quote:Op maandag 25 februari 2008 14:53 schreef Kreator het volgende:
Mogen we anders je vriend even spreken hier in dit topic?
Ik ben echt zooooooooooooooooo benieuwd naar een niet-labiele kant van 't verhaal.
Was je vriend dit ook maar.quote:
Denk je?quote:
Je moet eens leren wat steviger op je eigen benen te gaan staan. Als je nog lang in deze situatie blijft, dan blijkt dus dat je niet eens jezelf kunt vertrouwen. Als jij voor jouzelf al niet de keuzes maakt waaruit blijkt dat je respect waard bent...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen gewoon niet, geen idee eigenlijk waarom hem wel, maar het is gewoon zo.
Wat zijn die stomme redenen waarom je niet durft?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Rondje het volgende:
Maar mijn gevoelens raken gruwelijk met elkaar in de knoop en ik durf niet, om hele stomme redenen durf ik niet
Je bent te afhankelijk voor mij. Voor de rest zal je er vast leuk uitzien enzo. 14.gifquote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef Rondje het volgende:
[..]
Misschien zou ik je verbazen en zou je me nog leuk vinden ook
Hij heeft gezegd dat hij van haar houdt, dat is volgens mij het enige wat er stond qua liefheid. Lieve woordjes dus. Dat maakt natuurlijk wel heel veel goed. En het speet hem enorm. Om vervolgens nog 5 keer hetzelfde geintje te flikken. Maar hij blijft lief.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Deel 1 niet gelezen (geen internet afgelopen weekend) maar op welke manier is hij precies wel lief? Welke dingen die hij goed doet wegen zo vreselijk zwaar dat stelselmatige verkrachting daardoor wordt weggevaagd als minder belangrijk?
En het blijft hem spijten.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij van haar houdt, dat is volgens mij het enige wat er stond qua liefheid. Lieve woordjes dus. Dat maakt natuurlijk wel heel veel goed. En het speet hem enorm. Om vervolgens nog 5 keer hetzelfde geintje te flikken. Maar hij blijft lief.
Daarom is hij ook zo'n lieverd.quote:
En wat voor manier is dan wel een goede manier om nee te zeggen en wat is een verkeerde manier?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Lucille het volgende:
Laat ik weer even een vraag stellen aan TS:
Stel nu dat je NEE zegt tegen je vriend als hij je weer verkracht. Waarom heb je dat tot op heden niet zodanig gedaan, zodat hij is gestopt met de verkrachting?
Hier zit je dus mis. Jouw reactie is niet normaal. Een normale reaktie is dat je je vriend op het moment dat zoiets gebeurd HEEL erg duidelijk maakt dat hij dit NIET moet flikken. Of dat je de volgende dag je spullen pakt en hem nooit meer wil zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet ook waarom ik zo reageer en dat dat een heel normale reaktie is.
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)quote:Op maandag 25 februari 2008 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn die stomme redenen waarom je niet durft?
Ik lees 12 keer het woord "hij". Ik blijf erbij; je focussed je ongezond veel op hem.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.
![]()
en even voor de duidelijkheid:
Precies, en daarom kan die relatie, zoals ik, en anderen, al eerder hebben gezegd, nooit in orde zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent te afhankelijk voor mij. Voor de rest zal je er vast leuk uitzien enzo. 14.gif
Dat zijn dingen die in mijn ogen niet zo lief zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:
bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel (zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Als hij iets doet waardoor jij je niet goed voelt, stel je je niet aan! Zo simpel is het! Al kijkt hij op een verkeerde manier naar je dan is het jouw recht om hem daarop aan te spreken! Laat staan al die andere dingen die hij je geflikt heeft.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.
![]()
en even voor de duidelijkheid:
deze zin even 25 keer herhalen...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
Ik weet ook helemaal niet of hij zo reageert, hij wordt niet zo snel kwaad meestal.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die in mijn ogen niet zo lief zijn.
Dan zeg je dat het dezelfde soort pijn is als dat hij bij jou deed toen hij je verkrachtte.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Ik ben 29 en heb voor hem een relatie gehad van bijna 2 jaar en wat scharrels , hij is 33 en heeft samengewoond met een meisje.
Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |