Nou, ik had geen zin om de megalange netwerkdraad op te zoeken en aan te sluiten enzo..quote:
ze had het mooiste liedje...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene zong het mooist in rondje 1 niet waar?
Ook van PR Ziek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wist je dat Krezip een anagram is van perzik?
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef Treezz het volgende:
ik vind nikki meer een rock type....
Meer iets voor Bas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Treezz het volgende:
Btw, "konijntje" staat ook in de top 40is da niks voor charlene??
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef W-A het volgende:
Ik baal echt dat Neil er niet meer in zit, die is zóveel beter als dit schorriemorrie.
mee eens..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Ice_Tea het volgende:
Charlene zong het mooist in rondje 1 niet waar?
Oh dat is ook enorm vervelend werkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik had geen zin om de megalange netwerkdraad op te zoeken en aan te sluiten enzo..
Dus
Die zeggen ook altijd zo'n voor een meervoudsvorm. Het is zulkequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klote nummers voor de idols. Mooie nummers voor jou en mij
En waarom Belg?
Ik ga weer naar de tvquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dat is ook enorm vervelend werk
U bent wijs geweest.
Tot zooooooooooquote:
Negeer die gast, die loopt hier wat te rellen of zo, omdat zijn ONZ vriendjes een leven hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:53 schreef fayle het volgende:
[..]
![]()
(W-A : dit is of hoogst ironisch of getuige van zeer slechte smaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |