quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was de wind die door haar botten waaide.
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef Svensational het volgende:
Bij Idols 3 zat ik bij deze uitzending![]()
!
Drollen die dikker zijn dan Wendyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan altijd op Wendy poepen.
Dan moet je wel goed mikken!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan altijd op Wendy poepen.
[..]
Met een beetje geluk maakt de wind een beetje spetterpoep tegen d'r.quote:
Al gauw hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Drollen die dikker zijn dan Wendy
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op je...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dáááaáááááár is die rotkop van Charlene weer!
waarom dat dan weerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:55 schreef W-A het volgende:
Nathalie eruit. Kuthoer.
Doe eens gewoon. En laten we de uitwerpselen-discussie ook maar staken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:55 schreef W-A het volgende:
Nathalie eruit. Kuthoer.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef CJ het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op je...
Altijd lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. En laten we de uitwerpselen-discussie ook maar staken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt heel erg hoe er hier over Wendy gepraat wordt. Lekker makkelijk vanachter je toetsenbord, in het echt zouden jullie nooit zulke dingen durven zeggen.
Gewoon onfatsoenlijk.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt heel erg hoe er hier over Wendy gepraat wordt. Lekker makkelijk vanachter je toetsenbord, in het echt zouden jullie nooit zulke dingen durven zeggen.
Gewoon onfatsoenlijk.
Oh jawel hoor, geef haar adres maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Gewoon onfatsoenlijk.
Marble ga weg zeg, je praat zelf ook de meest onfatsoenlijke dingen over anderen, dus doe alsjeblieft niet zo huillie zeg. Ik kan je echt niet waarderen vanavondquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Gewoon onfatsoenlijk.
XM lijkt op Charlene? Nee joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef CJ het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op je...
Ja, die hackz0r computers op kampersterrein.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er nou nog idioten zijn geweest die "Neil" hebben gesmst ofzo
Laat mensen gewoon rantelen in deze stressvolle periodequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. En laten we de uitwerpselen-discussie ook maar staken.
Daarom was het ook zo grappigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Marble ga weg zeg, je praat zelf ook de meest onfatsoenlijke dingen over anderen, dus doe alsjeblieft niet zo huillie zeg. Ik kan je echt niet waarderen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |