden?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
HIj zoent haar echt niet he! Hij draait steeds zijn hoofd weg.
Ze is toch wel iets voller dan toen ze erin kwam.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is er weer klaar voor
yeahhhhh ik hou van oerwoud!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een simpel wijf is dat. De enige inhoud die ze heeft is de gebruikelijke 10 cm...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is er weer klaar voor
Vermoed het echt niet als RTL5 dat maandag wil uitzenden ...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
Op SBS is K1 is dat met het gevecht van Brian?? Weet iemand dat?
Het is wel die K1 ja, maar of Brian erin komt? Geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
Op SBS is K1 is dat met het gevecht van Brian?? Weet iemand dat?
Als jij op dit moment naar beneden kijkt en je ziet een eikel waar hersens in zitten....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een eikel met hersens omdat ik het niet met je eens ben natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |