Dans met ons meequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:59 schreef W-A het volgende:
Nou, schokkend hoor ! :/
Er wiebelt iemand zenuwachtig op de bank hier naast mequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
En dan toch maar liever Nathalie dan Charlene
Maar ik vrees het tegendeel
Hoop dat ze eruit vliegt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
Charlene kan niet eens blij kijken voor nikki, terwijl nathalie dat wel oprecht kan
Wendy zegt te veel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:01 schreef BwennieBren het volgende:
Wendy zegt krug...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Marble ga weg zeg, je praat zelf ook de meest onfatsoenlijke dingen over anderen, dus doe alsjeblieft niet zo huillie zeg. Ik kan je echt niet waarderen vanavond.
Ik zei het tochquote:
En nog geen Wiiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
300 stemmen.
Hebben die stemmen van die vriend toch niet geholpen.
Net zoals floortje: 1 single en dan het schnabbelcircuit inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
Natalieeeeeeeee
Zielug voor Charlene maar die komt wel aan de bak hoor
Nou ja, de finale wordt best wel saai nu, alle spanning is eruit. Echt weer zo'n Boris-Maud scenario.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef BVO het volgende:
Ik schaam me haast dat ik volgens mij blij ben, ik dacht dat ik Charly fan was.
Het gaat om de afgelopen tig weken natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef buzzer het volgende:
Jammer.....
De slechtste van vanavond gaat door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |