Welke aflevering ben je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gesmst
Oh, American Idol heb ik ook nog liggen
Ik moet nog beginnen met 1quote:
ik denk dat deze uitzending weinig mensen van stem zal doen veranderen als dat ze voorheen al gestemd hadden maar we zullen het zien...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef BVO het volgende:
HET IS DEZE KEER ECHT EEN KWESTIE VAN SMAAK!!!!!!!!!!
Je kunt de audities overslaan!quote:
ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij was dat Dallas
Is dat niet het leukst?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt de audities overslaan!
? hú??quote:
Ja ik ga niet weer 1 uur en 22 minuten naar die ellende kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene was toch wel de betere vanavond. Ook rondje 2 heeft ze gewonnen.
Nah nee, dit is niet eens een beetje leukquote:
Sufquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah nee, dit is niet eens een beetje leuk![]()
quote:
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Suf
Nou ja, ik ga ze tóch kijken, want verder heb ik nog niks gedownload
ahaaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De winnares van de auto kwam uit Weert.
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom is die backshow altijd zo kiespijn ongemakkelijk?
Nou, kom maar langs danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
KOM WE GAAN ZE SAAAAAAAAMEUHHH KIJKEN.
Dat verklaartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat het publiek dan in de rij staat bij de wc's
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is okéquote:
Ongemakkelijk momentje altijd.quote:
Geduldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oek! Tof! Moet je nog wel even geduld hebben maar dat gaan we doen! Dagvulling is oké
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik vond Charlene de betere vanavond. Waarom? Ze heeft van twee kutnummers een betere versie gedaan vanavond. Dat hebben de andere twee dames niet gedaan.
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Charlene de betere? Ze was duidelijk de minste, tussen een podiumbeest en een podiumbeestje.
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet lastig, als je een nummer van Rihanna moet doen
What?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
Zo, gedouched en wel. Ik realiseerde me net trouwens dat ik de finale volgende week niet kan zien.
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Maar Nikki heeft dat nummer van Krezip echt niet beter gezongen dan Jacqueline.
Nathalie moet het van up-tempoliedjes hebben. Dat haar up-tempo het niemendallerigste niemendalletje van de avond was, daar kon ze zelf niet al te veel aan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het podiumbeest nathalie zal goed kunnen schnabbelen op bruiloften en bedrijfsfeestjes.
tussen de deurzakkers en sugar lee hoooooooper....
ik vond haar echt matig vandaag.....
Ola mi amorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hola cariño,
Jij met je eigen zangtalent denkt wie er door gaan naar de finale?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar,
Bespaar je de moeite, jongen met dreads z'n auditie is nooit uitgezonden. Z'n naam is trouwens Jason Castro.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden... op youtube
Wel vereist lijkt me, want ze kunnen het alledrie en hebben dat ook al bewezen met eerdere optredens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jacqeline dan over Nikki. Je hoeft een nummer niet beter dan het orgineel te doen.
Die wil ik ook winnen met 6x op Nikki te stemmen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ola mi amor![]()
zangtalent?![]()
Nou gedacht op dat nivootje van mijdenk ik Nikki en Charlene
Maar dat Nathalie het podiumbeest is mag wel duidelijk zijn
Ik heb dus voor de eerste x op alle 3 gestemd maar, niet dat dat wat uitmaakt want ik denk dat de keuze allang is gemaakt
Ik wil gewoon die WII spelcomputer
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
OMG maakt iemand weer een gif van die Jerney-move?
Dat gedans van Gordon ernaast terwijl zij zo stoicijns erbij zit is wat het geestig maaktquote:
Hoezo? Ik kan geen keuze maken hoor en nogmaals ik wil die spelcomputerquote:
die war ze niet uit d'r woorden komt en haar tong uitsteektquote:
quote:
Ze wil de wii zegt ze toch!quote:
quote:
We krijgen de tantequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
Straks komt de lekkere zus van Nikki!
Beter dan 200x sms' en iig. Dan kun je die wii gewoon kopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze wil de wii zegt ze toch!
Maar dan kun je toch nog steeds nuttig stemmen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, je mag wel komen spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die wil ik ook winnen met 6x op Nikki te stemmen.
Maar als jij die wint mag ik dan met je komen spelen?
Als ik um win mag je ook wel met mij komen spelen... (op de WII)
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Svensational het volgende:
Straks komt de lekkere zus van Nikki!
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan 200x sms' en iig. Dan kun je die wii gewoon kopen
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Lekker wijf tochquote:
Joh, de winnaar is allang bekend, maar ik zeg maar nixquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
"01:00 date met LS"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef W-A het volgende:
Wat heeft Wendy op haar pols staan ??
Dat is helemaal niet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja stem dan op je favoriet ofzo... dit is hetzelfde als "ik weet niet" smsen naar een ja nee bel spelletje
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is tofferquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want de vriend van Charlene stemt vast op haar zodat hij een wii kan winnen!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze lijkt me vrij saai, de wii is toffer
jawel. buk maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk om jullie eens met kleren aan te zien.
Flauwer kan gewoon niet.
Dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de broer van Robert Jensen wel aantrekkelijk.
jij zat vroeger ook zeker in the short busquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hetzelfde! Als je dat doet, weet je zeker dat je sms-je weggegooid geld is, nu maakt het haar geen ruk uit wie er wint aangezien ze ze alledrie goed vindt, dus dat is niet haar reden om te stemmen, maar ze wil de wii winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |