Dat is natuurlijk gelul.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:54 schreef Groot-Nederlander het volgende:
Ik heb Beatles in Blokker op CD!
Bestaan maar drie exemplaren van!
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:31 schreef Peter88Online het volgende:Goede avond. Ik ben nieuw hier, dus dit is mijn eerste post hier op het Fok forum. Ik ben al jaren Beatlefan, dus daarom vond ik het wel wat om mijn eerste post op Fok in dit Beatlestopic te posten.
Ik ben al sinds mijn 9de Beatlesfan. Ik ben sowieso ee erg grote muziekfreak, maar het begon voor mij met the Beatles, en daar houd ik nog steeds erg van. Ik heb gelukkig tot nu toe 1 Beatle in het echt mogen zien. Dat was in april 2003, toen ik naar het concert van Paul McCartney ging in het Gelredome in Arnhem. Mijn favoriete Beatlesnummer is A Day In The Life. Mijn favoriete album is Abbey Road.
Yoko hates itquote:Op woensdag 17 september 2008 21:43 schreef Peter88Online het volgende:
Zo te lezen komt er volgende maand een nieuwe DVD uit
http://www.beatles.com/core/news/
Ik lees overigens veel op dit topic over dat de meeste hier erg uitkijken naar goed geremasterde heruitgaven van alle Beatles albums. Daar kijk ik ook erg naar uit. Ik snap überhaupt niet waarom dat niet eerder is gebeurd (behalve dan Love en de nummers op de Antholoy DVD's)
Ik vind het juist zo jammer dat ze dat string-arrangement eronder hebben gezet. Ook best aardig, maar de kale versie van Anthology is zoveel mooier.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef Peter88Online het volgende:
Ik blijf Love toch een goed album vinden. Met name die versie van While My Guitar Gently Weeps blijf ik erg mooi vinden.
Dat hoeft niet per se zo te zijn.quote:
Heb je een link naar die lijstjes?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef hello_goodbye het volgende:
Welkom Peter88Online!
Die LOVE dvd, hm, ik zal 'm wel eens een keer gaan kijken, denk ik, maar ik ga niet op de stoep slapen om 'm te kopen. Daarvoor moeten ze met Let it be op de proppen komen (over uberhaupt niet snappen gesproken!~). Ik ben toch vooral geinteresseerd in The Beatles zelf, in dan ook nog in de sixties. Ik hoef niet zo nodig te zien hoe Yoko of Olivia zich bemoeien met een of andere circus act...
Al met al vind ik dit geen 'echte' Beatle-dvd.
The Billboard Top 100 bestaat 50 jaar en ze hebben lijstjes gemaakt van diverse zaken: drie keer raden wie er op 1 staat in de Top 50 van Artiesten! The Beatles! Geen heel grote verrassing. Wat mij echter WEL verraste, was dat McCartney solo (en met Wings) op nummer 11 staat!!! Tjonge jonge...!
Ik wel: http://www.billboard.com/bbcom/specials/hot100/index.shtmlquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef warpozio het volgende:
[..]
Heb je een link naar die lijstjes?
Ehm, in die box behoren 4 albums te zitten: The Early Beatles, Beatles VI, Help!en Rubber Soul. En dan wel de Amerikaanse versies: die van Help! en Rubber Soul verschillen nogal met de officiele UK versies!. Sowieso klinkt alles anders omdat er veelal speciale mixes werden gemaakt voor Amerika (meer galm...). Mag ik vragen hoe duur die box was? Ik zie de eerste box regelmatig goedkoop voorbij komen, maar deze niet. Lijkt me toch leuk om ze te hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:13 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gloednieuw gekocht laatst. Erg vet! 3 albums waaronder Help en Rubber Soul en ik geloof A Hard day's night. In Stereo en nog een keer in Mono.
Ook kreeg ik de Lp's van Love en Rubber Soul van mijn tante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |