Als je reclame wilt zien moet je naar rtl5quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
Moeten we al zappen?
Papa in een andere taalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef W-A het volgende:
Wat heeft Wendy op haar pols staan ??
Ligt eraan of je nederland 3 wilt kijken of niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
Moeten we al zappen?
Hou op hoor met DGK... ben er zoooooooooo klaar meequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
In afwachting van de uitslag een echte Idol....
Waar we verder gaan met een echte Idol
http://www.youtube.com/watch?v=Rr7tUFS1FWw
haal het dan uit je aars!quote:
Mijn moeder begon net over dat ze Deep Throat al ooit gezien had.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nederland 3 wilt kijken of niet.
Is dat de prelude op "Deep Throat"? Deze discussie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nederland 3 wilt kijken of niet.
Ja ik zag dat gisteren net na de lama'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mijn moeder begon net over dat ze Deep Throat al ooit gezien had.
Jij wilt niet echt een Yaris toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil die yaris, maar zie er tegenop als ik het moet halen.
Ik las gisteren in een boek dat de film in Nederland bekend was onder de titel Fok-strot.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mijn moeder begon net over dat ze Deep Throat al ooit gezien had.
Jawel een gratis auto'tje is nooit weg!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wilt niet echt een Yaris toch?
Neemt niet weg dat je verschrikkelijk goed kan zingen. Daar gaat het toch om bij Idols?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hou op hoor met DGK... ben er zoooooooooo klaar mee
Ja, ze rekken het op RTL 4 ook nog eens met reclame en zoquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je verschrikkelijk goed kan zingen. Daar gaat het toch om bij Idols?![]()
Trouwens wel kloten, ik stemde op 5656 op Bwenniebren en kreeg sms terug dat het geen deelnemer is, hahahaha
Ja, maar zó onterecht. Degene die het eerste liedje voor haar heeft uitgezocht, wat een vreselijke persoon moet dat zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:37 schreef Svensational het volgende:
Jammer Nathalie, je go't toch.
Oh gelukkig ben niet de enigequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:33 schreef Re het volgende:
ik wordt wel sjaggo van die error #7 meldingen
Dat is standaard. Nu mag je zappenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus ik ben al zeker 10 minuten reclame aan het kijken ofzo. Niet normaal meer.
En fok zit ook nog eens te bitchen
Ach ze gaan toch nog een kwartier rekken eerst.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan zet ik zo American Idol maar weer af.
Dan wacht ik nog even!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ach ze gaan toch nog een kwartier rekken eerst.
Ja, Nee? Ja, Nee?quote:
Neuh hoor, dat hoop jij niet.quote:
Alweer? Mijn vrouw heeft weer niet gestemd. Oh dear....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
*nagelbijt*
Omdat het van jou niet mocht of uit eigen beweging?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alweer? Mijn vrouw heeft weer niet gestemd. Oh dear....
Conspiracy Theory!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef Pleione het volgende:
mijn huisgenoot probeerde net 2 keer voor Nikki te bellen en daar kwam de melding dat het niet meer mogelijk was om te bellen. Daarna belde hij voor Nathaly en daar kon het nog wel... RA RA RA
Bel de telegraaf!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef Pleione het volgende:
mijn huisgenoot probeerde net 2 keer voor Nikki te bellen en daar kwam de melding dat het niet meer mogelijk was om te bellen. Daarna belde hij voor Nathaly en daar kon het nog wel... RA RA RA
We zullen het over een kwartier wetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het van jou niet mocht of uit eigen beweging?
Wendy, ik stoor me kapot aan dat wijfquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou je kan nog even naar de WC, snel dan
Broekje....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Heeft nikki nu een jurk je aan of een broekje?
Al maanden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wendy, ik stoor me kapot aan dat wijf
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wendy, ik stoor me kapot aan dat wijf
Uhuquote:
Eventjes lekker poepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ja van haar moet ik ook altijd van naar de WC
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:48 schreef Svensational het volgende:
Bij Idols 3 zat ik bij deze uitzending![]()
!
Dat lijkt me ook, maar ik erger me echt teveel aan haar. Zelfs Tooske was beterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu
En eigenlijk hebben ze een rol van niets, in de studio zijn de mensen eromheen veel drukker dan de 'presentatoren' zelf.
Tooske was briljant.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar ik erger me echt teveel aan haar. Zelfs Tooske was beter
Dat was de wind die door haar botten waaide.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Stond Wendy nou zo in dr microfoon te hijgen?
Ik kan altijd op Wendy poepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan dat nog nu?![]()
![]()
Oh nee, wil nix missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |