Sterren dansen op het ijs!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zoals floortje: 1 single en dan het schnabbelcircuit in
Nee, die krijgen ruzie over de telefoonrekening.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou vriend, neuk d'r plat vanavond.
En daarna krijgt Charlene wat met Nigel. Nemen een single op. Geraakt platina. En niemand hoort meer iets van de andere dames.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die krijgen ruzie over de telefoonrekening.
Hoe naiefquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:03 schreef Maartel het volgende:
Weet je hoe vet... nou is de finale tenminste nog soort van spannend!
Nikki lijkt de gedoodverfde winnaar, maar voor hetzelfde geld tovert Naat volgende week weer een Staying Alive tevoorschijn, en dan weet je t maar nooit...
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
Wat kan Wendy toch ontzettend zeveren zeg.
Deed ze dat vals?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef Pleione het volgende:
wat is dat voor een gesnotter?
Mwah, ik sluit een IDO3 scenario niet uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe naief!
Nikki wint gewoon volgende week hoor, daar gaat Nathalie niks aan veranderen, net zoals Charlene dat niet gedaan zou hebben.
Ja man. De naiviteitquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe naief!
Nikki wint gewoon volgende week hoor, daar gaat Nathalie niks aan veranderen, net zoals Charlene dat niet gedaan zou hebben.
Neui, van Charlene mocht dat wel duidelijk wezen.. daar verkoop je geen platen mee..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe naief!
Maar daar was het gewoon de kwaliteit die uiteindelijk won van de bagger. Deze keer is het scenario omgedraaid, de kwaliteit is reeds de gedoodverfde winnaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik sluit een IDO3 scenario niet uit.
Nou ik vind Charlene wel wat beter dan Floortjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zoals floortje: 1 single en dan het schnabbelcircuit in
Dat is ook wel weer waar. Geen jim, geen floortje geval. Nice.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Neui, van Charlene mocht dat wel duidelijk wezen.. daar verkoop je geen platen mee..
W.b. Nikki zul je beslist gelijk hebben, maar ik kan iig nog één weekje langer dromen, en gun het nu allebei de finalisten, dat kijkt wel zo lekker weg
Wie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch mis ik Pauline, die in de finale had moeten staan met Nikki
Zoiets. Tochquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is toch die ene met de hamstervriend?
Dat zou een mooie finale geweest zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch mis ik Pauline, die in de finale had moeten staan met Nikki
Tiffany.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik sluit een IDO3 scenario niet uit.
Nee, Pauline is die ene die vrouwelijke trucker met de uitstraling van een verroeste uitlaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is toch die ene met de hamstervriend?
Faken? Met zo'n kapsel zou ik janken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef Cee het volgende:
Wat staat Martijn daar nou te faken?
Ja, dat was echt lachwekkendquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:08 schreef Cee het volgende:
Wat staat Martijn daar nou te faken?
Meja zong het al: it's all about the money.....quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef BVO het volgende:
Dat is dus nadelig voor Nathalie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |