oh die geile pijpslet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Pauline is die ene die vrouwelijke trucker met de uitstraling van een verroeste uitlaat.
Dat is toch elk jaar zo?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha RTL wilt het onderste uit de kast halen rondom deze show, de hele week lang de lijnen opendaar gaat miljoenen mee verdient worden.
Goh dat doen ze gelukkig niet bij zoveel talentenshows over de hele wereldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha RTL wilt het onderste uit de kast halen rondom deze show, de hele week lang de lijnen opendaar gaat miljoenen mee verdient worden.
Die loopt nog steeds stoer te doen in Maastricht.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Ik mis Serge. Wanneer horen we daar weer eens wat van? Hij had iets leuks JustinTimberlakerigs over zich.
Volgens mij niet toch ? Of heb ik het nu misquote:
Is dat die limburger van vorig jaar ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Ik mis Serge. Wanneer horen we daar weer eens wat van? Hij had iets leuks JustinTimberlakerigs over zich.
Dat verstaat toch geen hond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die loopt nog steeds stoer te doen in Maastricht.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die loopt nog steeds stoer te doen in Maastricht.
Marble je bent er een van uitersten vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Stay off the booze Marble.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Hij speelde in De Hemelpaort.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Marble je bent er een van uitersten vandaag.![]()
Volgens mij presenteert Serge iets op L1 tegenwoordig, ik dacht het ergens gelezen te hebben. Ik heb digitale tv dus misschien waag ik het er eens op te checken of het iets voorstelt.
Ik denk dat ik John Ewbank eigenlijk best wel motherfucking hot vind.
Help.
Ze knippen ook alleen haar kapsel bij iedereen nu ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn, die Nathalie heeft hier om de hoek gewoond
Bij de Afro kapper op de hoek hangen ook allemaal posters van haar.
Jep, bij iedereen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze knippen ook alleen haar kapsel bij iedereen nu ?
Tof, als ze mijn haar kunnen laten groeien dan moet ik dat ook hebben!quote:
Nee, Brabander. Maar ik woon tegen de grens aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:16 schreef Marble het volgende:
Ben jij ook een Limburger, atb? Misschien moet ik mijn oordeel dan maar herzien en Limburgers opeens okay gaan vinden. Na Chantal Janzen en Serge kan je daar eigenlijk al niet meer omheen.
Ja, maar dan moet je een gouden tand en ijzerwaren door je oren, neus, lip en wenkbrauwen voor lief nemen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof, als ze mijn haar kunnen laten groeien dan moet ik dat ook hebben!
Allebei.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Marble het volgende:
Gaat nou Eric of John na de finale met de winnaar aan de slag?
Mja jij bent ook een te erge trol die dat verdient.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Marble het volgende:
Ik ben wel blij dat het er volgende week weer op zit. 't Is toch elk jaar weer een hele inspanning zo'n Idols-editie. PeRi zit er duidelijk ook doorheen, als ze zelfs mij al gaat flamen.
Gaat nou Eric of John na de finale met de winnaar aan de slag?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja jij bent ook een te erge trol die dat verdient.
Ik voor de helft maar.quote:
Da's misschien nog wel ergerquote:
Mwoah, ik heb een borrel waar ik heen moet waar ik vanaf 9 uur welkom ben, dus waarschijnlijk mis ik alleen de uitslag (Ja, en dequote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's misschien nog wel erger
Want dan krijg je jezelf amper bij die buis vandaan getrokken!
(Of de laatste helft?)
De show wordt vast heel leuk, bij de finale pakken ze altijd wel uitquote:Op zondag 24 februari 2008 00:08 schreef Re het volgende:
ik ben benieuwd wat voor een show ze er van gaan maken... ik hoop dat de 2 verschillende stijlen nu eens wat sterker naar voren komen
Moeten we je de uitslag smssen?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een borrel waar ik heen moet waar ik vanaf 9 uur welkom ben, dus waarschijnlijk mis ik alleen de uitslag (Ja, en debackstage
)
Pas na het zingen van de single ging Raffa voorbij aan Flora in de stand.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Marble het volgende:
[..]
De show wordt vast heel leuk, bij de finale pakken ze altijd wel uit.
Ben erg benieuwd naar de eerste officiele single, die van Raffa vorig jaar deed ze erg mooi tijdens de finale. En daarbij kun je altijd goed horen wie nou echt de beste is (ervanuitgaande dat ze allebei dezelfde single zingen).
ik heb IDOLS 2 en 3 niet gezien dus mijn raamwerk is niet echt wijd zal maar zeggen...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de eerste officiele single, die van Raffa vorig jaar deed ze erg mooi tijdens de finale. En daarbij kun je altijd goed horen wie nou echt de beste is (ervanuitgaande dat ze allebei dezelfde single zingen).
Daar staat toch in dat Nikki gewonnen heeft, dus erg interessant wordt de finale niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Moeten we je de uitslag smssen?.
Opeens *biep biep* tijdens de borrel, altijd leuk.
Hadden ze toen dezelfde single?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar Maud heeft hem toch wel even laten zweten, geloof dat maar!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef BVO het volgende:
Idols 2, met Boris' naam die al op de trofee stond!
Nee alleen Idols 1 had verschillende singles, sinds 2 is het al dezelfde.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hadden ze toen dezelfde single?
Ik kan me alleen de finale van Idols 1 en 2 herinneren en toen hadden ze toch allebei een ander liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |