abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2008 @ 14:59:33 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56964885
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:53 schreef Kreator het volgende:
Mogen we anders je vriend even spreken hier in dit topic?

Ik ben echt zooooooooooooooooo benieuwd naar een niet-labiele kant van 't verhaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56964903
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef Rondje het volgende:

Ik ben vrij nuchter,
Was je vriend dit ook maar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 25 februari 2008 @ 15:00:58 #103
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56964915
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je zelfbeeld is echt dramatisch.
Denk je?

Ik geef heel duidelijk aan dat ik weet dat er geen zak van mijn gevoelens klopt, ik weet heel goed dat dit niet kan en ik weet heel goed dat dit moet ophouden.
Ik weet ook waarom ik zo reageer en dat dat een heel normale reaktie is.
Ik weet dat ik hulp nodig heb en hij ook.

Maar mijn gevoelens raken gruwelijk met elkaar in de knoop en ik durf niet, om hele stomme redenen durf ik niet
ook geen andere vorm
  maandag 25 februari 2008 @ 15:01:14 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56964921
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik vertrouw mensen gewoon niet, geen idee eigenlijk waarom hem wel, maar het is gewoon zo.
Je moet eens leren wat steviger op je eigen benen te gaan staan. Als je nog lang in deze situatie blijft, dan blijkt dus dat je niet eens jezelf kunt vertrouwen. Als jij voor jouzelf al niet de keuzes maakt waaruit blijkt dat je respect waard bent...
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:02:23 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56964939
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Rondje het volgende:

Maar mijn gevoelens raken gruwelijk met elkaar in de knoop en ik durf niet, om hele stomme redenen durf ik niet
Wat zijn die stomme redenen waarom je niet durft?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56964956
Maar om even terug te komen op de OP, ik denk niet dat iemand zich herkent in het gedrag.
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 15:05:48 #107
5428 crew  miss_sly
pi_56964973
Deel 1 niet gelezen (geen internet afgelopen weekend) maar op welke manier is hij precies wel lief? Welke dingen die hij goed doet wegen zo vreselijk zwaar dat stelselmatige verkrachting daardoor wordt weggevaagd als minder belangrijk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56964992
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef Rondje het volgende:

[..]

Misschien zou ik je verbazen en zou je me nog leuk vinden ook
Je bent te afhankelijk voor mij. Voor de rest zal je er vast leuk uitzien enzo. 14.gif
pi_56965010
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Deel 1 niet gelezen (geen internet afgelopen weekend) maar op welke manier is hij precies wel lief? Welke dingen die hij goed doet wegen zo vreselijk zwaar dat stelselmatige verkrachting daardoor wordt weggevaagd als minder belangrijk?
Hij heeft gezegd dat hij van haar houdt, dat is volgens mij het enige wat er stond qua liefheid. Lieve woordjes dus. Dat maakt natuurlijk wel heel veel goed. En het speet hem enorm. Om vervolgens nog 5 keer hetzelfde geintje te flikken. Maar hij blijft lief.
pi_56965031
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij van haar houdt, dat is volgens mij het enige wat er stond qua liefheid. Lieve woordjes dus. Dat maakt natuurlijk wel heel veel goed. En het speet hem enorm. Om vervolgens nog 5 keer hetzelfde geintje te flikken. Maar hij blijft lief.
En het blijft hem spijten.
pi_56965083
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En het blijft hem spijten.
Daarom is hij ook zo'n lieverd.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:12:34 #112
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56965086
TS sorry hoor, maar heb jij geen zelfbeeld? Laat je dat nu heel eerlijk allemaal gebeuren???

Ik geloof niks van dit topic... als het echt waar is ... dan weet ik het ook niet meer. Welke zelfrespecterende vrouw laat zich nu meermaals vekrachten om dan te gaan twijfelen aan je gevoelens voor de "verkrachter"... ben ik blij dat wij geen familie of vrienden zijn ... want dan had ik persoonlijk jou lief vriendje komen castreren...

Man man man ... wat een verhaal wat een verhaal ... ik zet alles op Hoax... dit kan gewoon niet waar zijn!
pi_56965120
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:12 schreef Lucille het volgende:

[..]

Daarom is hij ook zo'n lieverd.
Ik hou van jou
pi_56965122
Laat ik weer even een vraag stellen aan TS:

Stel nu dat je NEE zegt tegen je vriend als hij je weer verkracht. Waarom heb je dat tot op heden niet zodanig gedaan, zodat hij is gestopt met de verkrachting?
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 15:20:30 #115
5428 crew  miss_sly
pi_56965249
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Lucille het volgende:
Laat ik weer even een vraag stellen aan TS:

Stel nu dat je NEE zegt tegen je vriend als hij je weer verkracht. Waarom heb je dat tot op heden niet zodanig gedaan, zodat hij is gestopt met de verkrachting?
En wat voor manier is dan wel een goede manier om nee te zeggen en wat is een verkeerde manier?
Volgens mij is, zeker binnen een relatie maar eigenlijk altijd, gewoon 'nee' zeggen voldoende...of dat zou in imo zo moeten zijn.

Rondje, hoe oud ben je? Jullie zijn 8 jaar samen zeg je; hebben jullie andere relaties gehad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56965256
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Rondje het volgende:

[..]
Ik weet ook waarom ik zo reageer en dat dat een heel normale reaktie is.
Hier zit je dus mis. Jouw reactie is niet normaal. Een normale reaktie is dat je je vriend op het moment dat zoiets gebeurd HEEL erg duidelijk maakt dat hij dit NIET moet flikken. Of dat je de volgende dag je spullen pakt en hem nooit meer wil zien.

Ik weet niet waarom jij zo reageert maar ik wet wel dat dit geen normale reactie is. Dat er een definitie voor is of dat er veel films over bestaan wil niet zeggen dat het een normale reactie is. Integendeel, jouw reactie is verre van normaal, je berokkent jezelf erg veel schade toe door dit zijn gedrag te blijven vergoeilijken.

Elke keer dat jij iets stilzwijgend accepteert van je vriend geef je hem een vrijbrief om meer controle op jou uit te oefenen. En als hij in staat is tot wat je verteld hebt, dan is hij ook zeker in staat tot andere, vervelende dingen naar jou toe. Is dat wat je wil voor jouw 'gelukkige' toekomst?
onzin?
  maandag 25 februari 2008 @ 15:21:24 #117
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965264
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat zijn die stomme redenen waarom je niet durft?
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)

Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.

en even voor de duidelijkheid:
ook geen andere vorm
pi_56965310
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:

[..]

Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)

Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.

Ik lees 12 keer het woord "hij". Ik blijf erbij; je focussed je ongezond veel op hem.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:25:07 #119
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56965339
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent te afhankelijk voor mij. Voor de rest zal je er vast leuk uitzien enzo. 14.gif
Precies, en daarom kan die relatie, zoals ik, en anderen, al eerder hebben gezegd, nooit in orde zijn.

Een relatie aangaan vereist namenlijk gelijkwaardigheid. En dat is wat ik hier mis. Niet alleen in de ongewilde-nachtelijke-sex-episodes, maar in *alles* wat Rondje hier post.
Gone.... :')
pi_56965341
quote:

bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel (zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Dat zijn dingen die in mijn ogen niet zo lief zijn.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:25:14 #121
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965342
Ik ben 29 en heb voor hem een relatie gehad van bijna 2 jaar en wat scharrels , hij is 33 en heeft samengewoond met een meisje.

Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
ook geen andere vorm
  maandag 25 februari 2008 @ 15:26:16 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56965359
quote:

[..]

Als hij iets doet waardoor jij je niet goed voelt, stel je je niet aan! Zo simpel is het! Al kijkt hij op een verkeerde manier naar je dan is het jouw recht om hem daarop aan te spreken! Laat staan al die andere dingen die hij je geflikt heeft.
Je moet gewoon letterlijk de stap nemen om hem te verlaten. Plan een tijd. Schakel familie/vriendin in. DOE het. En denk er vooral niet teveel over na, want dat nekt je. Dan denk je weer dat het aan jezelf ligt en blijf je bij hem, voor god weet hoe lang.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:26:35 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56965364
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:

Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
deze zin even 25 keer herhalen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 februari 2008 @ 15:27:43 #124
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965391
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die in mijn ogen niet zo lief zijn.
Ik weet ook helemaal niet of hij zo reageert, hij wordt niet zo snel kwaad meestal.

Jezus. Ik klink idd labiel

Ik word onzeker van dit gedoe en ik mag mezelf niet als ik onzeker ben, dat ben ik ook helemaal niet gewend van mezelf.
ook geen andere vorm
pi_56965392
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Ik ben 29 en heb voor hem een relatie gehad van bijna 2 jaar en wat scharrels , hij is 33 en heeft samengewoond met een meisje.

Dan zeg je dat het dezelfde soort pijn is als dat hij bij jou deed toen hij je verkrachtte.

14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')