Ofwel, je neemt op de koop de verkrachtingen toe, want je bent bang dat als je stopt met deze relatie dat je niemand anders kan vinden?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Dus niet zo'n gekke reaktie.
Ik wil niet zeggen dat hij me mishandelt of verkracht...
Kun je me wel dom noemen, hij is de eerste die ik echt voor de volle 100% heb vertrouwd, zonder vragen, na een vriend van me op de middelbare school.
Ik stel me nooit open, geef me nooit bloot, alleen aan hem, hij is de enige die alles van me weet (behalve dit) en waar ik ooit als een blok voor ben gevallen.
het lijkt meer op cognitieve dissonantie...quote:Op maandag 25 februari 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is jouw schuld dat hij jouw 'Nee!'s' en tranen niet op de juiste wijze interpreteert. Het begint bijna op een Stockholm syndroom te lijken.
Lijkt me ook minder confronterend dan het aan vrienden of familie vertellen, als ze met een beetje hulp alles op een rijtje kunt zetten dan denk ik dat ze er wel uit komt, gewoon niets doen en alles op zijn beloop laten is mijns inziens echt niet goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt als een enkeltje richting de psych voor Rondje, als ik dit zo lees. Hier kunnen wij haar niet bij helpen.
Tijd dat je professionele hulp gaat zoeken meid
Da's wel erg, hoor, dat je jezelf zo afhankelijk van hem maakt.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Kun je me wel dom noemen, hij is de eerste die ik echt voor de volle 100% heb vertrouwd, zonder vragen, na een vriend van me op de middelbare school.
Ik stel me nooit open, geef me nooit bloot, alleen aan hem, hij is de enige die alles van me weet (behalve dit) en waar ik ooit als een blok voor ben gevallen.
Werd het niet eens tijd dat jij een FOK!fotoboek aanmaakte??quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Er zijn zat leukere jongens te vinden die precies hetzelfde doen als deze knakker, alleen dan ZONDER JE TE VERKRACHTEN!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
ja, ik dacht ook aan een mijn-geheimverhaal en daar heb ik altijd medelijden mee, van die vrouwen die huhn man verdedigen nadat ze 30 keer zijn vreemdgegaan, hen zo in elkaar hebben geslagen dat ze in het ziekenhuis bijkwamen, of hen standaard elke week verkrachten.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef Noway666 het volgende:
Bah waarom wordt ik altijd zo pissed van dit soort verhalen.
Nee d'r is niks mis mee, hij doet af en toe gewoon zijn behoeftes doordrammen maar ja verder een beste gozer, moet ik maar meedoen anders is het voor allebei niet leuk.![]()
![]()
Goddomme wat een uithoudingsvermogen en een krampachtige drang om hem vast te houden.
Je moest een weten waarvoor ik - smetteloze reputatie, symphatiek karakter en geen gekke fratsen in me donder - afgezet / afgescheept of bedonderd ben geweest met van die @#$%@#% wijven die liever gisteren dan morgen vreemdgaan.
Bah, nou rondje heel veel plezier verders ik zie gewoon een dik-libelle verhaal in groei, wel ff posten hier over 12 jaar.
waarom zou ze? (tevens tvp)quote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Werd het niet eens tijd dat jij een Fok!fotoboek aanmaakte??
Je zou er bijna uit pure medelijden mee gaan daten, puur en alleen om te laten zien dat de wereld niet alleen 'haar vriend' inhieldquote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Werd het niet eens tijd dat jij een FOK!fotoboek aanmaakte??
Dan kan je nu lekker zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:48 schreef Rondje het volgende:
[..]
ja, ik dacht ook aan een mijn-geheimverhaal en daar heb ik altijd medelijden mee, van die vrouwen die huhn man verdedigen nadat ze 30 keer zijn vreemdgegaan, hen zo in elkaar hebben geslagen dat ze in het ziekenhuis bijkwamen, of hen standaard elke week verkrachten.
Ik vertrouw mensen gewoon niet, geen idee eigenlijk waarom hem wel, maar het is gewoon zo.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's wel erg, hoor, dat je jezelf zo afhankelijk van hem maakt.
Misschien zou ik je verbazen en zou je me nog leuk vinden ookquote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou er bijna uit pure medelijden mee gaan daten, puur en alleen om te laten zien dat de wereld niet alleen 'haar vriend' inhield
Denk dat ik dat juist te weinig hebquote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan kan je nu lekker zwelgen in zelfmedelijden![]()
![]()
Of er iets aan doen natuurlijk
Idd, sowiezo de betere motivatie om te daten, want ik val niet op vrouwen met een 'laag' zelfbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou er bijna uit pure medelijden mee gaan daten, puur en alleen om te laten zien dat de wereld niet alleen 'haar vriend' inhield
Even opgezochtquote:Op maandag 25 februari 2008 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
het lijkt meer op cognitieve dissonantie...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantiequote:Cognitieve dissonantie is een psychologische term die de onaangename spanning aanduidt die ontstaat bij het kennis nemen van een feit dat (of opvatting die) strijdig is met een eigen overtuiging of mening, of van het deelnemen aan gedrag dat strijdig is met iemands overtuiging(en). Meer precies geformuleerd is het de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee "cognities", waarbij een cognitie moet worden gezien als elk element van kennis, inclusief houding, emotie, geloof of gedrag. De theorie van cognitieve dissonantie stelt dat tegenstrijdige feiten als een drijvende kracht fungeren die de geest dwingen om nieuwe ideeën of gedachten te onderzoeken, of om de aanwezige overtuiging aan te passen, dus om de hoeveelheid dissonantie (tegenstrijdigheid) tussen cognities te verminderen.
Zo te lezen ben je vast heel leuk, maar dat is hier niet de discriminerende factor...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef Rondje het volgende:
[..]
Misschien zou ik je verbazen en zou je me nog leuk vinden ook
Ben je nu sowieso van plan ook maar iets te zeggen erover tegen je vriend? Of laat je het maar lekker doorkabbelen?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef Rondje het volgende:
[..]
Denk dat ik dat juist te weinig heb
Anders zou ik er misschien iets aan doen
Terwijl hij juist je vertrouwen keer op keer op een hondse manier beschaamt.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Rondje het volgende:
Ik vertrouw mensen gewoon niet, geen idee eigenlijk waarom hem wel, maar het is gewoon zo.
Ik geloof dat de meeste mensen die me kennen, me niet zien als labiel of iemand met een laag zelfbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:53 schreef Kreator het volgende:
Mogen we anders je vriend even spreken hier in dit topic?
Ik ben echt zooooooooooooooooo benieuwd naar een niet-labiele kant van 't verhaal.
Misschien 100% terecht, waarschijnlijk was hij ook een lieverd. Tot het moment dat hij 100% DUIDELIJK TEGEN JOUW WIL je dwong om sex met je te hebben. Daar had je op moeten houden met hem te vertrouwen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
En als je dit afgesloten hebt dan zal je weer een jongen tegenkomen waarbij je je zo goed voelt. En dan zul je merken dat die jongen ook ECHT om je geeft en dat dat een wereld van verschil is met wat je nu hebt.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Sorry, maar dan kennen ze je toch niet écht goed. Iig niet van deze kant...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste mensen die me kennen, me niet zien als labiel of iemand met een laag zelfbeeld.
Ik ben vrij nuchter, ook over dit onderwerp. Misschien niet realistisch, maar dat zie ik zelf ook wel.
Je zelfbeeld is echt dramatisch.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef Rondje het volgende:
Ik ben vrij nuchter, ook over dit onderwerp.
Nee hoor. Je vind het wel prima zo.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef Rondje het volgende:
[..]
Denk dat ik dat juist te weinig heb
Anders zou ik er misschien iets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |